آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 دی 1402

قالیشویی در هروی |22553767|☎📞

اگر ساکن منطقه هروی هستید احتمالا شناسایی امکانات خاص این منطقه مانند قالیشویی در هروی برایتان بسیار مهم است. قالی یکی از لوازم اصلی در خانه‌های ایرانی است که علاوه بر کیفیت، تمیزی آن نیز اهمیت زیادی دارد. قالیشویی از قدیم‌الایام در فرهنگ ایرانیان وجود داشته است و بسیاری از خانم‌ها قالی‌های خود را به روش‌های سنتی در حیاط یا کوچه می‌شستند.

اما در حال حاضر قالیشویی‌ها این کار سخت را با بهترین کیفیت و سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. قالیشویی هروی که یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است از جمله قالیشویی‌های خوب استان تهران است که از تمام امکانات خوب یک قالیشویی پیشرفته برخوردار است.

مناطق تحت پوشش قالیشویی در هروی

قبل از آنکه با امکانات قالیشویی در هروی آشنا شوید، بد نیست بدانید ساکنان کدام مناطق به این قالیشویی نزدیک‌تر هستند و یا می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. قالیشویی در هروی، مناطقی چون پاسداران، شیان و حسین آباد را تحت پوشش قرار می‌دهد. البته از آنجا که شعبه‌های قالیشویی پاکمهر متعدد است، می‌توانید از شعبه‌های دیگر این قالیشویی نیز استفاده کنید.

با این حال در کنار سایر شعبه‌ها، قالیشویی در هروی جزء شعبه‌های نزدیک به محل سکونت شما است. بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در پاسداران، شیان یا حسین آباد هستید، می‌توانید با قالیشویی در هروی در تماس باشید.

امکانات قالیشویی در هروی

معمولا بسیاری از امکانات قالیشویی‌ها مشابه یکدیگر است؛ اما برخی از قالیشویی‌ها از امکانات بیشتر و اختصاصی‌تر برخوردار هستند. قالیشویی در شیبان نیز از امکانات اختصاصی زیادی برخوردار است. اما امکانات اصلی این قالیشویی که احتمالا مشابه آن در بسیاری از قالیشویی‌ها نیز وجود دارد عبارتند از:

  • خدمات شست و شو
  • امکانات مربوط به تعمیر قالی‌ها
  • خدمات ارتباطی
  • حمل و نقل آسان و پیشرفته

خدمات شست و شو

شست و شو جزء خدمات مهم قالیشویی در شیان است که گرچه همه قالیشویی‌ها آن را انجام می‌دهند؛ اما در قالیشویی هروی با کیفیتی متفاوت و بسیار بالا انجام می‌شود. کیفیت شست و شو در سطوح متفاوتی است؛ با این حال با جرات می‌توان گفت این خدمات در تمام سطوح از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. سطوح شست و شوی قالیشویی در هروی شامل دو روش شست و شوی عادی و شست و شوی پیشرفته یا اعلاشویی است.

در  شست و شوی عادی، قالی‌ها داخل دستگاه قرار داده می‌شوند و فرآیند شست و شو اعم از استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن یک بار انجام می‌شود. این مراحل در اعلاشویی نیز استفاده می‌شوند. با این تفاوت که برخی از مراحل از جمله استفاده از شوینده‌ها یا آبگیری ممکن است چندین بار تکرار شود تا قالی به بهترین شکل ممکن تمیز شود. در فرآیند شست و شو علاوه بر مراحلی که اشاره کردیم، استریلیزه کردن قالی‌ها نیز به کار می‌رود. استریلیزه قالی‌ها جهت از بین بردن عوامل بیماری‌زا انجام می‌شود.

شست و شوی شرعی

مرحله شست و شوی قالیشویی در هروی از چند ویژگی نیز برخوردار است که شست و شوی شرعی یکی از آنها است. احتمالا وقتی از قرار دادن قالی‌ها در دستگاه صحبت می‌شود، این تصور برایتان ایجاد شود که قالی‌ها آبگیری نمی‌شوند. این موضوع برای بسیاری از افراد مهم است؛ زیرا موضوع رفع نجاست را مطرح می‌کند و ممکن است باعث تردید افراد نسبت به پاک بودن قالی‌ها شود. خوشبختانه در قالیشویی هروی مرحله آبگیری به طور کامل انجام می‌شود و آب به تمام قسمت‌ها و به نوعی تاروپود قالی‌ها نفوذ می‌کند.

