آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 فروردین 1402

قالیشویی در شهرک پرواز |44444679|☎📞

شهرک پرواز یکی از محله‌های غربی تهران با قدمتی ۴۰ ساله است. اکثر افرادی ساکن در این منطقه کارمندانی هستند که در نیروهای هوایی فعالیت دارند. به همین دلیل مشغله‌های کاری ممکن است فرصت شست و شوی فرش را از آن‌ها بگیرد. یافتن بهترین قالیشویی در شهرک پرواز را می‌توان یکی از مهم‌ترین اهدافی دانست که در سال‌های اخیر دنبال کنندگان بسیار بیشتری پیدا کرده است.

در این مطلب سعی داریم به معرفی یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران بپردازیم که تاکنون توانسته است موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. این قالیشویی فوق العاده به عنوان بهترین قالیشویی در سازمان برنامه نیز شناخته می‌شود.

بهترین قالیشویی در شهرک پرواز

اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که می‌خواهند از بهترین قالیشویی در شهرک پرواز اطلاع یابند، باید بگوییم که با توجه به رضایت مشتریان این لقب به مجموعه پاک مهر اختصاص می‌یابد. ناگفته نماند که پاک مهر پیش‌تر به عنوان بهترین قالیشویی در اکباتان، بهترین قالیشویی در آیت الله کاشانی و همچنین بهترین قالیشویی در ستاری نیز معرفی شده است.

این قالیشویی نسبت به سایر قالیشویی‌های همکار از تجهیزات مدرن‌تر و جدیدتری برخوردار است، به همین دلیل نیز توانسته است مسیر موفقیت را بسیار سریع‌تر طی کند. دریافت خدمات قالیشویی از پاک مهر بیشتر به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال یک مرکز فوق العاده حرفه‌ای برای دریافت خدماتی درجه یک می‌گردند. لازم به ذکر است تمامی کسانی که حداقل یک بار در طول زندگی خود از خدمات بهترین قالیشویی در شهرک پرواز استفاده کرده‌اند، از این انتخاب خود نهایت رضایت را دارند.

هزینه قالیشویی در شهرک پرواز

تعرفه و هزینه قالیشویی در شهرک پرواز بسته به متراژ فرش و قالی شما متفاوت خواهد بود. اتحادیه قالیشویی هر ساله تعرفه جدیدی را برای قالیشویان تعیین می‌کند و آن‌ها موظف هستند طبق این تعرفه هزینه دریافت کنند. اما گاهی دیده می‌شود که برخی قالیشویی‌های از هزینه تعیین شده توسط اتحادیه پیروی نمی‌کنند. در چنین شرایطی توصیه می‌شود که به هیچ عنوان این مجموعه‌ها را برای دریافت خدمات انتخاب نکنید.

قالیشویی‌ها را از نظر هزینه دریافتی می‌توان به سه دسته تقسیم کرد. دسته اول مجموعه‌هایی معتبر و حرفه‌ای هستند که هزینه‌ای نسبتا مناسب از مشتری دریافت می‌کنند و قالی‌ها را با کمک مجهزترین دستگاه‌های جهانی به بهترین نحو ممکن شست و شو می‌دهند. لازم به ذکر است هزینه دریافتی توسط این دسته مجموعه‌ها همان نرخ تعیین شده توسط اتحادیه است.

دسته دوم مجموعه‌هایی قالیشویی هستند که نرخی پایین‌تر از هزینه تعیین شده توسط اتحادیه برای ارائه خدمات خود دریافت می‌کنند. اما متاسفانه به دلیل شست و شوی فرش‌ها و قالی‌ها به روش‌های بسیار قدیمی و دستی نمی‌توانند رضایت مشتریان را به خود جذب کنند. به عبارتی می‌توان گفت دریافت خدمات از این دسته قالیشویی‌‌ها تنها اتلاف هزینه است.

دسته سوم کمی با دو دسته قبلی متفاوتند. این مجموعه‌ها از تکنیک‌های خاص قالیشویی استفاده می‌کنند و از لوازم و تجهیزات مهمی نیز برخوردارند اما به هیچ گونه مجوز فعالیتی از جانب اتحادیه قالیشویی ندارند، به همین دلیل هزینه دریافتی‌شان برای ارائه خدمات بسیار بالا است.

