آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 دی 1402

قالیشویی نزدیک اندرزگو |22553767|☎📞

اگر به دنبال شعبه پاکمهر قالیشویی نزدیک اندرزگو هستید، باید این مژده را به شما بدهیم که پاکمهر در اندرزگو به عنوان بهترین قالیشویی در شمال تهران شناخته می‌شود. پاکمهر یکی از قالیشویی‌های باسابقه در تهران است که در مناطق 22 گانه تهران شعباتی را دایر کرده است. این قالیشویی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و نیروهای باسابقه، خدماتی باکیفیت را ارائه می‌دهد.

معمولا کسانی که از خدمات قالیشویی در منطقه 1 تهران پاکمهر استفاده کرده‌اند با امکانات و کیفیت آن آشنایی لازم را دارند. اما اگر شما جزء کسانی هستید که اطلاعات چندانی از این قالیشویی ندارید و یا نام پاکمهر را شنیده‌اید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری به دست آورید تا انتها با این مطلب همراه شوید. ما در اینجا به بخشی از امکانات قالیشویی نزدیک اندرزگو پرداخته‌ایم.

امکاناتی که در قالیشویی نزدیک اندرزگو پاکمهر وجود دارد

خدمات و امکانات خاص قالیشویی نزدیک اندرزگو شامل خدمات شست و شو، خدمات تعمیر، خدمات حمل و نقل و خدمات مشتری مداری است. هر یک از این خدمات نیز از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند.

خدمات شست و شو

شست و شو مهم‌ترین بخش قالیشویی در شما تهران یا همان قالیشویی اندرزگو است. ویژگی‌های شست و شو در این قالیشویی شامل موارد زیر است:

  • کیفیت شست و شو: شامل شست و شوی عادی و اعلاشویی
  • استریلیزه کردن قالی‌ها
  • شست و شوی انواع کفپوش‌ها
  • شست و شوی شرعی

کیفیت شست و شو

منظور از کیفیت شست و شوی قالیشویی در قیطریه، استفاده از دو روش شست و شو است. این روش‌ها شامل شست و شوی عادی و اعلاشویی است. در شست و شوی عادی، فرآیند شست و شو تنها یک بار انجام می‌شود. البته همین یک بار نیز برای تمیز شدن قالی‌های شما کافی است؛ زیرا فرآیند شست و شو در قالیشویی پاکمهر به صورت کامل انجام می‌شود. ی

عنی ابتدا قالی‌ها گردگیری و خیس می‌شوند؛ سپس مواد شوینده برای آنها به کار می‌رود و در نهایت قالی‌های شسته و خشک می‌شوند. تمام این مراحل با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شوند. با توجه به این فرآیند می‌توانیم با جرات بگوییم که خیالتان از بابت شست و شوی عادی و کیفیت آن راحت باشد. اما با توجه به این فرآیند، سوال این است که اعلاشویی چیست و چرا استفاده می‌شود؟

پاسخ این است که در اعلاشویی، مراحل شست و شو چندین بار تکرار می‌شود تا قالی‌ها کاملا تمیز شوند. این روش مختص قالی‌های بسیار کثیف است. البته برخی از خانم‌های وسواس یا حساس به تمیزی نیز تمایل دارند از این روش استفاده کنند. استفاده از هر یک از روش‌های فوق به شما بستگی دارد.

استریلیزه کردن قالی‌ها

در قالیشویی در قیطریه ، استریلیزه کردن قالی‌ها نیز انجام می‌شود. این مرحله گرچه در دوران کرونا اهمیت بیشتری داشت و با دقت فراوان انجام می‌شد؛ اما هنوز هم ادامه دارد. استریلیزه کردن برای آن است که قالی‌ها عاری از هرگونه مواد آلوده‌زا باشند. موادی که برای استریلیزه کردن استفاده می‌شوند جزء مواد باکیفیت هستند. این مواد هیچ گونه آسیبی به بافت قالی‌های شما به خصوص قالی‌های دستباف وارد نمی‌کنند.

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

یکی از خدمات بسیار خوب قالیشویی نزدیک اندرزگو، شست و شوی انواع کفپوش‌ها است. در این قالیشویی خدمات انواع قالی‌ها اعم از قالی‌های دستباف و ماشینی، زیلو، موکت، انواع تابلوفرش‌ها، مبلمان و… نیز ارائه می‌شوند.

قالیشویی نزدیک اندرزگو

خدمات تعمیر

تعمیر قالی‌ها یکی از خدمات ارزنده قالیشویی نزدیک اندرزگو است که قالی‌های آسیب‌دیده شما را مثل روز اول آن نو می‌کند. این خدمات شامل رفوگری و رنگبندی است. در فرآیند رفوگری قسمت‌های پاره شده یا پوسیده قالی‌ها تعمیر می‌شوند.

