آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 خرداد 1400

قالیشویی نزدیک خیابان شریعتی |22553767

قالیشویی پاک مهر در خیابان شریعتی:

 

خیابان شریعتی یکی از خیابان های اصلی و طویل تهران است که جهتی شمالی- جنوبی داشته و از میدان قدس در شمال آغاز شده و تا پیچ شمیران( دروازه دولت) ادامه دارد وقالیشویی پاک مهر به شما عزیزانی که در محدوده و یا حتی اطراف این خیابان ساکن هستید خدمات قالیشویی درجه یک با تضمین در مجاز بودن و همچنین شستشوی فرش های دستباف و ماشینی با بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد.

 

همه روزه به صورت 24 ساعت شبانه ر وزی و 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل ، آماده خدمات رسانی به ، شهروندان ساکن در محدوده شریعتی میباشد. این قالیشویی با خدمات فوق العاده  و ارزشمند خود برای شهروندان ساکن شریعتی ، سعی دارد نیاز تمام اهالی ساکن در شریعتی را نسبت به قالیشویی و مبل شویی رفع نماید . از جمله خدماتی که  قالیشویی پاک مهر برای فرش ها و مبلمان شما در نظر دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1. فرشهای شما به دلیل استفاده بشتر از سایر اسباب منازل ، آسیب پذیر تر میباشند و در بیشتر در معرض آلودگی و گردو غبار قرار دارد ، در این صورت ذرات ریز و گردو غبار به الیاف فرش های شما نفوذ کرده و به مرور زمان باعث پوسیدگی فرش ها میشود،  در هربار استفاده از جارو برقی فقط مقداری از خاک سطحی که در فرش وجود دارد ، به وسیله جارو برقی مکیده میشود و شما دسترسی زیادی به ذرات دیگر که در عمق فرش وجود دارد  را ندارید ، لذا قالیشویی پاک مهر بری رفع آسیب احتمالی پوسیدگی فرش ، خدمات خاک گیری را به وسیله ضربه زنهای مکانیکی برای فرش شما انجام میدهد و پس از اطمینان از اینکه فرش عاری از هرگونه گرد و غبار شد ، فرش را جهت شستشو آماده میکند.

2. خدمات رفو : خدمات رفو که شامل : پرداخت ، ریشه ، شیرازه، چرم دوزی ، بافت و تعمیر فرش های آسیب دیده ، رفع سوختگی و پارگی و ترمیم و بازسازی فرش های قدیمی و پوسیده . در صد تعمیر و ترمیم و بازسازی فرش های پوسیده در صد مشخصی میباشد که تا چند در جه فرش های شماعزیزان را احیا کرده.

3. خدمات لکه برداری : برداشتن لکه های عمیق و یا سطحی از روی فرش های شما با بالاترین کیفیت بدون ماندن اثری از لکه ،  باتوجه به سلامت فرش بدون رسیدن آسیب به فرش .

4. خدمات رنگ برداری : برداشتن رنگ فرش های آسیب دیده ، رنگ دویدگی توسط کارشناس با تعیین درصد مشخص.

پاک مهر، خدمات شستشو را به خیابان شریعتی به صورت تضمینی و باکیفیت برای شماعزیزان ارائه میدهد :

1. اعلاشویی : شستشو با بهترین مواد ، دستگاه های به روز دنیا ، اعلاشویی بهترین شستشو برای فرش های شما میباشد که سلامت فرش های شما را در طولانی مدت حفظ میکند.

2. سفیدشویی : شستشو با عالیترین کیفیت جهت حفظ  و دوام زیبای و براقی فرش

3. آبشویی : شستشوی کامل با رعایت اصول مذهبی و آبکشی و ضد عفونی فرش. 

3. ابریشم شویی : جهت شستشو برای فر شهای اعلاء ،  نفیس ، گل ابریشم و تابلو فرش. 

خدمات مبل شویی در خیابان شریعتی : مبلمان شما به صورت خشکشویی با دستگاه و شامپوهای خارجی بدون ریزش آب در کمتر از 1 ساعت.

جهت بهره مندی از خدمات به روز و جدید پاک مهر برای فرش ها ی خود ، با شماره تماس قالیشویی پاک مهر تماس گرفته . پرسنل پاک مهر در اسرع وقت در حضور شما عزیزان میباشد و کارشناس پاک مهر پس از بررسی فرش های شما به شما تمام شستشو ها را معرفی کرده و در صورت رضایت شما فرش های شما را جهت شستشو به کارخانه به صورت لول شده جمع آوری میکنند.

قالیشویی پاکمهر در خیابان شریعتی ، همه روزه بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل از طریق شماره تلفن: 02122553767 و سرویس سفارش آنلاین قالیشویی ، آماده خدمات رسانی به ، شهروندان در محدوده شریعتی میباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در خیابان شریعتی ، قالیشویی پاک مهر به روز ترین قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه الیشویان تهران است که به کلیه همشریان گرامی در محدوده خیابان طویل شریعتی خدمات ویژه و پیشرفته قالیشویی را در خصوص شست وشوی انواع فرشهای ماشینی،دستبافت،فانتزی،انواع مبلمان،خوشخواب،فرشهای گل ابریشم،انواع صندلی ناهار،انواع پادری،فرشهای رولی،گبه،ترمه،تابلوترمه،کفپوش اتاق (کودک و..)،به […] ...

4 خرداد 1400
ادامه مطلب