آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 مرداد 1401

قالیشویی در بلوار دادمان |22376723

قالیشویی پاک مهر در محدوده بلوار دادمان :

پاک مهر نام برندی معتبر و مجاز در صنعت قالیشویی تهران است که یکی از ده قالیشویی بنام و کار آمد می باشد و تجربه ای 20 ساله در این حرفه را در کارنامه کاری خود اندوخته است. قالی شویی پاکمهر یکی از بهترین و معتبر ترین قالیشویی های رسمی و مجاز در نزدیکی بلوار دادمان است که تمامی خدمات خود را به صورت حرفه ای و تخصصی به مشتریان خود با حداقل زمان و حداکثر کیفیت ارائه می نماید. از آنجایی که این شرکت دارای کارخانه ای مستقل و مکانیزه می باشد ازمانی که فرش را جهت انجام خدمات از قبیل شستشو، رفو و تعویض یا ترمیم ریشه و شیرازه ، چله کشی و پرداخت تحویل می گیرد تا زمانی که به متقاضی عودت نماید با تضمین و گارانتی میباشد.

بلوار دادمان کجاست؟ 

بلوار دادمان در منطقه 2 تهران و در شهرک غرب قرار دارد ، این محله یکی از محلات تازه ساز محسوب می شود که در گذشته جزئی از روستای خوش آب و هوای خوردین واقع در شمال غرب بوده که ساکنین اولیه آن همگی مسیحی مذهب بوده اند ، اما امروزه تبدیل به یکی از مناطق لوکس و لاکچری نشین پایتخت به حساب می آید، دسترسی فوق العاده این مکان به سایر نقاط تهران بخاطر ارتباط از طریق دو بزرگراه آبشناسان غرب و یادگار امام خمینی یکی دیگر از محبوبیت های ویژه بلوار دادمان محسوب می شود ازاین رو بازار خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن محدوده این بلوار و در کل شهرک غرب و سعادت آباد همواره پر رونق می باشد از دیگر ویژگی های این محل وجود خانه ها و برج های متراژ بالا نیز میباشد. دسترسی بلوار دادمان از غرب به اتوبان یادگار و از شرق به بلوار خوردین همچنین از شمال به بلوار دریا و بزرگراه نیایش و از جنوب به خیابان هرمزان است که موجب شده تا در این منطقه همیشه ترافیک روانی جریان داشته باشد.

قالیشویی پاک مهر در آتی ساز :

شرک آتی ساز که در جوار محله سعادت آباد و در منطقه 2 واقع شده است یکی از پر تردد ترین مکان های سرویس دهی خدمات قالیشویی برای شرکت قالیشویی پاکمهر میباشد لذا اگر ساکن این شهرک یا خیابان های اطراف این  محل از جمله اتوبان چمران، خیابان شهید سوری و اوین هستید می توانید از خدمات ویژه ، ممتاز و باقابلیت قالیشویی پاک مهر برخوردار باشید پاکمهر نزدیک به بیست سال است که در تهران بطور رسمی و مجاز فعالیت دارد.

  خدمات قالیشویی پاک مهر

خدمات کارخانه قالیشویی پاکمهر بر سه بخش تقسیم میشود ؛ 

1- شستشو: شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف بصورت مکانیزه و سنتی با نهایت سرعت و و دقت انجام میگیرد، همچنین شست و شوی انواع موکت، روفرشی، تشک و پتو نیز برای قالیشویی پاکمهر میسر میباشد.

2- رفوء: از دیگر قابلیت های قالیشویی پاک مهر رفوی انواع فرش های ماشینی و دستباف ، از قبیل ریشه زنی ، شیرازه دوزی، چرم دوزی پرداخت ، چله کشی و دارکشی، ترمیم جای سوختگی و پوسیدگی، بافت و….

3- خشک شویی: خشکشویی انواع مبلمان ، صندلی ناهار خوری، موکت و فرش، تشک خوشخواب با دستگاه مخصوص خشکشویی و استفاده از شامپوی تگزابون آلمانی به صورت تضمینی و حرفه ای.

قالیشویی پاک مهر ارائه کننده انواع شستشو و خشکشویی و رفوی فرشهای دستی و ماشینی در محدوده بلوار دادمان و شهرک غرب میباشد که کلیه خدمات خود را بصورت vip از طریق تلفن و سرویس سفارش آنلاین در تمام روز های سال حتی ایام تعطیل ارائه می نماید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.