آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 بهمن 1395

قالیشویی خیابان سراج |88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان سراج:

خیابان سراج در منطقه 4 تهران واقع شده و از بلوار استقلال از شمال آغاز شده و خیابان فرجام در جنوب ختم میشود از خیابان های اطراف این خیابان میتوان خیابان اردیبهشت و بزرگراه باقری که در موازات خیابان سراج قرار دارند اشاره کرد همچنین اگر از بلواراستقلال به سمت فرجام پیش برویم از روی بزرگراه زین الدین میگذرد و با بلوار دلاوران ، خیابان جهان شاهلو و 30متری یکم دلواری تقاطع دارد.

ساکنین محترم  محله سراج  ، نیاز خشکشویی مبلمان و قالیشویی شما را قالیشویی پاک مهر رفع میکند . با شماه های ما در تماس باشید قالیشویی پاک مهر با  دارابودن سالها تجربه کاری در زمینه شستشو و عضو رسمی اتحادیه و سابقه ای بیش از 15 سال ، همه روزه حتی ر ایام تعطیل د رهر ساعتی از روز  شب پاسخگوی سوالات و رفع نیاز شما به قالیشویی پاک مهر میباشد.
قاليشويی پاکمهر، يکی از بزرگترين و مجهزترين کارخانه های قاليشويی درتهران بزرگ می باشد ، که خدمات خود را به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به اهالی محترم منطقه سراج ارائه ميدهد . پاک مهر، که خدمات شستشوی انواع فرش هاي ماشينی و دستبافت ،انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمين شده انجام ميدهد.پاک مهر،درشستشوی فرش از بهترين مواد شوينده فرش های ماشينی و دستبافت استفاده ميکند ، که اين امرباعث افزايش عمر فرش خواهد شد و از ديگر خدمات قاليشويی بزرگ پاکمهر، اصلاح سوختگی فرش ، بافت زنی ، خدمات پس از شستشو ، رفع زردی فرش ، پرداخت ، را انجام ميدهد.

اگر در تهران به دنبال يک قاليشويی بزرگ و مطمئن ميگرديد که خدمات خود را به  منطقه سراج ارائه دهد، پيشنهاد من به شما قاليشويی پاک مهر ميباشد ، که در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحويل گرفته و بعداز شستشوی با رعايت نکات اسلامی و باکيفيت ، فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشيده به شما همشهريان گرامی تحويل مي دهد.

اهالی محترم منطقه سراج ، به شما اطمينان می دهم که پاک مهر، مطمعن ترين قاليشويی در، ارائه خدمات به ساکنين  منطقه سراج ، ميباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.