آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 خرداد 1402

قالیشویی نزدیک تهرانپارس |88690517|☎📞

با فرا رسیدن عید نوروز خانواده‌ها به تکاپو افتاده و به دنبال یک قالیشویی معتبر با خدمات مناسب هستند. همانطور که می‌دانید فرش را به دلیل استفاده مداوم و رفت و آمدهای بسیار دچار آلودگی و کثیفی می‌شوند، در این صورت برای رفع این آلودگی‌ها بهتر است هر ساله آن‌ها را به قالیشویی نزدیک محل سکونت خود انتقال دهید. پس اگر ساکن منطقه تهرانپارس در دو بخش شرقی و غربی هستید پیشنهاد ما قالیشویی پاک مهر نزدیک تهرانپارس است. در ادامه به خدمات کاربردی و ویژگی‌های قالیشویی نزدیک تهرانپارس می‌پردازیم.

قالیشویی پاک مهر نزدیک تهرانپارس

بهترین قالیشویی تهرانپارس در خصوص خدماتی که ارائه می‌دهد، مجوز لازم را داشته و زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران فعالیت می‌کند. تمامی نرخ‌هایی که این قالیشویی برای خدمات خود در نظر گرفته، مطابق با نرخ‌های مصوب اتحادیه است. حتی در برخی از اوقات سال، این خدمات شامل تخفیف نیز می‌شود.  توصیه می‌کنیم در ایام آخر سال و نزدیک به سال نو، سفارش‌های خود را به این روزها موکول نکنید زیرا؛ حجم کاری در قالیشویی بالا می‌رود.

البته شما می‌توانید به غیر از محله‌های تهرانپارس شرقی و غربی، از خدمات نزدیک به اطراف تهرانپارس همانند؛ قالیشویی در نارمک نیز بهره‌مند شوید. خدماتی که در قالیشوییی تهرانپارس ارائه می شود، از نظر سالم ماندن فرش‌های تحویلی به هنگام بازگشت، تضمین می‌شود.  به نحوی که تمامی اقلام تحویل شده همانند فرش‌ها، قالی‌ها، قالیچه‌ها و تابلو فرش‌ها به منظور آسیب ندیدن با کاور مخصوص به صاحب خود بازگردانده می‌شوند. مجموعه قالیشوییی در تهرانپارس از پشتیبانی شبانه روزی آنلاین برخوردار است.

در این صورت مشتریان می‌توانند در هر زمان از شبانه روز، سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را به شکل آنلاین به پشتیبانی این مرکز اعلام کنند. بنابراین با این کار به بهتر شدن خدمات این قالیشویی کمک می‌شود. تیم پشتیبانی این مرکز نیز در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به پاسخگویی به مشتریان گرانقدر اقدام خواهد کرد.

خدمات قالیشویی نزدیک تهرانپارس

کسانی که به قالیشویی در نیروهوایی نیاز دارند می‌توانند از خدمات قالیشویی نزدیک تهرانپارس استفاده کنند. این خدمات به شرح زیر است؛

  1. خدمات تخصصی این قالیشویی شامل؛ شستشوی انواع فرش‌های دستباف، ماهی، اعلاء، گل ابریشم و… است.
  2. شستشوی انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
  3. شستشو بدون چروک، بدون شکستگی فرش و آبگیری کامل بعد از فرآیند شستشو
  4. شستشوی تخصصی انواع موکت، پتو، مبلمان، پرده، لحاف، پشتی، کالای خواب، تشک و..‌
  5. انجام خدمات روفوگری و پرداخت قالی، فرش‌های دستباف و ماشینی
  6. انجام خدمات شیرازه‌دوزی، ریشه بافی، مرمت و بازسازی، رنگ برداری و.. توسط استادکار ماهر
  7. سرویس دهی شستشو با نازل‌ترین قیمت و کیفیت عالی
  8. شستشو و تحویل ۲۴ الی ۴۸ساعته در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.

قالیشویی نزدیک تهرانپارس

ویژگی‌های قالیشویی نزدیک تهرانپارس

قالیشویی پاک مهر نزدیک تهرانپارس از ویژگی‌ها و مزایایی برخوردار است که باعث استقبال شهروندان برای دریافت خدمات آن شده است.

  1. بررسی دقیق و کامل فرش‌ها پیش از تحویل در حضور مشتری، جهت مطلع شدن از کلیه مشکلات فرش و رفع آن‌ها
  2. به کارگیری از بهترین روش‌ها و مواد شوینده مرغوب با توجه به نوع و جنس فرش
  3. تفکیک فرش‌های دستی و ماشینی برای پیشگیری از رنگ‌دهی و آسیب‌های احتمالی
  4. استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات جهت شستشو انواع فرش و خدمات خشکشویی
  5. تحویل به موقع فرش، بدون کوچک‌ترین آسیب در منزل شما
  6. پوشش مناسب و ارائه کلیه خدمات قالیشویی به نحوه مطلبوب

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی نزدیک تهرانپارس

هر قالیشویی فرش‌های خود را به روش خاصی شستشو می‌دهد و طی فرآیند از خدمات ویژه ای‌بهره می‌برد. حال در این بخش به صفر تا صد مراحل شستشو فرش در قالیشویی پاک مهر اشاره می‌کنیم.

