آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 29 دی 1401

قالیشویی شهران |44308040|☎📞

قالیشویی در شهران

همانطور که می‌دانید قالیشویی پاک مهر کلیه خدمات قالیشویی را برای تمامی محدوده‌ها را انجام می‌دهد. شهران نیز یکی دیگر از مناطقی است که پاکمهر زیر مجموعه خود قرار داده است؛ بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در شهران و دیگر مناطق اطراف هستید، می‌توانید از خدمات منحصر به فرد قالیشویی پاکمهر بهره بگیرید. ما در این مجموعه به مشتری‌های خود بهترین خدمات را ارائه می‌دهیم. همچنین بالاترین رضایتمندی شستشو فرش متعلق به قالیشویی پاکمهر است. در ادامه به بخشی از این نوع خدمات در قالیشویی شهران اشاره خواهیم کرد.

رفو فرش‌های آسیب دیده

یکی از مهم‌ترین خدماتی که ما در قالیشویی شهران انجام می‌دهیم و مورد نیاز برای بسیاری از فرش‌ها است، رفع مشکلات فرش شما است. اگر فرش شما سوختگی و یا پارگی داشته باشد ما با استفاده از دستگاه‌های مخصوص این کار، سطح فرش شما را اصلاح می‌کنیم. عملیات رفوی ما به قدری تمیز و دقیق است که پس از اجرا پارگی و سوختگی قبلی را تشخیص نمی‌دهید. با این ویژگی شما دیگر نیاز به خرید فرش جدید و پرداخت هزینه‌های اضافی نخواهید داشت؛ به خصوص در این بازه که قیمت فرش‌ها بسیار بالا رفته است؛ در نهایت با این روش می‌توانید فرش‌های خود را دوباره مانند روز اول نو و تمیز کنید.

کارشناسی رفو فرش

اما تشخیص قابل اصلاح بودن فرش ها، نیاز به مهارت دارد؛ زیرا برخی از فرش‌ها به علت جنس و کیفیت متفاوت قابل رفو نیستند و ممکن است حین اجرا آسیب بیشتری ببیند. قالیشویی پاکمهر برای جلوگیری از بروز همچون آسیب‌هایی، به هنگام جمع آوری فرش‌های شما کارشناس ماهری در این حوزه می‌فرستند و خدمات مورد نظر را در انتهای فاکتور شما درج می‌کنند.

برخی از مراکز به علت دریافت مبالغ بالاتر فرش‌هایی که نیاز به رفو ندارد و آسیب جدی ندیده است نیز رفو می‌کنند و هنگام تحویل مبلغ بالایی از شما دریافت می‌کنند؛ اما ما در قالیشویی پاکمهر پس از بررسی با دقت، رفو را به دلخواه مشتری انجام می‌دهیم. همچنین هزینه رفو نیز در مجموعه پاکمهر بسیار کمتر از دیگر قالیشویی‌ها است. خدمات رفو در قالیشویی کوهسار پاک مهر به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

هزینه شستشو فرش در قالیشویی شهران

امروزه قیمت شستشو فرش‌ها بسیار بالا رفته و هر قالیشویی در شهر زیبا قیمت متفاوتی مطرح می‌کنند؛ اما قالیشویی پاکمهر با سوابق عالی در طی این سال‌های اخیر، نرخ تعیین شده توسط اتحادیه به شما ارائه می‌دهد. هزینه‌ای که ما برای فرش‌ها و قالیچه‌های شما در نظر گرفته‌ایم نسبت به کیفیت بالا در شستشو، منصفانه است و نیاز به نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

البته قیمت شستشو با توجه به متراژ مشخص می‌شود و شما با ورود به سایت ما و وارد کردن تعداد فرش‌ها و همچنین متراژ فرش‌ها می‌توانید قیمت نهایی را نیز مشاهده کنید. در سایت ما امکان سفارش و حتی پرداخت آنلاین فعال است و باعث می‌شود شما نیاز به مراجعه حضوری به قالیشویی در پونک نداشته باشید.

 

 

قالیشویی شهران

مواد مورد استفاده برای شستشو فرش

استفاده از متریال خوب برای شستشو فرش‌ها در قالیشویی شهران یکی از مهم‌ترین نکاتی است که قالیشویی پاکمهر بسیار به این موضوع اهمیت می‌دهد. موادی که ما برای شستشو فرش و مبلمان شما استفاده می‌کنیم هیچ گونه لطمه‌ای به وسایل شما وارد نمی‌کند.

