آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 اردیبهشت 1400

قالیشویی نزدیک ایرانشهر | 88690517

قالیشویی در خیابان ایرانشهر:

از جمله خیابان های منطقه 7 تهران میتوان به خیابان ایرانشهر اشاره کرد. خیابان ایرانشهر حد فاصل بلوار کریمخان تا خیابان انقلاب اسلامی را تشکیل میدهد و تردد ماشین در این خیابان بصورت یک طرفه، شمال به جنوب است. از خیابانهای اطراف این محله  در مرکز تهران نیز میشود خیابان عباس موسوی که در طرف شرق این خیابان و خیابان سپهبد قرنی که در سمت غرب این محله قرار دارد را نام برد. خیابان ایرانشهر در مسیر خود از چند تقاطع عبور میکند که مهمترین آنها خیابان های سمیه و طالقانی می باشند.قالیشویی پاکمهر در نزدیکی بوستان هنرمندان شعبه خدماتی قالیشویی دارد تا بتواند برای کسانی که ساکن در این محل هستند و به دنبال یک قالیشویی معتبر که تحت نظارت اتحادیه قالیشویان تهران باشد را ساپورت خدماتی و شستشوی با کیفیت نماید.

قالیشویی در میدان فردوسی:  

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی میدان فردوسی برای ساکنین این محله بهترین انتخاب است زیرا علاوه بر اینکه قالیشویی مجاز میباشد تمامی خدماتی که ارائه میدهد دارای ضمانت و گارانتی است ، همچنین شستشوی انواع فرش ، موکت ، پتو، روفرشی و پادری را با بهترین و با کیفیت ترین مواد شوینده و ماشین آلات تمام اتومات در کارخانه قالیشویی پاکمهر انجام داده و نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه تهران را منظور میدارد که این خود حسن بسیار ویژه و مهمی است. چه بسا قالیشویی هایی هستند که هیچ اعتبار و اصالتی ندارند ولی با تبلیغ در اینترنت یا دیگر روشهای تبلیغاتی فرشهای مشتریان را با نرخ هایی بسیار بالاتر از نرخ های تعیین شده از اتحادیه تحویل گرفته و با کمترین هزینه و نامناسب ترین مواد شوینده فرشها را شسته و تحویل مشتری میدهند و موجبات بی اعتمادی و نارضایتی مشتریان را فراهم می آورند، اما قالیشویی با سابقه و معتبر پاکمهر هرگز اعتبار چندین ساله خود را فدای سود بیشتر نمی نماید. قالیشویی پاکمهر سود خود را در ازدیاد مشترکین خود میداند هرچه تعداد مشتریان یا بهتر بگوییم مشترکین راضی پاکمهر بالاتر باشد سود این شرکت خوشنام  بیشتر میشود.

خدمات شرکت قالیشویی پاکمهر:     

شستشوی انواع فرشهای دستباف و نفیس ( کاشان، تبریز، اصفهان، مشهدو…) با بالاترین کیفیت شستشو بدون استفاده از مواد شیمیایی با تثبیت رنگ و آبکشی اسلامی بصورت تضمینی .

شستشوی انواع فرشهای ماشینی ( فرهی، بلژیکی، فانتزی، ماهی،ترک و…) با استفاده از شامپوهای خارجی و حاوی مواد نانو برای تمیزی بیشتر که مطابق با استانداردهای مجاز میباشد همراه با آبکشی اسلامی با ضمانت نامه کتبی .

شستشوی پتو ، موکت ( ساده ، طرحدار ، پالاز، گل برجسته و…) روفرشی و پادری نیز با شامپو های مخصوص بصورت تضمینی.

خشکشویی مبلمان ، خوشخواب ، صندلی ناهارخوری، موکت و… با استفاده از شامپوی تگزافون و دستگاه های مخصوص خشکشویی با کیفیت تضمینی و تخصصی

خدمات رفو ، ریشه زنی ، شیرازه دوزی، چرمدوزی، دارکشی و رفع عیوب پوسیدگی یا سوختگی.

پذیرش سفارش در قالیشویی پاکمهر همه روزه از طریق شماره تلفن 02188611079 – 02188690517 و سرویس سفارش آنلاین قالیشویی بصورت 7/24 حتی روزهای تعطیل امکان پذیر است.