آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 25 فروردین 1402

قالیشویی در قنات کوثر |88690517|☎📞

شرق شهر تهران ساکنین بیشتری نسبت به سایر نقاط دارد و مراکز قالیشویی بیشتری نیز در این قسمت وجود دارند. اما اگر ساکن شرق تهران هستید، و به دنبال یک قالیشویی در دسترس و معتبر میگردید ما قالیشویی در قنات کوثر مجموعه پاک مهر را پیشنهاد میکنیم‌‌. این قالیشویی در منطقه قنات کوثر قرار گرفته است و برای پذیرش سفارشات مشتریان عزیز در همه فصول سال آماده می‌باشد.

در صورت انتخاب این مرکز، در سایت قالیشویی پاک مهر سفارش خود را ثبت کنید و شعبه قالیشویی در قنات کوثر را انتخاب کنید. بعد از انتخاب یکی از شعبه های قالیشویی پاک مهر کادر حمل و نقل ما جهت دریافت سفارشات شما به درب منزل‌تان مراجعه می‌کنند.

متد کاری قالیشویی در قنات کوثر

شاید شما در منزل یا حیاط خانه خود فضای کافی برای شستشوی فرش، موکت، زیرانداز و غیره را نداشته باشید و اگر بخواهید از یک قالیشویی خوب و معتبر برای شستن آنها کمک بگیرید، هیچ جایی را در محدوده خودتان نشناسید. پیدا کردن یک قالیشویی در منطقه خودتان یا اطمینان از اینکه فرش‌ها و شستنی‌ها را بدون هیچ آسیبی تحویل میدهند کمی سخت است.

ما در مجموعه قالیشویی‌های پاک‌ مهر تجهیزات ویژه‌ای را برای مشتریان عزیز  فراهم آورده‌ایم تا با ساده‌ترین شیوه ثبت سفارش آنلاین را از طریق سایت قالیشویی پاک مهر انجام دهند و خدماتی با کیفیت بالا دریافت کنند و اینگونه دیگر نگرانی یا مشکلی نداشته باشند. توجه کنید که شعبه‌های قالیشویی پاک مهر در سراسر تهران قرار دارند که از جمله آنها می‌توان به شعبه قالیشویی در شهرک امید و شعبه قالیشویی در قنات کوثر اشاره کرد.

همچنین همه شعبه‌های ما در منطقه ۴ آماده خدمت رسانی به عزیزان ساکن در محدوده و سراسر تهران میباشند و سفارشات را به صورت آنلاین پذیرا هستند. علاوه بر قالیشویی در تهران نو، شما ساکنین شرق تهران می‌توانید از خدمات قالیشویی در منطقه ۴ نیز بهره‌مند شوید.

همه چیز درباره کیفیت بالای قالیشویی در قنات کوثر

اگر درباره کیفیت خدمات قالیشویی در قنات کوثر همچنان مردد بوده و سوال دارید؛ باید بگوییم که مشابه با قالیشویی‌های دیگر تهران نبوده و استاندارد‌های مجموعه پاک مهر را دارا میباشد. شعبه‌های ما در همه جای تهران از جمله قالیشویی در لویزان این استانداردها را دنبال میکنند و کاملا از همه لحاظ در مراحل مختلف از جمله دریافت سفارش، شستشو، بسته‌بندی و کاور و تحویل سفارش بالاترین کیفیت اعمال میشود.

اگر نسبت به نحوه شستشو و عدم آسیب دیدن فرش خود در قالیشویی‌ها اطمینان ندارید؛ می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شعبه های مجموعه پاک مهر این اطمینان را کسب نمایید. همچنین در نظر بگیرید که هیچ تفاوتی بین عملکرد شعبه‌های مختلف وجود ندارد و فقط با توجه به محل زندگی خود شعبه مورد نظر خود از قالیشویی پاک مهر را انتخاب کنید.

