آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 25 دی 1400

قالیشویی منطقه 4 |88690517

معرفی منطقه 4:

منطقه چهار در قسمت شرقی تهران قرارگرفته و دارای 9 ناحیه و 20 محله دارد ، تهرانپارس غربی پرجمعیت ترین و کوهک کم جمعیت ترین محلات منطقه 4 تهران را تشکیل میدهند. محله های مهران و کاظم آباد در ناحیه 1 و مجیدیه و شمس آباد در ناحیه 2، حسین آباد و مبارک آباد، پاسداران و ضرابخانه، لویزان و شیان در ناحیه 3 -محله های نارمک شمالی و علم و صنعت در ناحیه4 ، محله تهران پارس غربی تنها محله ناحیه 5 منطقه 4 میباشد.محله های ناحیه 6 منطقه 4 ، گلشن (خاک سفید)، تهرانپارس شرقی و جوادیه تهرانپارس هستند. قاسم آباد، ده نارمک، اوقاف شمیران نو نیز در ناحیه 7 و محله حکیمیه در ناحیه 8 منطقه 4 است. محلات قنات کوثر، مجیدآبادو کوهسار ناحیه 9 منطقه 4 تهران را تشکیل میدهند. منطقه 4 تهران را بخاطر وجود بزرگراه ها و مجتمع های مسکونی بسیاری که دارد به نام تهران کوچک نیز یاد میکنند.

قالیشویی پاکمهر در منطقه 4:

قالیشویی پاکمهر با قدمت قریب به 20 سال در تهران فعالیت میکند که در آغاز فقط در قسمت غربی تهران استقرار داشت اما با لطف و امتنان پروردگار و همچنین تلاش و پشتکار مستمر و همچنین ارائه خدمات با کیفیت قالیشویی امروزه توانسته در تمامی مناطق تهران شعبه فعال دایر نماید و یکی از از این شعبات فعال در نزدیکی حکیمیه در منطقه 4 است از این رو می تواند کلیه محلات 20گانه منطقه 4 تهران را تحت پوشش خدماتی مطمئن و مشتری پسند خود قرار دهد.

مثلا اگر ساکن محله های یاد شده و شهرک های واقع در منطقه 4 هستید و به دنبال یک قالیشویی مجاز ، معتبر و مورد اطمینان میگردید قالیشویی پاکمهر بهترین و معتمد ترین پیشنهاد است.

با وجود اینکه دیر زمانی نیست که شعبه جدید قالیشویی پاکمهر در این منطقه فعالیت میکند اما اول بخاطر ارائه خدمات باکیفیت و سپس بخاطر نقل و انتقال مشترکینی که قبلا در سایر نقاط تهران سکنا داشته اند ولی هم اکنون در منطقه 4 ساکن هستند روزانه بر تعداد مشترکین قالیشویی پاکمهر در منطقه چهار بخصوص محله های مجیدیه شمالی، حکیمیه،نارمک شمالی و منطقه شیان افزوده میگردد که این آمار مورد اطمینان و معتبر بودن قالیشویی پاکمهر را میرساند.قالیشویی پاکمهر به شهرکهای واقع در منطقه 4 نیز سرویس دهی دارد از جمله شهرک های تحت پوشش خدمات قالیشویی پاکمهر شهرک امید ، شهرک ولیعصر،شهرک پارس و….میباشد.

قالیشویی پاکمهر متخصص در شستشو و خدمات فرشهای دستباف اصفهان ، فرشهای دستباف تبریز و کاشان است و کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر به صورت تضمینی همراه با ضمانت نامه کتبی میباشد.

نحوه پاسخگویی قالیشویی پاکمهر در منطقه 4 به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و ثبت سفارش آنلاین در سایت امکان پذیر میباشد.

شستشوی انواع فرش ماشینی و موکت و پتو با بالاترین کیفیت همراه با آبکشی اسلامی و قیمت مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن در قالیشویی پاکمهر انجام میشود . کافیست فقط یک بار امتحان کنید تا مشترک واقعی و دائمی شرکت قالیشویی پاکمهر شوید. 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.