آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 اردیبهشت 1402

قالیشویی در الهیه |22553767|☎📞

از بین شعب مناطق شمالی تهران، قالیشویی در الهیه یکی از بهترین‌های آن است. این قالیشویی در منطقه الهیه واقع شده است و مشتریان ساکن آن منطقه می‌توانند سفارش خود را برای این قالیشویی ثبت کنند. اما باید دقت کنند که بهتر است حتما خودشان هم ساکن آن منطقه باشند چون حمل و نقل در این صورت بهتر انجام میشود. علاوه بر این قالیشویی‌ الهیه از نظر کیفیت نیز حرف اول را می‌زند و در تمام فصول سال مشتریان خودش را دارد. این قالیشویی همچنین از مواد بسیار با کیفیتی استفاده می‌‌کند که موجب شده است سفارشات در نهایت سلامت به دست مشتریان عزیز برسند.

خدمات قالیشویی در الهیه

این قالیشویی اغلب سفارشاتی از محدوده خود دریافت می‌کند و سایر سفارشات به قالیشویی‌های مناطق دیگر به طور مثال سفارشات سمت شمال تهران به قالیشویی در تجریش ارجاع داده می‌شوند. به طور کلی خدمات این قالیشویی به ۳ مرحله تقسیم میشود:

دریافت سفارش از درب منزل

در این مرحله تیم حمل و نقل قالیشویی پاک مهر به آدرس ثبت شده از طرف مشتری مراجعه می‌کند، به طور مثال اگر سمت منطقه قیطریه باشد، تیم حمل و نقل قالیشویی در قیطریه این کار را انجام میدهند و تمام سفارشات را جمع آوری می‌کنند. پس از جمع آوری سفارشات و ارائه فاکتور به مشتری، سفارشات به شعبه قالیشویی انتقال داده می‌شوند و پس از چند روز که فرآیند شستشو به اتمام رسید این سفارشات به دست مشتری می‌رسند.

فرآیند شستشو

پس از ارجاع سفارشات به شعبه مثلا ارجاع به قالیشویی در فرشته، کادر قالیشویی با استفاده از مواد شوینده با کیفیت و دستگاه‌های مخصوص شستشو، کار خود را شروع می‌کنند. در این بین سفارشات شستشو و پس از اتمام آن و مرحله خشک کردن، همه سفارشات کاور و بسته بندی میشوند و به دست مشتریان می‌رسند. فرآیند شستشو شامل مراحل زیر میشود:

  • شستشو و اتوکشی فرش ماشینی و دستباف
  • شستشوی تابلو فرش و فرش‌های قیمتی و عتیقه
  • اعلاشویی و گرفتن لکه‌های فرش
  • شستشوی کف انداز از جمله موکت، قالی و گلیم
  • بسته‌بندی و کاور فرش برای جلوگیری از کثیف شدن آن در حمل و نقل
  • ترمیم و رفو کردن فرش‌های مختلف
  • استفاده از مواد شوینده با‌کیفیت برای جلوگیری از آسیب به بافت فرش
  • بکارگیری دستگاه‌های مدرن و مجهز برای شستشوی فرش بدون نیاز به فشار بیهوده به الیاف و بافت
  • بکارگیری تیم ماهر و باتجربه شستشو و رفوگری فرش
  • شستشوی فرش با رعایت موازین اسلامی برای رفع نجاست فرش

قالیشویی در الهیه

تحویل سفارش

در مرحله تحویل سفارش، تیم حمل و نقل به درب منزل مشتریان مراجعه کرده و با تحویل سفارشات آنها فاکتور را به همراه کل هزینه دریافت می‌کند. پس از این مشتریان می‌توانند فرش خود را به صورت کاور شده تحویل بگیرند.

