آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 31 فروردین 1402

قالیشویی در جشنواره |66553719|☎📞

قالیشویی در جشنواره

ساکنین شرق تهران که می‌خواهند فرش یا دیگر لوازم خانگی خود را جهت شستشو به یک قالیشویی معتبر بسپارند؛ می‌توانند به قالیشویی در جشنواره که یکی از شعب‌ ما می‌باشد مراجعه کنند. قالیشویی در جشنواره یا قالیشویی در تهرانپارس متعلق به مجموعه پاک مهر می‌باشند که در شرق تهران جهت دسترسی آسان تر ساکنین این مناطق، تاسیس شده‌اند.

به طور کلی تمام شعب ما همان استانداردهایی را رعایت می‌کنند که در دستورالعمل شعبه مرکزی مجموعه قالیشویی‌های پاک مهر قرار گرفته است. به طور مثال خدمات و کیفیتی که به مشتریان ارائه میشود؛ در تمام شعب از جمله شعب قالیشویی در شرق تهران یکسان بوده و هیچ تفاوتی وجود ندارد.

روند خدمت رسانی قالیشویی در جشنواره چگونه است؟

به طور کلی خدمات قالیشویی‌های مجموعه پاک مهر به ۳ مرحله تقسیم میشود؛ در این ۳ مرحله کادر حرفه‌ای مجموعه با مشتریان در ارتباط هستند که تمام آموزش های لازم جهت ارائه خدمات به مشتریان گرامی را دیده‌اند. اگر بخواهیم به صورت جزئی تر به معرفیِ خدمات این قالیشویی بپردازیم می‌توان روند کار خدمت رسانی را به چند قسمت تقسیم کرد که در ادامه به طور دقیق به توضیحِ این مراحل پرداخته‌ایم:

دریافت سفارش

در مجموعه قالیشویی‌های پاک مهر از جمله قالیشویی در جشنواره یا قالیشویی در استخر، یک تیم حمل و نقل وجود دارد که با استفاده از وسایل باربری ویژه به درب منزل مشتریان محترم مراجعه می‌کنند و پس از معرفی همراه با یونیفرم قالیشویی پاک مهر فرش شما را لول و حمل می‌کنند. در همین زمان مبلغی هم بعنوان پیش پرداخت دریافت می‌شود و یک فاکتور مبنی بر دریافت فرش و موعد تحویل به شما ارائه داده خواهد شد.

شستشو در قالیشویی

در این مرحله فرش لول شده به قالیشویی انتقال داده می‌شود و طی چند مرحله با استفاده از دستگاه‌های حرفه‌ای و همچنین نظارت کادر قالیشویی شسته شده و بعد اجازه میدهند تا خشک شوند. پس از خشک شدن جهت جلوگیری از انتقال آلودگی و یا کثیف شدن حین حمل و نقل سفارشات کاور و بسته‌بندی میشوند. پس از آن مجددا برای ارسال به درب منزل مشتری آماده خواهند شد.

تحویل سفارش

تیم حمل و نقل ما سفارشات بسته بندی و کاور شده را به درب منازل مشتریان می‌برد و پس از تحویل و حمل بار تا منزل، هزینه باقی مانده از فاکتور سفارش دریافت می‌شود. سپس مشتریان یک فاکتور مبنی بر تسویه حساب دریافت می‌کنند و می‌توانند سلامت یا آسیب ندیدن سفارش خود را بررسی کنند.

قالیشویی در جشنواره

سرعت آماده سازی سفارشات در قالیشویی در جشنواره

سفارشات شعب قالیشویی پاک مهر از جمله قالیشویی در حکیمیه، در فاصله زمانی مناسبی آماده میشوند؛ به گونه‌ای که نه از کیفیت فرآیند شستشو کاسته شود و نه اینکه تاخیر در موعد تحویل اتفاق بیفتد. به همین خاطر کارشناسان و کادر قالیشویی در زمان دریافت سفارش با یک محاسبه و بررسی زمان‌بندی به درستی، تاریخ دقیقی که سفارش آماده و تحویل داده خواهد شد را مشخص می‌کنند.

هزینه سفارش به قالیشویی

هزینه‌ها در این قالیشویی مطابق با تعرفه اعلام شده از طرف اتحادیه قالیشویان میباشد و همچنین شما میتوانید پیش از ثبت سفارش یا درخواست برای اعزام تیم قالیشویی، از طریق تماس با کارشناسان ما یا از طریق سایت ما از هزینه نهایی مطلع شوید. همچنین دقت کنید که هیچ گرانی یا ارزانی بیش از حدی بی‌دلیل نیست و ممکن است به این خاطر باشد که قالیشویی مجوزهای لازم را در زمینه این کار از مراجع ذیصلاح دریافت نکرده است.