قالیشویی در شهرک پرواز

ویژگی‌های بهترین قالیشویی در شهرک پرواز

اطلاع از ویژگی‌های بهترین قالیشویی در شهرک پرواز باعث می‌شود تا شما بتوانید در هنگام انتخاب یک قالیشویی برای دریافت خدمات بهتر عمل کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین قالیشویی در شهرک پرواز می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

۱: تعرفه دریافتی توسط این قالیشویی‌ها با تعرفه مشخص شده توسط اتحادیه قالیشویی ایران تطابق دارد.

۲: کادر اجرایی و نیروهای این مراکز معمولا از متخصص‌ترین افراد جامعه هستند و هر کدام سابقه چند ساله در زمینه کاری خود دارند.

۳: در این مجموعه‌ها از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد شوینده بازار که هیچ گونه آسیبی به تار و پود قالی‌ها وارد نمی‌کنند، استفاده می‌شود.

۴: در فرایند شست و شو از لوازم و تجهیزات فوق العاده مدرن و پیشرفته استفاده می‌شود.

۵: این مراکز معمولا در کمترین زمان ممکن قادرند تا بهترین خدمات را به علاقه مندان ارائه دهند.

سرعت عمل قالیشویی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود از مجموعه پاک مهر به عنوان بهترین قالیشویی در شهرک پرواز یاد شود، می‌توان به سرعت عمل بالا آن‌ها اشاره کرد. در واقع می‌توان اینگونه بیان کرد که مجموعه نام برده بدون اینکه افزایش سرعت هیچ گونه آسیبی به کیفیت نهایی خدمات وارد کند، می‌تواند در کمترین زمان ممکن قالی‌های شما را شست و شو دهد. بنابراین اگر برای شست و شوی قالی‌های خود عجله دارید اما همچنان دوست ندارید که کیفیت فدای سرعت شود، پاک مهر بهترین گزینه برای شما است.

رزرو نوبت قالیشویی در شهرک پرواز

برای رزرو نوبت از پاک مهر یا همان بهترین قالیشویی در شهرک پرواز لازم است تا نام مجموعه پاک مهر را در مرورگر خود تایپ و سرچ کنید. وب سایت این مجموعه در نتایج جست و جوهای گوگل نمایش داده خواهد شد.

وارد وب سایت شوید و فرم رزرو نوبت را تکمیل کنید. در این فرم تمامی اطلاعات لازم در رابطه با قالی یا قالی‌های شما دریافت می‌شود.

پس از تکمیل فرم کادر دریافت قالی این مجموعه با توجه به آدرسی که در فرم رزرو تکمیل کرده‌اید در محل حاضر می‌شوند و قالی شما را لول شده با خود از خانه خارج می‌کنند.

پس از اینکه فرایند شست و شو و همچنین خشک شدن قالی تمام شد، قالی شما با استفاده از دستگاه‌های خاصی لول و بسته بندی می‌شود. پلاستیک‌های مورد استفاده در این بسته بندی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان آسیب دیدن فرش‌ها و قالی‌های شما را در هنگام جا به جایی کاهش می‌دهند. در آخرین مرحله قالی‌ها در مکان دریافت شده، تحویل داده می‌شوند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به معرفی بهترین قالیشویی در شهرک پرواز یا مجموعه پاک مهر بپردازیم. این مجموعه با تکیه بر مهارت و توانایی نیروهای متخصص خود توانسته است پله‌های ترقی و پیشرفت را سریع‌تر از سایر رقبا طی کند.

بنابراین اگر به دنبال قالیشویی هستید که قالی‌های شما را به بهترین نحو ممکن شست و شو دهد و همچنین با استفاده از آخرین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا عیوب ظاهری فرش‌هایتان را نیز بپوشاند، بهترین گزینه برای شما پاک مهر خواهد بود. متخصصان پاک مهر قالی شما را لول دریافت و لول شده تحویل می‌دهند.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.