کیفیت خدمات در شعبه الهیه قالیشویی پاک مهر

اگر در رابطه با کیفیت خدمات قالیشویی در الهیه سوالی برایتان پیش آمد؛ باید بگوییم که مشابه با دیگر مراکز نبوده و کادر قالیشویی استاندارد‌های خاص خود را رعایت میکنند. شعب ما در سراسر تهران از جمله قالیشویی در زعفرانیه این استانداردها را اعمال می‌کنند و از همه نظر در تمام مراحل مختلف از جمله جمع‌آوری، شستشو، بسته‌بندی و کاور و تحویل نهایت کیفیت لحاظ می‌شود. اگر می‌خواهید نسبت به نحوه شستشو و آسیب ندیدن سفارش آسوده خاطر باشید؛ می‌توانید در شعب مجموعه پاک مهر سفارشات خود را ثبت کنید. همچنین مدنظر داشته باشید که شعب ما با یکدیگر تفاوت عملکردی ندارند و فقط به نسبت محدوده یا منطقه‌ای که زندگی میکنید؛ می‌توانید قالیشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تمام خدمات ارائه شده در این مجموعه به واسطه همکاران و تیمی حرفه‌ای صورت میپذیرد و شما اطمینان خاطر خواهید داشت که سفارشات‌تان با کیفیت بالایی به دستتان خواهند رسید. عزیزان توجه کنید که همکاران ما مطابق با دستورالعمل‌ها هیچ گونه کوتاهی اعمال نمی‌کنند و شما از هر لحاظ می‌توانید مطمئن باشید. پس از ثبت سفارش به شما فاکتوری نیز ارائه خواهد شد که از طریق آن می‌توانید پیگیر انتقادات یا شکایات خود باشید.

هزینه خدمات قالیشویی در الهیه

قیمت هایی که در قالیشویی الهیه در نظر گرفته شده‌اند مطابق با قیمت‌های اتحادیه قالیشویان بوده و هیچ تفاوت هزینه‌ای با دیگر شعب ما نخواهد داشت. شما می‌توانید با یک قیمت مناسب سفارش خود را ثبت کنید و پس از آن تیم حمل و نقل ما به درب منزل شما مراجعه می‌کنند تا سفارشتان را از شما تحویل بگیرند.

پس از دریافت سفارش شما، و جمع آوری کلیه سفارشات، یک فاکتور مبنی بر میزان هزینه‌ای که باید پرداخت کنید و همینطور جهت ضمانت بازگردانی سفارش به شما ارائه خواهد شد. که پس از اتمام کار مجددا تیم حمل و نقل ما به درب منزل شما مراجعه خواهند کرد و فاکتور نهایی را مبنی بر تسویه حساب به شما ارائه خواهند کرد. به هیچ وجه سفارش خود را به قالیشویی ‌هایی که فاقد مجوز‌های لازم می‌باشند نسپارید. و به کیفیت کار قالیشویی بیندیشید؛ چرا هیچ هزینه‌ کم و قابل توجهی بی جهت نیست.

بهترین قالیشویی در الهیه

شاید نتوان گفت بهترین قالیشویی مجموعه پاک مهر در مجموع کدام است. اما بی شک همه شعب ما یکی از بهترین‌ها هستند و شما میتوانید با خاطری آسوده سفارشات خود را ثبت کنید. قالیشویی در الهیه یکی از شعب‌ محبوب و پر مشتری ما میباشد که اکثر سفارشات خود را از طریق سایت و به صورت آنلاین دریافت می‌کند. امروزه با گسترش اینترنت به سادگی می‌توان پیش زمینه یک کسب و کار را بررسی کرد و سپس اطمینان لازم را کسب کرد. مجموعه  قالیشویی‌های پاک مهر در سراسر تهران شعبه دارند و بسیار پر مشتری می‌باشند. با توفیق خداوند بهترین خدمات و کیفیت را برای شما ارائه خواهیم کرد.

سخن نهایی

قالیشویی‌های پاک مهر از جمله قالیشویی در الهیه، آماده خدمت رسانی هستند و شما میتوانید از طریق سایتِ این مجموعه اطلاعات لازم را کسب کنید . همچنین ثبت سفارش در محدوده خودتان امکان پذیر است و شما میتوانید با مراجعه به سایت قالیشویی پاک مهر نزدیک ‌ترین قالیشویی به محل زندگی‌تان را بیابید. در نظر داشته باشید که کیفیت خدمات در تمام شعب یکسان بوده و هیچ تفاوتی در نوع خدمات و کیفیتِ کار لحاظ نخواهد شد.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی الهیه یکی از مراکز معتبر و با تجربه در زمینه شستشو و نظافت فرش در منطقه الهیه تهران است. با ارائه خدمات با کیفیت، سرعت و دقت، این قالیشویی توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مشتریان خود به دست آورد. شعبه الهیه از قالیشویی پاکمهر با قابلیت دسترسی آسان در مناطق مختلف الهیه و […] ...

2 اسفند 1402
ادامه مطلب

قالیشویی در منطقه الهیه تهران یکی از شعبه‌های قالیشویی‌های پاکمهر است که در  واقع شده است. پاکمهر نام یکی از قالیشویی‌های خوب تهران است که سابقه فعالیت آن بیش از یک دهه است. این قالیشویی به پاس خدمات خوب و منحصربه فرد خود یکی از قالیشویی‌های بزرگ و شناخته شده تهران است. منظور از بزرگ […] ...

14 بهمن 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.