بهترین قالیشویی شرق تهران

شاید شما نتوانید مشخص کنید که بهترین قالیشویی در شرق تهران کدام است! اما یک سری از عوامل وجود دارد که در این تصمیم‌گیری شما را کمک می‌کنند. به طور مثال در نگاه اول باید ببینید که یک قالیشویی تا چه میزان رضایت مشتریان را جلب کرده است و کدام یک پرطرفدارتر است؟ در واقع یک سری از استانداردها وجود دارد که اگر قالیشویی آنها را رعایت کند هم مجاز به اخذ مجوز کاری و هم دارای محبوبیت و مقبولیت بین مشتریان می‌شود.

همچنین اگر شما بخواهید مطمئن شوید که یک قالیشویی واقعا دارای مجوز است میتوانید سایت این قالیشویی و نسخه اعتماد الکترونیکی آن را بررسی کنید که سایت مجموعه قالیشویی‌های پاک مهر دارای نماد اعتماد می‌باشد و شما میتوانید با خاطری آسوده ثبت سفارش خود را انجام بدهید. البته توجه داشته باشید! بهتر است حتما از اینکه سفارش خود را به چه آدرسی تحویل داده‌اید و این که قالیشویی در کجا واقع شده است، مطلع باشید زیرا ممکن است یک کلاه برداری صورت بگیرد.

البته مجموعه قالیشویی‌های پاک مهر در هر منطقه ای از تهران یک شعبه دارند و شما می‌توانید شخصا با مراجعه به شعبه منطقه خود سفارش تان را ثبت کنید.

کادر قالیشویی در جشنواره

کادر قالیشویی ما کاملا آموزش های لازم را دیده‌اند و با تخصصی که دارند از سلامت سفارشات شما محافظت می‌کنند و همچنین هنگام کار با سفارشات نهایت دقت را به خرج میدهند. به هیچ عنوان به افرادی که یونیفورم کادر قالیشویی پاک مهر را ندارند اما ادعا می‌کنند از این قالیشویی مراجعه کرده‌اند اعتماد نکنید. زیرا کادر این قالیشویی در زمان کاری خود حتما یونیفورم مخصوص مجموعه پاک مهر را می‌پوشند.

کارشناسان پاک مهر پس از تحویل سفارش یک فاکتور مبنی بر تحویل گرفتن سفارش از شما، همراه با هزینه ای که پرداخت کرده‌اید و همچنین آدرس قالیشویی ارائه می‌کنند. فقط به هیچ وجه پیش از تحویل سفارش هزینه را به طور کامل پرداخت نکنید.

سخن پایانی

همانطور که در مقاله هم توضیح دادیم مجموعه قالیشویی‌های پاک مهر امکان دسترسی به شعب این قالیشویی را در سر تا سر تهران امکان‌پذیر کرده است و شما میتوانید به سادگی به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی سفارشات خود را انجام بدهید. حتما توجه داشته باشید که شعب قالیشویی ما به هیچ وجه خارج از دستورالعمل های مجموعه مرکزی کار نمی‌کنند و تمام این شعب استانداردهای یکسانی را رعایت می‌کنند.

به هر حال قالیشویی در جشنواره آماده دریافت همه نوع سفارشات شما می‌باشد و اگر ساکن شرق تهران هستید؛ می‌توانید سفارش خود را در این قالیشویی ثبت کنید. البته اگر در محدوده اطراف این قالیشویی نیز باشید میتوانید به این قالیشویی سفارش کار بدهید و تیم قالیشویی جهت دریافت سفارش به منزل شما مراجعه می‌کنند.

 

مطالب مرتبط

اگر با کیفیت خدمات قالیشویی پاکمهر آشنا هستید و از طرفی ساکن یکی از مناطق جشنواره، حکیمیه، تهرانپارس یا شرق تهران هستید، باید این نوید را به شما بدهیم که پاکمهر در این مناطق نیز دارای شعبه است. قالیشویی نزدیک جشنواره، مناطقی مانند حکیمیه، قنات کوثر و تهرانپارس را در برمی‌گیرد. در واقع این قالیشویی […] ...

13 تیر 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.