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

قالیشویی در اقدسیه تنها مختص قالی‌ها نیست؛ بلکه شما می‌توانید شست و شوی تمام کفپوش‌های خود را به این قالیشویی بسپارید. منظور از کفپوش هر نوع زیراندازی است که مانند قالی استفاده می‌شود. گلیم، موکت، زیلو و… از جمله این کفپوش‌ها هستند. اما جدا از کفپوش‌ها شما می‌توانید شست و شوی تابلوفرش‌ها، مبلمان، پرده، پتو و… را نیز به قالیشویی در هروی بسپارید.

نحوه شست و شوی قالیشویی

احتمالا تا حدودی حدس زده‌اید که نحوه شست و شوی قالیشویی به چه شکل است. در قالیشویی هروی، تمام قالی‌ها و کفپوش‌ها با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و به روز دنیا شسته می‌شوند. در فرآیند شست و شو، دست کمترین دخالت را دارد و تمام مراحل مانند خیس شدن قالی‌ها، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن از طریق دستگاه انجام می‌شود.

قالیشویی در هروی

خدمات تعمیر

تعمیر قالی‌ها در قالیشویی هروی شامل انواع آسیب‌های وارد شده به قالی‌ها است. این تعمیرات شامل تعمیر شیرازه، رفوگری، رنگبندی، قلم زنی، دارکشی و تعمیر ریشه‌های قالی‌ها است. تعمیر ریشه و شیرازه تقریبا مشخص است و همه شما تا حدودی با آن آشنا هستید. اما رنگبندی و قلم زنی به اصلاح رنگ‌ها مربوط است و هر مشکلی را که مربوط به آسیب‌دیدگی رنگ‌های قالی است، مربوط می‌شود. در رفوگری نیز تاروپودهای آسیب دیده قالی‌ها اصلاح می‌شود. دارکشی نیز رفع نواقص طولی یا حتی عرضی قالی‌ها است. یعنی وقتی قالی شما به هر دلیلی کج می‌شود می‌توانید با دارکشی آن را اصلاح کنید.

خدمات ارتباطی

در خدمات ارتباطی قالیشویی در هروی، مشتری مداری و هر آنچه که ارتباط مشتریان با قالیشویی را تسهیل می‌کند، نهفته است. با توجه به این اصل مهم، قالیشویی پاکمهر راه‌های ارتباطی گسترده‌ای را فراهم کرده است تا شما مشتریان به راحتی بتوانید سفارشات خود را ثبت کنید و علاوه بر آن شکایات، انتقادات و یا حتی پیشنهادات خود را با این قالیشویی مطرح کنید.

حمل و نقل آسان و پیشرفته

خدمات حمل و نقل قالیشویی در هروی نیز مانند سایر خدمات آن با کیفیتی بالا و احترام به مشتریان انجام می‌شود. بر این اساس نیروهای قالیشویی پاکمهر در زمان مقرر شده به آدرس شما حاضر می‌شوند و قالی‌ها را به صورت لول شده حمل می‌کنند. علاوه بر این فرایند تحویل نیز در مدتی کم و طی دو یا سه روز کاری صورت می‌گیرد. در زمان تحویل، قالی‌ها در داخل کاور قرار داده می‌شوند. این کاور مختص قالیشویی پاکمهر است و برای جلوگیری از کثیف شدن قسمت زیرین قالی‌ها استفاده می‌شود.

سخن نهایی قالیشویی در هروی

قالیشویی در هروی توجه ویژه‌ای به وضعیت اقتصادی شما نیز دارد. بر این اساس خدمات این قالیشویی با تعرفه‌های کاملا مقرون به صرفه انجام می‌شود. اگر تعرفه‌های قالیشویی در هروی را با سایر قالیشویی‌ها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که تعرفه‌های قالیشویی پاکمهر چقدر منصفانه هستند. البته در کنار تعرفه‌ها حتما امکانات قالیشویی را نیز مقایسه کنید. در نهایت شعار ما این است که اگر به فکر صرفه جویی در زمان و انرژی خود هستید حتما قالی‌های خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

مطالب مرتبط

آیا از قالیشویی میدان هروی چیزی می‌دانید؟ احتمالا در میدان هروی و مناطق اطراف آن همچون اختیاریه، قالیشویی‌های زیادی وجود دارد؛ اما منظور ما از قالیشویی میدان هروی، یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است. این قالیشویی که می‌توان آن را قالیشویی در اختیاریه نیز نامید خدمات خود را به صورت تخصصی و کاملا متمایز ارائه […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.