آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک طالقانی | 88690517

قالیشویی پاکمهر در طالقانی:

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی خیابان طالقانی ، خیابان بهار، خیابان قرنی، خیابان نجات اللهی، خیابان حافظ، خیابان ولی عصر، خیابان فلسطین و خیابان وصال شیرازی ، با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی ، مبلمان، موکت ، پتو و…شما شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد  وفرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند.

انواع خدمات قالیشویی پاکمهر:

الف) خدمات شستشو : شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی بصورت ساده شویی یا معمولی شویی که برای فرشهای تراکم پایین و قدیمی و لاکی با میزان چرکی و کثیفی پایین مناسب است و اعلاشویی که در این شستشو بجای پودر از شامپو و لکه بر و نرم کننده استفاده میشودکه برای فرشهای با تراکم بالا و زمینه روشنی که دارای چرکی و کثیفی و دچار لکه هستند و موکتهای پالاز و فانتزی  مناسب میباشد البته لازم به ذکر است که شستشوی انواع روفرشی ، پادری ، گلیم ، جاجیم ، پتو و … رانیز قالیشویی پاکمهر انجام میدهد با بیشترین درجه کیفی و استاندارد همچنین فرشهای دستباف با روش شستشوی سنتی انجام میشود تا فرشهای دستباف دچار صدمه و آسیب نشوند اگر فرشها دچار اختلاط رنگ در اثر خیس شدن یا شستشوی نامناسب در گذشته شده باشند قالیشویی پاکمهر عملیات رنگبرداری را نیز با بالاترین درصد انجام میدهد و در خاتمه این مقطع باید گفت که کلیه شستشوها در کارخانه قالیشویی پاکمهرهمراه با آبکشی اسلامی انجام میشود.

ب)  خدمات رفو: در این قسمت فرشهای دستباف و ماشینی که بهر دلیلی دچار عیوبی مانند سوختگی و پارگی و پوسیدگی شده اند یا نیاز به تعمیر و تعویض ریشه و شیرازه دارند در قالیشویی پاکمهر با بهره گیری از استاد کارانی ماهر و متخصص این خدمات  انجام میگیرد. همچنین پاکمهر پرداخت و قلم کاری فرشهای نفیس و عتیقه دستباف را نیز به بهترین نحو ممکن انجام میدهد.

ج) خدمات خشکشویی: قالیشویی پاکمهر علاوه بر شستشو و رفو خدمات خشکشویی انواع مبلمان ، تشک خوشخواب ، صندلی ناهارخوری و موکت و فرشهایی که نیاز به شستشو همراه با آبکشی ندارند را با استفاده از دستگاه مخصوص خشکشویی و شامپوی تگزافون قدرتمند بصورت تضمینی و تخصصی در حضور خود مشتری انجام میدهد.

نحوه سفارش به قالیشویی پاکمهر از طریق شماره تلفن 88690517 و همچنین ثبت سفارش آنلاین در سایت قالیشویی پاکمهر بوده و بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل انجام پذیر است.

از انتخاب شما متشکریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.