آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 18 دی 1400

قالیشویی مجیدیه شمالی |88690517|☎📞

عزیزانی که در شرق تهران ساکن هستند و می‌خواهند فرش، موکت، زیرانداز و غیره خود را برای شستشو به یک قالیشویی مطمئن و باکیفیت بدهند؛ می‌توانند به قالیشویی مجیدیه که یکی از شعبه‌های ما می‌باشد مراجعه کنند. قالیشویی مجیدیه یا هر قالیشویی در منطقه ۴ که عضوی از مجموعه پاک مهر هستند در شرق تهران جهت دسترسی آسان تر ساکنین این مناطق، تاسیس شده اند.

در مجموع همه شعبه‌های ما همان استانداردهایی را رعایت میکنند که در دستورالعمل شعبه مرکزی مجموعه قالیشویی‌های پاک مهر تعریف شده است و خدمات و کیفیت ارائه شده به مشتریان از طرف قالیشویی مرکزی نظارت میشود؛ در همه شعبه‌ها از جمله شعبه قالیشویی در شریعتی، خدمات یکسان بوده و هیچ تفاوتی در این زمینه وجود ندارد.

روند کاری قالیشویی مجیدیه به چه صورت است؟

شستن فرش‌، موکت یا هر وسیله‌ای مشابه اینها، در هر ملک مسکونی یا آپارتمان و خانه‌ای امکان‌پذیر نیست و ممکن است موجب اذیت همسایگان یا افزایش هزینه قبوض آب و برق شود و اگر بخواهید شستشوی آنها را به یک قالیشویی معتبر و با کیفیت بسپارید، انتخاب برای شما سخت می‌شود. علاوه بر این یافتن یک قالیشویی در منطقه و محدوده خودتان یا اینکه اطمینان از سالم تحویل دادن فرش‌ها و شستنی‌ها کمی سخت و وقت‌گیر است.

در مجموعه قالیشویی پاک‌ مهر تجهیزات مخصوصی را برای مشتریان عزیز قرار داده‌ایم که با خیال راحت از طریق سایت قالیشویی پاک مهر سفارش خود را ثبت کنند و با دریافت خدمات و کیفیت پیشرفته، دیگر نگرانی یا مشکلی نداشته باشند. همچنین شعبات قالیشویی پاک مهر در سراسر تهران واقع شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به شعبه قالیشویی مجیدیه و شعبه قالیشویی در سید خندان اشاره کرد.

شعبه ما در مجیدیه آماده خدمت رسانی به عزیزان ساکن در محدوده و سراسر تهران میباشد و همچنین سفارشات را به صورت آنلاین دریافت میکند و اگر از ساکنین شرق تهران یا مجیدیه هستید، تیم ما در اسرع وقت جهت دریافت سفارشات به درب منزل شما مراجعه خواهند کرد و فرش و قالی های شما را تحویل خواهند گرفت.

خدمات قالیشویی مجیدیه چیست؟

خدمات قالیشویی ما در مجیدیه به ۳ مرحله تقسیم می‌شوند که شامل موارد زیر است:

مرحله دریافت سفارشات

در نخستین مرحله، تیم ما برای دریافت سفارشات با وسایل نقلیه مخصوص به درب منزل شما مراجعه می‌کنند و با دریافت سفارشات و ارائه فاکتور سفارش، آنها را به شعبه مورد نظر شما انتقال می‌دهند.

مرحله شستشو و کاور سفارشات

پس از آن که سفارشات توسط تیم مجموعه قالیشویی‌های پاک مهر دریافت شد؛ فرآیند شستشو آغاز می‌شود و در این مرحله با دستگاه‌های مخصوص و مواد شوینده با کیفیت، کار شستشو به اتمام میرسد.

تحویل دادن سفارشات

در پایان کار تمام سفارش‌ها جهت جلوگیری از آلودگی یا کثیف شدن آنها بسته‌ بندی و کاور می‌شوند و سپس از طریق تیم حمل و نقل قالیشویی به دست مشتریان می‌رسند. در این مرحله هزینه شستشو به طور کامل دریافت می‌شود و شما و هر مشتری دیگری فاکتور پرداخت هزینه را از کادر قالیشویی دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید به طور کامل سفارشات خود را بررسی کنید تا هیچ گونه نارضايتی یا آسیبی بدون پیگیری باقی نماند.

