آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 24 بهمن 1401

قالیشویی در استخر | 88690517|☎📞

اگر هزینه قبوض آب و برق  شما بالا رفته است یا این که نمیتوانید در خانه به سادگی کار شستشوی فرش،  موکت، زیرانداز، پتو و غیره را انجام دهید؛ باید این کار را به یک قالیشویی معتبر بسپارید. علاوه بر این اطمینان از اینکه فرش شما هیچ آسیبی طی شستشو نمی‌بیند و کاملا تمیز می‌شود بسیار اهمیت داشته و در صورتی که فرش خود را به یک قالیشویی در استخر که کیفیت بالایی دارد بسپارید؛ خیالتان راحت خواهد بود.

منطقه استخر نیز یکی از مناطق مملو از سکنه تهران به حساب می‌آید که افراد زیادی در آن نیازمند دسترسی به یک مرکز  قالیشویی هستند. قالیشویی در استخر، جهت دسترسی آسان تر عزیزان ساکن در این منطقه تاسیس شده است و شما میتوانید از طریق سایت مجموعه پاک مهر سفارشات خود را ثبت کنید.

کیفیت خدمات قالیشویی در استخر

اگر در رابطه با کیفیت خدمات قالیشویی در استخر سوالی برایتان پیش آمده باید بگوییم که به هیچ وجه با دیگر مجموعه های قالیشویی در شهر تهران قابل مقایسه نبوده و از استاندارد‌های به روز مجموعه پاک مهر پیروی میکند. شعب ما در سراسر تهران از جمله قالیشویی در استخر و قالیشویی در تهرانپارس این استانداردها را رعایت میکنند و اطمینان داشته باشید که از همه لحاظ در مراحل مختلف از جمله دریافت سفارش، شستشو، بسته‌بندی و کاور و تحویل نهایی، بالاترین کیفیت اعمال می‌شود.

اگر می‌خواهید از متد شستشو و عدم آسیب دیدن فرش خود اطمینان داشته ‌باشید؛ می‌توانید با شعبه‌های مجموعه پاک مهر در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت کنید. همچنین توجه کنید که اصلا هیچ تفاوتی در عملکرد شعب مختلف وجود ندارد و فقط به واسطه منطقه یا محل زندگی خود می‌توانید به هر شعبه‌ای که نزدیک‌تر است مراجعه کنید.

همچنین توجه داشته باشید که این خدمات همراه با نظارت کادر حرفه‌ای قالیشویی در استخر ارائه می‌شود و کادر قالیشویی ما کاملا در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده‌اند. کادر ما در مجموعه پاک مهر و شعبه‌های مختلف در تمام مراحل دریافت سفارشات، بسته‌بندی و کاور و در نهایت تحویل سفارش تمام استاندارد‌های مجموعه را رعایت میکنند و هیچ گونه کوتاهی اعمال نمی‌شود. مشتریان عزیز توجه داشته باشید که شما در صورت سفارش و پس از سفارش می‌توانید با کارشناسان قالیشویی مجموعه پاک مهر کاملا از طریق سایت مجموعه و تماس تلفنی در ارتباط باشید.

کادر و کارکنان قالیشویی در استخر

همکارانی که در قالیشویی پاک‌ مهر و قالیشویی در استخر یا قالیشویی در حکیمیه با ما همکاری می‌کنند، یک تیم بسیار حرفه‌ای و متعهد هستند که به هیچ عنوان در کار خود کوتاهی اعمال نمی‌کنند. این عزیزان با دقت بالا و مطابق آموزش‌هایی که دیده‌اند دستورالعمل‌ها را رعایت میکنند و حوصله به خرج میدهند. همچنین دقت کنید که همکاران ما در قالیشویی افرادی امانت‌دار هستند که اولین سوگند آنها امانت داری در قبال مال و اموال مشتریان گرامی می‌باشد و سفارشات مشتریان عزیز در نهایت سلامت به دست آنان رسانده می‌شود.

