آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 مرداد 1401

قالیشویی در هفت تیر |88690517

قالیشویی محدوده 7تیر:

محله هفت تیر که بیشتر به میدان هفت تیر شهرت دارد در منطقه 7 شهرداری تهران و در مرکز شهر قرار دارد که خیابان های شهید مفتح و کریمخان زند، خیابان بهارشیراز و بزرگراه مدرس از نزدیک ترین محله های اطراف این میدان هستند و قالیشویی پاک مهر که یکی از برترین و معتبر ترین قالیشویی های تهران است سالهاست که خدمات قالیشویی با کیفیت و مطمئنی را به این منطقه ، همانند سایر نقاط تهران به صورت ویژه و در کمترین زمان ممکن بصورت لول و کاور شده ارائه می نماید.

 

خدمات کارخانه قالیشویی پاکمهر:

1- شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف به صورت تخصصی و حرفه ای با ارائه تضمین در حفظ سلامت و پاکیزگی فرش ها .

2- ارائه خدمات رفوء ( ریشه زنی، شیرازه دوزی، ترمیم و رفع سوختگی فرشهای آسیب دیده، رنگبرداری و قلمکاری فرشهای دستی و ماشینی، متقالدوزی ریشه های فرشهای دست باف، دارکشی و چله کشی و….)

که کلیه فرشها پس از شستشو به صورت لول شده و خشک در بسته بندی و کاور های بهداشتی تحویل مشتری می گردد.

از دیگر خدماتی که قالیشویی پاک مهر عرضه میکند، مبلشویی و خشکشویی انواع تشک خوشخواب و موکت های چسبیده در محل است که از بهترین مواد شوینده مخصوص مبل و موکت استفاده می شود.

قالیشویی در شریعتی: 

قالیشویی پاک مهر واقع در خیابان شریعتی،با به کارگیری نیروهای مجرب و مواد شوینده عالی که به الیاف فرش شما آسیبی نمیرساند،با آبکشی و رعایت نکات اسلامی و مذهبی، درسراسر تهران،بخصوص محدوده شریعتی، عباس آباد، سهروردی و میرداماد، سرویس منظم برای ارائه خدمات قالیشویی و خشکشویی فرشهای دستباف و ماشینی، موکت و پتو، مبلمان و تشک خوشخواب همه روزه حتی روزهای تعطیل بصورت 7/24 دارد.

قالیشویی در میرداماد:

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی میرداماد میباشد که ، از شاخص ترین شرکت های قالیشویی در بین تمام قالیشویان تهران با دربرداشتن مجموعه ای کامل و مجزا از قالیشویی که شامل : مدیر کاردان، کارشناسان مجرب، استاد کاران ماهر و کارگرانی آموزش دیده و کار آزموده میباشد.این مجموعه که از بهترین و تاثیر گزارترین افرادی هستند که پایه و اساس یک قالیشویی منظم و تخصصی را تشکیل میدهند، در کار خود بسیار دقت کرده و بزرگترین قالیشویی تهران را با نام قالیشویی پاک مهر به ثبت رسانده است. خدمات قالیشویی پاک مهر در شمال تهران و میرداماد عرضه میشود.

مطالب مرتبط

قالیشویی در 7تیر: میدان هفت تیر یکی از میادین مرکزی تهران است که در منطقه 7 قرار دارد.این میدان از شمال به خیابان مفتح شمالی ، بهارشیراز و بزرگراه مطهری و از جنوب به خیابان مفتح جنوبی، کریم خان زند دسترسی دارد. قالیشویی پاکمهر با داشتن تمام تجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی ودستباف  و […] ...

6 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.