قالیشویی مجیدیه

همه چیز درباره پیگیری رضایت یا عدم رضایت در قالیشویی مجیدیه

پس از تحویل گرفتن سفارشتان شما میتوانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان قالیشویی میزان رضایت خود را اعلام کنید یا اینکه نارضایتی خود را پیگیری کنید. همچنین حتما فرم نظرسنجی قالیشویی برای شما ارسال خواهد شد که از طریق سایت نیز می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

به طور کلی، شعب قالیشویی پاک مهر به خاطر داشتن تجهیزات کامل و داشتن دستگاه‌های پیشرفته نسبت به بقیه شعبات خدمات بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کنند که همین موضوع باعث شده است تا مشتریان رضایت بسیار بالایی داشته باشند. به همین خاطر اگر در جستجوی یک قالیشویی با امکانات کامل و خدمات فوق‌العاده هستید، می‌توانید به سایت قالیشویی پاک مهر مراجعه کنید و به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید. همچنین توجه کنید که شعب قالیشویی ما در سر تا سر تهران واقع شده‌اند و می‌توانید در محدوده محل زندگی خودتان به یکی از شعب‌ قالیشویی سفارش بدهید.

فرآیند تحویل چگونه انجام میشود؟

همانطور که گفته شد پس از اتمام مراحل شستشو و اتمام کار قالیشویی، فرش، موکت، مبل، پتو، زیرانداز و دیگر لوازمی که توسط ماشین آلات و در هوای آزاد خشک شده‌اند، بسته بندی میشوند و روی آنها یک کاور از جنس پلاستیک محافظ با کیفیت کشیده می‌شود. این نوع کاور و بسته بندی کمک میکند‌ که سفارش شما تا زمان تحویل یا حتی پس از تحویل و تا زمان بازگشایی و استفاده کثیف نشود و از نتیجه کار رضایت لازم را داشته باشید.

به خاطر این که طی فرآیند حمل سفارش ممکن است با درون ماشین حمل و نقل برخورد داشته باشد یا هنگام جا به جایی امکان آلوده شدن آن و برخورد با زمین یا در و دیوار وجود دارد؛ بسته بندی و کاور کشیدن انجام میشود.

پس از رسیدن سفارش به دست مشتری، می‌تواند بسته بندی و کاور سفارش را باز کند تا پیش از ترک محل توسط تیم قالیشویی از سلامت کامل سفارش خود اطمینان حاصل کرده و در صورتی که مشکلی وجود داشت گزارش بدهد تا پیگیری شود. سپس، پس از باز کردن بسته بندی و مطمئن شدن؛ وجه باقیمانده را به طور کامل پرداخت خواهد کرد. فقط توجه داشته باشید که به هیچ وجه هزینه ای بیشتر از آنچه در فاکتور معین شده پرداخت نکنید.

سخن پایانی قالیشویی مجیدیه

در پایان، فراموش نکنید که مجموعه‌ای همچون قالیشویی پاک مهر، رضایت مشتریان خود را در قالب یک ضمانت حسن کار، برای جلب اطمینان دیگر مشتریان جدید محسوب می‌کند و از ارائه حداکثر کیفیت جهت کسب رضایت مشتریان کوتاهی نمی‌کند. همچنین مجموعه ما جهت دسترسی آسان‌تر ساکنین منطقه مجیدیه، قالیشویی مجیدیه را تاسیس کرده است و شما میتوانید به سادگی از طریق سایت قالیشویی نزدیک به محدوده زندگی خود را پیدا کرده و سفارش تان را ثبت کنید.

با این حال توجه داشته باشید که به هیچ وجه سفارشات خود را به یک قالیشویی نامعتبر یا فاقد مجوز نسپارید؛ زیرا چنین قالیشویی‌هایی علاوه بر دریافت هزینه نامتعارف ممکن است هرگز لوازم شما را برنگردانند‌.

 

مطالب مرتبط

فرش‌ها معمولا بیشترین اهمیت را در دیزاین خانه‌های ایرانی دارد و کاربران برای شستشوی آن بسیار احتیاط می‌کنند. در زمان قدیم به این شکل بود که هر فردی در حیاط و یا پشت بام منزل فرش‌هایشان را می‌شستند؛ اما این موضوع با پیشرفت علم و تکنولوژی منسوخ شد. علت منسوخ شدن این روش از شستشو […] ...

17 بهمن 1401
ادامه مطلب

قالیشویی در مجیدیه: محله مجیدیه یکی از محلات قدیمی شرق تهران است. محلهٔ مجیدیه از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به مسیل باختر، از شرق به خیابان کرمان و از غرب به بزرگراه صیاد شیرازی محدود است. نام جدید خیابان مجیدیه خیابان شهید استاد حسن بنا است که، بزرگراه رسالت این محله را به دو […] ...

18 دی 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.