استفاده از مواد بی‌کیفیت و یا موادی که تاریخ مصرف آن‌ها گذشته است ممکن است به فرش و یا رویه مبل آسیبی نرساند اما پس از استفاده موجب اگزما و دیگر بیماری‌های پوستی می‌شود و شما متوجه علت این حساسیت‌ها نشوید. ما پیش از پذیرفتن فرش‌ها، به شما ضمانت ‌عدم بروز این دسته مشکلات را نیز می‌دهیم. با وجود ضمانت نامه شما می‌توانید با اطمینان بیشتری فرش‌های خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

اتوکشی فرش‌ها پس از شستشو

هر یک از اسباب و وسایل‌ها پس از برخورد با آب و یا شستشو چروک می‌شوند؛ فرش‌ها پس از چروک شدن علاوه بر کاسته شدن زیبایی ظاهر آن ها، دچار سطح نا صاف می‌شوند. بنابراین ما دستگاه‌های قوی خشک کن و اتو کشی فرش‌ها را در قالیشویی پاکمهر فراهم کردیم و پس از شستشو و اتو کشی به بهترین نحو کاور خواهیم کرد و درب منزل تحویل شما خواهیم داد.

شستشوی فرش به بهترین نحو در قالیشویی شهران

شستشوی ما تنها مختص به رویه فرش نیست و منافذ فرش شما را نیز به طور اساسی پاکیزه خواهیم کرد. ما در چربی‌زدایی فرش‌ها تخصص داریم و اگر لکه‌های غذا و چربی به روی فرش شما ایجاد شده نیز تنها با یک بار شستشو به طور کلی رفع می‌شوند. البته شستشوی فرش در قالیشویی جنت آباد تنها برای رفع لکه نیست و ضد عفونی فرش و مبمان نیز یکی دیگر از خدمات ما است؛ به خصوص در این مدت که ویروس‌ها و باکتری‌های متعددی به وجود آمده‌اند و ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به شما وارد کنند.

دیگر خدمات قالیشویی شهران

البته نکته قابل توجه در رابطه با قالیشویی در شهران پاک مهر این بوده که تنها در شستشو فرش‌های معمولی تبحر ندارد، بلکه شما برای شستشو انواع مبل و تشک‌های خوشخواب، پادری، فرش رولی، ترم، تابلو، کفپوش نیز می‌توانید به شعبه‌های مختلف پاکمهر مراجعه کنید. ما برای شستشو هر یک از این موارد دستگاه‌های مدرنی موجود کرده‌ایم که باعث می‌شود علاوه بر بهترین شستشو آسیبی نیز وارد نکند؛ موادی که ما برای شستشو مبلمان شما مورد استفاده می‌گیریم، باعث لطافت بیشتر سطح رویه مبلی شما نیز می‌شود.

قالیشویی پاکمهر در شهران

در نهایت اگر سلامت فرش‌ها و مبلمانتان برای شما مسئله‌ای مهم است، با سپردن اسباب خود به ما می‌توانید سلامت فرش‌های خود را تضمین کنید. در صورت نداشتن مهارت و اطلاغات کافی ممکن است آسیب‌های غیر قابل جبرانی به وسایل شما بخورد. ما برای جلوگیری از بروز این آسیبات تحقیقات فراوانی در این حوزه به عمل آوردیم و از بهترین تکنیک‌ها برای شستشو استفاده می‌کنیم. ما در قالیشویی پاکمهر روش شستشو مورد نیاز برای هر یک از فرش‌ها را به شما مطرح می‌کنیم و از شستشو با روش‌های اشتباه جلوگیری می‌کنیم.

در نهایت تنها کافی است به سایت قالیشویی پاکمهر وارد شوید و یا در صورت عم دسترسی با شماره‌ی ۰۲۱۴۴۴۴۴۶۷۹ تماس برقرار کنید تا در کمترین بازه زمانی کارشناسان ما همراه با نیروی کمکی در محل مورد نظر حاضر شوند؛ پس از ۴۸ ساعت از جمع آوری فرش‌ها و شستشو، اتوکشی و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می‌شود.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در شهران و کوهسار: قالیشویی پاک مهر در نزدیکی شهران و شهر زیبا ، اولین قالیشویی مجاز و مورد پسند اهالی محترم شهران میباشد که تمام خدمات را به صورت تضمینی و تخصصی با بالاترین کیفیت به شما عزیزان عرضه میکند. شما با تماس با سامانه تلفتی 118 میتوانید شماره های قالیشویی پاک مهر […] ...

11 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در منطقه شهران ، از بزرگترین مجموعه های قالیشویی تهران میباشد: این قالیشویی به دلیل خدمات رسانی سریع توسط نیروهای کاردان و مجرب نظر بیشماری از اهالی شهر تهران و شهران را به خود جذب کرده است. شهران یکی از از مناطق خوش آب و هوای غرب تهران میباشدکه این منطقه به […] ...

11 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در شهران: قالی شویی پاک مهر قدیمی ترین قالی شویی در منطقه شهران است که تمامی محله های واقع در شهران ( شهران شمالی و شهران جنوبی) وسک، نیمایوشیج، مجتمع های اوپی جی، اسحاقی ، محله کن و کوهسار حتی مناطق مسکونی جاده سولقان و منطقه 5 تهران را تحت پوشش خدمات […] ...

11 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.