تیم قالیشویی ما همواره با یونیفرمی مشخص در محل کار حاضر می‌شوند و به هیچ عنوان به افرادی که ادعا می‌کنند از قالیشویی پاک مهر مراجعه کرده‌اند اما یونیفرم و کارت شناسایی مشخصی ندارند؛ اعتماد نکنید. تمام تلاش ما و کادر حرفه‌ای قالیشویی پاک مهر این است که با نهایت تعهد و سلامت سفارشات مردم را به دستشان برسانیم.

قالیشویی در استخر

هزینه خدمات قالیشویی در استخر

قیمت‌هایی که در قالیشویی استخر اعلام میشود، هر ساله زیر نظر اتحادیه قالی‌شویان و مطابق تعرفه‌ها وضع می‌شود و به اطلاع عموم رسانده می‌شود. مجموعه پاک مهر همچنین بر اساس قیمت هایی که اعلام میشود و همراه با تخفیفات ویژه خدمت رسانی می‌کند. دریافت وجه و هزینه بیشتر از مبلغ مشخص شده در اتحادیه به وسیله دیگر قالیشویی‌ها به معنی انجام یک تخلف واضح و نداشتن مجوز قالیشویی از طرف اتحادیه است.

قالیشویی‌هایی که هزینه‌ای بیشتر از تعرفه اعلام شده دریافت می‌کنند به هیچ وجه قانونی نیستند و مجوزی ندارند و حتی گاها قابل شکایت کردن هستند. همه شعبه‌های ما در سراسر تهران جواز اتحادیه را دارا هستند و هیچ تفاوت نرخی با سایر مراکزی که داری مجوز هستند نداریم.

شما می‌توانید بعد از اطلاع یافتن از هزینه دقیق و نهایی سفارش خود را ثبت کنید و هر زمان که نیاز بود با کارشناسان مجموعه قالیشویی‌های پاک مهر تماس بگیرید تا مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. همچنین اگر نیاز به دریافت راهنمایی در رابطه با سفارش خود و روند کار قالیشویی دارید از مطالب سایت ما دیدن فرمایید تا شاید به جواب سوالات خود برسید.

سرعت عمل قالیشویی

همکاران ما در قالیشویی‌های پاک مهر دارای سرعت عمل کاری بالایی می‌باشند و تلاش می‌کنند که با بکارگیری ماشین‌ آلات پیشرفته و روند پیشرفته شستشو در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا کار شستشوی سفارشات مشتریان عزیز را انجام دهند.

همچنین به هیچ عنوان در این رابطه کوتاهی یا تاخیری صورت نمی‌گیرد و پس از ثبت سفارش شما در اولین فرصت همکاران بخش نقلیه ما همراه با ماشین‌های باربری مخصوص به درب منزل مشتریان مراجعه می‌کنند تا پس از ارائه فاکتور و دریافت مبلغ پیش پرداخت سفارشات را از شما تحویل گرفته و به مرکز قالیشویی برسانند.

پس از ارسال سفارشات به شعبه مورد نظرتان، کار شستشوی سفارشات با دقت و سرعت به وسیله دستگاه های پیشرفته و تجهیزاتی که در قالیشویی قرار داده شده است انجام میشود و شما میتوانید در مدت زمان کوتاهی مجددا سفارش خود را کاملا شسته و رفته تحویل بگیرید.

سخن پایانی

قالیشویی در استخر، یکی از شعب‌ قالیشویی در شرق تهران می‌باشد که آماده خدمت رسانی از طرف مجموعه‌ قالیشویی‌های پاک مهر به مشتریان گرامی است. شما عزیزان جهت ثبت سفارش خود به سایت قالیشویی پاک مهر مراجعه کنید و پس از مراجعه اقدام به ثبت سفارش در شعبه قالیشویی استخر فرمایید. خدمات این قالیشویی با کیفیت بالایی همانند سایر مجموعه های قالیشویی پاک مهر انجام می شود و در واقع یکی از بهترین قالیشویی‌هایی است که در مناطق شرقی تهران واقع شده است. این قالیشویی نیز همانند تمام شعبات دارای مجوز بوده و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در هر زمان از فصل و سال خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.