با رنگبندی نیز در صورتی که رنگ قالی‌های شما به هم ریخته باشد، اصلاح می‌شود. اما تعمیرات قالیشویی نزدیک اندرزگو تنها شامل رفوگری و رنگبندی نیست؛ بلکه تعمیرات دیگری همچون ریشه‌ زنی، قلم‌زنی، تعمیر شیرازه و دارکشی را نیز شامل می‌شود:

ریشه‌ زنی

تعمیرات ریشه بندی به اصلاح ریشه‌های آسیب دیده قالی مربوط است. اگر ریشه‌های قالی شما به هر دلیلی آسیب دیده است حتما از تعمیرات ریشه زنی قالی استفاده کنید.

قلم زنی

تعمیرات قلم زنی نیز تا حدودی مشابه رنگبندی است. یعنی در این فرآیند نیز رنگ قالی‌ها اصلاح می‌شود. با این تفاوت که رنگبندی مربوط به درهم آمیختگی رنگ‌های قالی‌ها است؛ اما قلم زنی مربوط به اصلاح قسمت‌هایی از قالی که به هر دلیل رنگ آن کمرنگ شده است.

تعمیر شیرازه

شیرازه که همان قسمت طولی و کناری قالی است، ممکن است به دلایل مختلف آسیب ببیند. اگر شیرازه قالی شما آسیب دیده باشد می‌توانید با تعمییرات تخصصی قالیشویی نزدیک اندرزگو آن را تعمیر کنید.

دارکشی

در نهایت آنکه با دارکشی نیز می‌توانید حالت کج شدگی قالی‌های خود را اصلاح کنید.

خدمات حمل و نقل

حمل و نقل در قالیشویی اندرزگو با استفاده از نیروهای کاملا مجرب انجام می‌شود. بعد از تماس شما و ثبت سفارش شست و شو، نیروهای قالیشویی نزدیک اندرزگو به آدرس شما مراجعه می‌کنند و قالی‌ها را به بهترین شکل ممکن جمع آوری می‌کنند. بعد از شست و شو نیز قالی‌ها در کمترین زمان ممکن تحویل داده می‌شوند. پاکمهر در هنگام تحویل، قالی‌ها را داخل کاور مخصوص پاکمهر قرار می‌دهد.

خدمات مشتری مداری

مشتری مداری در قالیشویی پاکمهر بر اصولی چون احترام به مشتریان قرار دارد. بر این اساس پاکمهر از تمام انتقادات، پیشنهادات و شکایات شما استقبال می‌کند و پیگیر تمام مطالبات شما است. در صورتی که از خدمات قالیشویی نزدیک اندرزگو رضایت کافی را نداشتید و یا به هر دلیلی از نوع برخورد نیروهای پاکمهر و خدمات مربوط به قالیشویی ناراضی بودید، می‌توانید آن را با قالیشویی در میان بگذارید.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک اندرزگو

همانطور که مشاهده کردید خدمات قالیشویی نزدیک اندرزگو خدماتی کامل و منحصربه فرد است. بنابراین اگر قالی‌های خود را به این قالیشویی بسپارید می‌توانید از هر خدمت یا امکاناتی که مربوط به قالی‌ها باشد استفاده کنید. اما ویژگی استثنایی و خاص قالیشویی که به آن اشاره نکردیم، قیمت‌های مقرون به صرفه آن است.

علاوه بر این، سرعت عمل بالای خدمات نیز ویژگی‌های خوب این قالیشویی را دو چندان کرده است. چنانچه بعد از تماس شما، خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شوند. فرقی هم نمی‌کند کهسفارشات شما در چه ساعت، روز یا ماهی ثبت شده است. در هر زمانی که تماس بگیرید قالیشویی پاکمهر در خدمت شما شهروندان عزیز است.

مطالب مرتبط

قالی یکی از زیباترین و مقاوم‌ترین لوازم خانگی است که در اکثر خانه‌های ایرانی یافت می‌شود. قالی نه تنها زیبایی و گرمایی به فضای خانه می‌بخشد، بلکه نشانه‌ای از فرهنگ و هنر ایرانی است؛ اما قالی به دلیل استفاده روزانه و تماس با گرد و غبار، لکه‌های مختلف و حتی حشرات، به مرور زمان کثیف […] ...

در این مطلب سعی داریم در رابطه با قالیشویی در اندرزگو که یکی از محله‌های پرطرفدار تهران است، صحبت کنیم. بنابراین اگر در پی یافتن قالیشویی در تجریش، اندرزگو و سایر محله‌های نزدیک به این مناطق هستید، مطالعه این مطلب می‌تواند به شما بسیار کمک کند. شست‌وشوی قالی برای بسیاری از ما کار آسانی نیست. […] ...

21 فروردین 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.