غبارگیری فرش‌ها

نخستین مرحله شستشوی فرش در قالیشویی نزدیک تهرانپارس، غبارگیری است. در این قالیشویی برای رفع گردوغبار‌های میان الیاف از دستگاه مخصوص استفاده می‌کنند زیرا؛ وجود خاک و آلودگی لابه لای بطن فرش به مرور باعث فرسودگی و پوسیدگی می‌شود.

کر دادن قالیشویی

طبق ضوابط شرعی برای رفع کامل نجاسات، فرش‌ها را در یک سالن بزرگ روی زمین پهن کرده و آن‌ها را حسابی خیس می‌کنند و با عبور دادن آب از زیر و روی فرش، عملیات کر دادن صورت می‌گیرد.

شستشوی فرش‌ها در قالیشویی

تمامی فرش‌ها در قالیشویی توسط مواد شوینده نانو شسته می‌شوند که هیچ‌گونه ضرری برای الیاف و تارو پودر‌های فرش ندارد. این شوینده‌ها شامل؛ شامپو و پودر شستشو است که زیر نظر متخصصین این مجموعه انجام می‌شود.

ضدعفونی کردن

اگر مایل باشید می‌توانید از خدمات ضدعفونی فرش پس از شستشو نیز بهره‌ببرید. فرش‌ها در این مرحله یا مواد ضد حساسیت به خوبی ضد‌عفونی می‌شوند.

آبگیری‌ فرش‌ها در قالیشویی تهرانپارس

در مرحله پایانی، فرش‌ها به وسیله دستگاه‌ مکانیزه خشک‌کن می‌شوند. این دستگاه همانند؛ ماشین لباس شویی یا دور تند فرش‌ها را کاملا خشک به شما تحویل می‌دهد.

تعرفه خدمات قالیشویی نزدیک تهرانپارس

نرخ خدمات قالیشویی ممکن است با توجه به منطقه و شهر متفاوت باشد. بنابراین قیمت خدمات قالیشویی پاک مهر واقع در محدوده تهرانپارس از یک سری فاکتور‌های خاص تبعیت می‌کند که مهم‌ترین آن به شرح زیر است.

  • ابعاد فرش: از جمله عوامل مهمی که در قیمت فرش‌ تاثیر گذار می‌گذارد، ابعاد آن است که بر حسب متر مربع محاسبه می‌شود. بنابراین فرش‌هایی که ابعاد بیش‌تری دارند قیمت شستشوی آن‌ها بیش‌تر است‌.
  • نوع فرش: منظور از نوع فرش دستباف، ماشینی یا گل ابریشم بودن است، حتی میزان شانه و تراکم نیز در این دسته قرار می‌گیرند. زمانی که فشردگی گره‌ها زیاد باشد رفع لکه‌ها دشوار بوده، بنابراین بر قیمت شستشو موثر است. فرش‌‌های دستباف به دلیل ظرافت بیش‌تر و رنگ‌دهی سریع باید توسط متد‌های خاصی شسته شوند و همچنین خدمات شستشوی آن‌ها نسبت به ماشینی بالاتر است.
  • نوع روش و مواد شوینده: قالیشویی پاک مهر از روش‌های متنوعی از قبیل؛ خشکشویی، بخارشوی و شستشو با آب گرم فرش‌ها را پاک می‌کند. در کنار روش شستشو، نوع مواد شوینده‌ای که استفاده می‌شود بر تعرفه خدمات قالیشویی نزدیک تهرانپارس تاثیر می‌گذارد.

کلام آخر

امروزه تعداد قالیشویی‌های فعال در سطح شهر‌ها روبه افزایش بوده و انتخاب یک قالیشویی معتبر برای کاربران چالش برانگیز است. حتما انتخاب شما هم یک مجموعه مطمئن با ارائه خدمات فوق‌العاده است. ما قالیشویی نزدیک تهرانپارس را برای مشتریان پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید از طریق همین صفحه ثبت سفارش خود را به اتمام برسانید، یا در صورت عدم دسترسی به این سایت از طریق وبسایت قالیشویی در رسالت اقدام کنید. باعث خوشحالی ماست نظرات خود را جهت قالیشویی پاک مهر در انتهای مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

مطالب مرتبط

یکی از اقلام ضروری هر خانه فرش است که در مقایسه با سایر وسایل‌ها حساسیت بیش‌تری دارد. فرش‌ها دایما زیر پا هستند و با رفت و آمد‌های بسیار سریع کثیف و چر‌ک می‌شوند. امروزه قیمت فرش‌ها نجومی است و تعویض آن‌ها کار آسانی نیست از این رو نظافت و شستشوی مناسب به افزایش طول عمر […] ...

30 اردیبهشت 1402
ادامه مطلب

در این نوشتار به معرفی بهترین قالیشویی در تهرانپارس می‌پردازیم. اگر شما در این منطقه ساکن هستید برای شستشوی فرش‌های خود و پیدا کردن قالیشویی نیاز به بررسی در زمان طولانی نخواهید داشت؛ زیرا همانطور که می‌دانید یکی از مناطقی که قالیشویی‌های متعددی دارد منطقه تهرانپارس است. اما تمامی این قالیشویی‌ها از یک میزان کیفیت […] ...

10 بهمن 1401
ادامه مطلب