آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 خرداد 1400

قالیشویی در خیابان شریعتی |88690517

قالیشویی پاک مهر در خیابان شریعتی ،

قالیشویی پاک مهر به روز ترین قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه الیشویان تهران است که به کلیه همشریان گرامی در محدوده خیابان طویل شریعتی خدمات ویژه و پیشرفته قالیشویی را در خصوص شست وشوی انواع فرشهای ماشینی،دستبافت،فانتزی،انواع مبلمان،خوشخواب،فرشهای گل ابریشم،انواع صندلی ناهار،انواع پادری،فرشهای رولی،گبه،ترمه،تابلوترمه،کفپوش اتاق (کودک و..)،به صورت تضمینی همراه با دستگاه های مدرن روز دنیا، ارائه می نماید.

زنجان جنوبی

مجهز ترین و بروزترین  شرکت قالیشویی میباشد که در تمام ایام هفته به صورت شبانه روزی ، جهت خدمات رسانی به شهروندان محترم خویش آماده میباشد  . این شرکت قالیشویی ، ممتازترین شستشو را به بهترین شکل ممکن ، برای شهروندان تهرانی در تمام ایام هفته ارائه میدهد. این قالیشویی با در برداشتن کادری مجرب و دستگاه های به روز دنیا ، داشتن کارشناسان مجرب ، کارگران آموزش دیده  و مجرب ، استاد کاران ماهر، تشکیل میشود که هر یک از ایشان به وظایف و مسعولیت های خاصی را در این شرکت قالیشویی دارند. شاید شما عزیزان برای شستشو ی فر شهای دستباف و ماشینی خود نیاز به یک قالیشوی مورد اعتماد و مورد پسند خود دارید، از این رو اعتماد کردن به یک قالیشویی برای شما کمی هولناک باشد اما ، نکته ی قابل توجه این میباشد که برای پیداکردن یک قالیشویی خوب و مورد اعتماد ، تنها باید قالیشویی مورد انتخاب شما، مجاز باشد ازاین رو برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب ، چند مورد حائز اهمیت میباشد . جهت تمایل برای پیداکردن یک قالیشویی مجاز میتوانید با ما همراه باشید تا درادامه به بحث در مورد این موضوع بپردازیم.

یک راه حلی که همه برای دسترسی به یک قالیشویی مجاز بیشترین دقت و تمرکز را بر رویش دارند ، رجوع به سایت اتحادیه قالیشویی مجاز تهران میباشد . از این طریق به سایت اتحادیه قالیشویان تهران در اینترنت سر زده و در آنجا با جستجو در لیست مجاز قالیشویان تهران ، با پیداکردن نام شرکت قالیشویی مورد نظر خود ، مطمعن میشوند که این قالیشویی مجاز میباشد . در صورتی که نام شرکت مورد نظر خودرا نیافتید ، باید از انتخاب این قالیشویی صرفه نظر کرده و به سراغ یک قالیشویی دیگر بروید .

دومین راهی که میتواند به سایر شهروندان کمک کرده و در صورت نداشتن دسترسی به روش اول و اینترنت ، کمک زیادی به ایشان کند ،  تماس با شماره تلفنی سامانه 118 میباشد . شما با تماس با شماره تلفن 118 از پرسنل پاک مهر بخواهید تا به شما شماره تلفن قالیشویی مورد نظرتان را بگویند . در صورتی که شماره تلفن در سامانه 118 به ثبت رسیده باشد ، این قالیشویی مجاز میباشد. 

سومین راه حلی را که برای دسترسی به قالیشویی مجاز در نظر گرفته شده است تا شما اطمینان به قالیشویی مورد نظر خود اطمینان پیداکنید ، تماس با اتحادیه قالیشویان تهران میباشد. چنانچه قالیشویی مورد نظر شما در اتحادیه قالیشویان به ثبت رسیده باشد ،  پرسنل اتحادیه خیل راحت میتوانند، شماره شرکت قالیشویی مورد نظرشما را ، به شما عزیزان ارائه دهند ، در غیر این صورت ، قالیشویی غیر معتبر بوده و باید به سراغ یک قالیشویی دیگر بروید .

به روز ترین و معتبر ترین شرکت قالیشویی که از سه طریق بالا خیلی راحت میتوانید دسترسی لازمه را به این قالیشویی پیداکنید، قالیشویی مجاز پاک مهر میباشد که ، با توجه به نیاز شهروندان محترم خدمات مجاز و به روز را در شریعتی به ساکنین محترم آن ارائه میکند. این قالیشویی یک قالیشویی مجاز بوده و خدمات خود را به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته به شما به صورت منظم و تخصصی ارائه میدهد . این قالیشویی به دلیل مجاز بودن تمامی نرخ ها و خدمات ارائه شده به شما را با توجه به نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه قالیشویان در نظر میگیرد و رضایت شما سر لوحه کار شرکت قالیشویی مجاز پاک مهر میباشد . قالیشویی پاک مهر به دلیل مجاز بودن تمامی نرخ ها و خدمات ارائه شده به شما را ، تضمین میدهد و در صورت نداشتن رضایت ، خدمات را یکبار دیگر برای شما عزیزان رائه میدهند. پس با قالیشویی پاک مهر تماس گرفته و از خدمات ارزنده در شستشوی فرش های خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط

برای کسانی که با قالی سروکار دارند و ساکن تهران به خصوص شریعتی هستند، دسترسی به قالیشویی در شریعتی با خدمات و کیفیت مناسب، بسیار ارزشمند است. قالی یکی از لوازم ضروری در خانه‌های ایرانی است و نظافت و شست و شوی آن نیز جزئی از فرهنگ دیرینه ما ایرانیان را شکل می‌دهد. با این […] ...

19 دی 1402
ادامه مطلب

قالیشویی در شریعتی امروزه با وجود انتقال ویروس‌های گوناگون اعتماد به قالیشویی یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد شده است. علت این موضوع نظافت فرش‌ها برای جلوگیری از بیماری‌ها و همچنین انتخاب قالیشویی است که به ضد عفونی کردن محیط اهمیت بدهد. بنابراین بهتر است قالیشویی در شریعتی انتخاب کنید که علاوه بر شستشو درجه یک […] ...

30 دی 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر واقع درشریعتی: قالیشویی پاک مهر به روز ترین قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه الیشویان تهران است که به کلیه همشریان گرامی در محدوده خیابان طویل شریعتی خدمات ویژه و پیشرفته قالیشویی را در خصوص شست وشوی انواع فرشهای ماشینی،دستبافت،فانتزی،انواع مبلمان،خوشخواب،فرشهای گل ابریشم،انواع صندلی ناهار،انواع پادری،فرشهای رولی،گبه،ترمه،تابلوترمه،کفپوش اتاق (کودک و..)،به صورت تضمینی […] ...

4 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در خیابان شریعتی:   خیابان شریعتی یکی از خیابان های اصلی و طویل تهران است که جهتی شمالی- جنوبی داشته و از میدان قدس در شمال آغاز شده و تا پیچ شمیران( دروازه دولت) ادامه دارد وقالیشویی پاک مهر به شما عزیزانی که در محدوده و یا حتی اطراف این خیابان ساکن […] ...

3 خرداد 1400
ادامه مطلب