آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 اسفند 1395

قالیشویی محدوده زین الدین |88690517

قالیشویی پاکمهر در حاشیه بزرگراه زین الدین:

بزرگراه شهید زین الدین که بزرگراهی شرقی _ غربی است در قسمت شرقی تهران جای گرفته که از بزرگراه همت شرق آغاز میشود و به جاده دماوند ختم میگردد از ویژگی های منحصربفرد این بزرگراه این است که سراسر این بزرگراه بر روی ستون های متصل و پیوسته احداث شده است قالیشویی پاکمهر در نزدیکی این اتوبان در محله قنات کوثر شعبه فعال دارد که میتواند به مناطق پاسداران، لویزان، حکیمیه و تهرانپارس و تمامی محله هایی که در جوار این بزرگراه قرار دارند نیز سرویس خدمات رسانی برای شستشو ، رفوء ، و خشکشویی مبلمان و خوشخواب و….آماده و مهیا دارد.

قالیشویی در نیرو هوایی:

قالیشویی پاکمهر در نیرو هوایی که در نزدیکی بزرگراه شهید زین الدین است بصورت دایمی و پایدار خدمات ارزنده قالیشویی را با دارا بودن مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران و عرضه باکیفیت و ویژه خدمات با قیمتهای تعیین شده از اتحادیه به این منطقه کلیه خدمات شستشوی فرش و موکت و رفوء فرشهای دستباف و ماشینی ارائه میدارد.  

قالیشویی پاکمهر با داشتن تمام تجهیزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید. قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.