آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 آذر 1400

قالیشویی در 45متری زرند |66597347

قالی شویی پاکمهر در چهل وپنج متری زرند:

خیابان 45 متری زرند از میدان شمشیری آغاز و تا بزرگراه فتح ادامه دارد و در این مسیر با بزرگراه سعیدی تقاطع داشته و از محله مهرآباد جنوبی نیز گذر می کند. خیابان چهل و پنج متری زرند در منطقه 9 شهرداری تهران واقع شده و با خیابان های بیگلو، خیابان توکلی، خیابان شیشه و گاز و برادران اسماعیلی هم مسیر و همجوار میباشد . محله یافت آباد و خلیج فارس نیز از دیگر محله های نزدیک به 45متری زرند هستند.

یکی از دفاتر اصلی قالیشویی پاک مهر در خلیج فارس می باشد که توانایی سرویس دهی به تمامی محله های جنوب غرب تهران را دارا بوده و میتواند به ساکنین محله های مهر آباد ، 3راه آذری، شهرک ولیعصر، یافت آباد ، چهل وپنج متری زرند و دیگر مجامع مسکونی و تجاری واقع در حاشیه بزرگ راه سعیدی خدمات با کیفیت و درجه یک قالی شویی را با تعرفه اتحادیه قالیشویان تهران در منطقه9 و جنوب غرب تهران ارائه نماید.

قالیشویی پاکمهر در منطقه 18:

قالیشویی پاک مهر در آغاز فعالیت خود از غرب تهران و شهران در منطقه 5 شروع به کار نمود و با توکل به خدا و توسل به نیروهای باتجربه و کارآزموده و استفاده از دستگاه و ماشین آلات پیشرفته و تمام اتوماتیک در کارخانه قالیشویی مستقل هم اکنون توانسته تمامی مناطق 22 گانه پایتخت من جمله منطقه 18 را تحت پوشش خدماتی خود درآورد اگر در منطقه هجده و محله های خلیج فارس (شماره دو) ، یافت اباد، شادآباد، سعیدآباد و شهرک ولیعصر جهت ارائه سفارشات قالیشویی در پی یک قالی شویی معتبر و مطمئن میباشید که در نخست مجاز بوده و کد رسمی اتحادیه را دارا باشد و پس از آن وارد به کار و با تجربه کافی و ارایه نرخ خدمات مطابق تعرفه مشخص شده از اتحادیه قالیشویی باشد قالیشویی پاکمهر بهترین گزینه برای برآورده کردن نیاز های مورد نظرتان در منطقه18 و سایر نقاط دور یا نزدیک به این منطقه میباشد.

خدمات قالیشویی پاکمهر:

شست وشو: شستشوی انواع فرش و قالی اعم از ماشینی و یا دستباف حتی فرش های عتیقه و نفیس با استفاده از مواد شوینده مطمئن و استاندارد به صورت سنتی و تمام اتوماتیک با آبکشی صد در صد .

شستشو: شست وشوی انواع موکت، قالیچه، فرشهای نمدی و چرمی، گلیم، گبه، جاجیم، روفرشی ، پتو، تشک و… به همراه آبکشی .

رفوء: رفوء انواع قالی و فرش های دست بافت و ماشینی ( چرمدوزی، ریشه بافی و ریشه دوزی، شیرازه دوزی، دارکشی، چله کشی، قلم کاری و پرداخت ، رفوی پوسیدگی و پارگی و از بین بردن بید خوردگی فرشهای دستی.

خشک شویی: خشکشویی مبلمان اداری و منزل، موکت و فرش، تشک خوشخواب و صندلی به صورت تضمینی در محل مورد نظر مشتری .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.