از طرفی هم فراموش نکنید که خدمات این قالیشویی با نظارت یک تیم حرفه‌ای در قالیشویی قنات کوثر انجام میشود و کادر قالیشویی ما متشکل از همکاران آموزش دیده در این زمینه است. همکاران ما در مجموعه پاک مهر و شعبه‌های مختلف آن در تمام مراحل دریافت سفارش، بسته‌بندی و کاور و در نهایت تحویل سفارش ، استاندارد‌های مجموعه را رعایت میکنند و هیچگونه کوتاهی از طرف آنها اعمال نمی‌شود. مشتریان عزیز در نظر داشته‌ باشید که شما در تمام مراحل سفارش خود میتوانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و کارتان را پیگیری نمایید.

قالیشویی در قنات کوثر

هزینه شستشو قالیشویی در قنات کوثر چقدر است؟

هزینه شستشو در قالیشویی قنات کوثر و شعبات مختلف از جمله شعبه قالیشویی در نارمک، مطابق تعرفه‌های بخش مرکزی قالیشویی و اتحادیه میباشد که در پایان هر سال و دوره به دوره، اتحادیه قیمت و هزینه‌ی به روز و تصویب شده‌ای که قالیشویی‌ها باید اخذ کنند، اعلام می‌کند.

شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش از طریق سایت با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید و از هزینه کلی که در ازای سفارشات‌تان باید پرداخت کنید مطلع شوید. همچنین وقتی که سفارش خود را ثبت میکنید می‌توانید از هزینه‌ای که باید در آخر پرداخت کنید؛ مطلع شوید. زمانیکه همکاران ما برای دریافت سفارش مراجعه می‌کنند تنها مبلغ پیش پرداخت را دریافت می‌کنند و یک قبض حاوی اطلاعات پرداخت به شما تحویل میدهند.

بعد از تحویل و تایید سلامت سفارشات از طرف شما، می‌توانید وجه مشخص شده نهایی را پرداخت کنید. به طور کلی قالیشویی‌هایی که هزینه‌های غیر متعارف و بسیار زیادی دریافت می‌کنند، در راستای اعلام شده اتحادیه کار نکرده و هیچ مجوزی از طرف اتحادیه دریافت نکرده‌اند.

فرآیند تحویل چگونه صورت میگیرد؟

بعد از اتمام شستشو و اتمام کار فرش، موکت، مبل، پتو، زیرانداز و غیره که توسط دستگاه‌های پیشرفته خشک شده‌اند، این سفارشات بسته بندی میشوند و روی آنها یک کاور پلاستیکی برای محافظت از این لوازم کشیده می‌شود. این نوع کاور باعث می‌شود سفارش تا زمان تحویل یا حتی پس از تحویل دچار آلودگی و لک نشود و مشتری از نتیجه کار رضایت لازم را داشته باشد.

به خاطر این که در زمان حمل و نقل امکان برخورد سفارش با فضای آلوده ماشین حمل و نقل و یا هنگام حمل کردن سفارش امکان آلوده شدن آن و برخورد با زمین یا در و دیوار وجود دارد؛ بسته بندی و کاور کشیدن انجام میشود. بعد از اینکه سفارش به دست مشتری برسد می‌تواند بسته بندی و کاور آن را باز کند تا از سلامت کامل سفارش خود مطمئن شود و پس از آن، مبلغ پرداختی را کامل پرداخت کند.

البته ما باید اشاره کنیم که قالیشویی‌های دیگر ممکن است قبل از هر کاری حق الزحمه خود را به طور کامل دریافت کنند که این رفتار به هیچ عنوان حرفه‌ای و مورد تایید ما نیست.

سخن پایانی

مشتریان عزیزی که ساکن محدوده قنات کوثر یا شرق تهران هستند می‌توانند به سادگی از طریق مراجعه به سایت ثبت سفارش خود را انجام دهند و دیگر نگران شستشوی لوازم خود نباشند. تیم ما در اسرع وقت و در موعد مقرر جهت تحویل گرفتن سفارشات شما مراجعه می‌کند و همچنین میتوانید شماره تماس مجموعه را از روی سایت بردارید و با مسئول بخش ثبت سفارشات تماس بگیرید.

البته دقت کنید که سفارش به صورت آنلاین و از طریق سایت در روزهایی که حجم سفارشات بسیار بالاست آسان تر است. امیدواریم که از نتایج سفارشات خود رضایت کامل را داشته باشید و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.