آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 تیر 1402

قالیشویی نزدیک علم و صنعت |88690517|☎📞

انتخاب قالیشویی در هر منطقه‌ای مانند قالیشویی نزدیک علم و صنعت کار سختی است؛ زیرا ارزش فرش‌ها از لحاظ مادی آن‌قدر بالا رفته که نمی‌توانید آن را به هر مجموعه‌ای بسپارید. شستشوی فرش باید به روش اصولی انجام شود تا علاوه بر پاکیزگی، سلامت فرش‌ها نیز تضمین شود. در این نوشتار به شما کمک می‌کنیم که بتوانید بهترین قالیشویی نزدیک علم و صنعت را به سادگی پیدا کنید.

مهم‌ترین نکات انتخاب قالیشویی نزدیک علم و صنعت

تفاوت قالیشویی خوب با قالیشویی بد در ویژگی‌ها و خدماتی است که ارائه می‌کنند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های قالیشویی در فرجام و سایر مناطق شرق تهران می‌پردازیم.

 کیفیت خدمات شستشو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قالیشویی در تهرانپارس، کیفیت شستشوی فرش‌ها است. به این معنا که تمامی آلودگی‌های ظاهری و عمقی باید از بین بروند. در صورتی که فرش دارای لکه باشد، ابتدا باید لکه‌بری انجام شود. در قالیشویی پاک مهر تمام این روال به صورت اصولی طی می‌شود.

حفظ سلامت فرش‌ها

علاوه بر تمیزی فرش‌ها، حفظ سلامت بافت فرش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسئله در فرش‌های دست‌بافت به علت ارزش بالاتر، مهم‌تر نیز می‌شود. در برخی از مراکز قالیشویی به علت استفاده از تجهیزات مناسب و روش شستشوی اشتباه، بافت فرش آسیب می‌بیند. ممکن است پس از تحویل گرفتن فرش متوجه این آسیب‌ها نشوید، زیرا زمانی که تار و پودر بافت آسیب ببینید، با نگاه اول متوجه نخواهید شد؛ بلکه با گذشت زمان فرش دچار پوسیدگی و پارگی خواهد شد.

یکی از شرایطی که باعث آسیب دیدن بافت می‌شود، قرار دادن فرش در معرض نور خورشید برای خشک کردن فرش است. قالیشویی پاک مهر مجهز به گرم‌خانه است که با استانداردترین روش، فرآیند خشک کردن فرش‌ها طی می‌شود.

تجهیزات مدرن و پیشرفته

یکی از دلایلی که افراد برای شستشوی فرش به قالیشویی در هفت حوض مراجعه می‌کنند، تجهیزاتی است که این مراکز تخصصی در اختیار دارند. قالیشویی پاکمهر با بهترین تجهیزات مدرن و پیشرفته تجهیز شده که بدون آسیب رساندن به بافت فرش، تمامی آلودگی‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد.

علاوه بر تجهیزات شستشوی فرش، دستگاه‌های پیشرفته برای بسته‌بندی و کاور فرش‌ها نیز در مجموعه تخصصی پاک مهر وجود دارد. با بسته‌بندی مناسب و اصولی فرش‌ها ، فرش‌ها پس از شستشو در معرض آلودگی قرار نمی‌گیرند و به صورت کاملا استریلیزه تحویل مشتری داده می‌شوند.

مواد شوینده با کیفیت و خارجی

علاوه بر تجهیزات، مواد شوینده مورد استفاده نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برخی از مراکز قالیشویی برای کاهش هزینه‌های جاری و افزایش حاشیه سود از مواد شوینده غیراستاندارد و ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند. جدای از آن‌که مواد شوینده شیمیایی که کیفیت لازم را ندارند، به بافت فرش آسیب می‌زنند، آسیب‌های زیست محیطی را نیز به دنبال دارند.

شوینده‌ای برای شستشوی فرش مناسب است که در نهایت قدرت پاکسازی، سلامت الیاف فرش را نیز حفظ کند. از سوی دیگر باید قدرت میکروب‌زدایی نیز داشته باشد؛ زیرا فرش‌ها جزو لوازمی از خانه هستند که در معرض بیشترین آلودگی قرار دارند. این مسئله برای خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند، اهمیت ویژه‌تری پیدا می‌کند.

قالیشویی نزدیک علم و صنعت

تحویل به موقع

یکی از مشکلات رایجی که اغلب با قالیشویی نزدیک علم و صنعت وجود دارد، تحویل فرش‌ها با تاخیر است و یا در زمان پیک کاری، که معمولا در بهمن و اسفندماه اتفاق می‌افتد، زمان بیشتری برای ارائه خدمات نیاز دارند. قالیشویی پاک مهر در تمامی ایام سال، در عرض 48 ساعت فرش‌، موکت و تابلو فرش شسته شده را  به شما تحویل خواهد داد.

امکان سفارش آنلاین قالیشویی نزدیک علم و صنعت

یکی از بهترین قابلیت‌های قالیشویی در نارمک این است که شما بتوانید بدون دردسر تماس و هماهنگی‌های لازم تنها با چند کلیک وارد وب‌سایت شده، سفارش خود را ثبت کرده و حتی زمان جمع‌آوری فرش‌ها را مشخص کنید. با وجود این قابلیت به سادگی می‌توانید تنها در بازه زمانی مشخص شده در منزل حضور داشته باشید تا نیروهای متخصص پاک مهر در محل حضور یابند و با روش‌های اصولی فرش‌ها را جمع‌آوری کنند.

جمع‌آوری و تحویل فرش‌ها

یکی از مهم‌ترین بخش‌های قالیشویی نزدیک علم و صنعت نیروهای متخصص برای جمع‌آوری و تحویل فرش‌ها است؛ زیرا در هنگام حمل و نقل باید فرش‌ها به صورت اصولی جابه‌جا شوند. نیروهای اعزام شده توسط قالیشویی پاکمهر فرش را به صورت لول شده جمع‌آوری می‌کنند. سپس فرش‌ها را پس از شستشو در کاور مخصوص به مشتری تحویل می‌دهند.

پوشش‌دهی تمامی مناطق تهران

بزرگ‌ترین مزیت قالیشویی پاکمهر این است که شما در هر منطقه‌ای تهران که باشید، می‌توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش خود را ثبت کنید و با خیالی آسوده از بابت کیفیت شستشو و زمان تحویل، فرش‌های خود را همانند روز اول تمیز و نو تحویل بگیرید.

قیمت قالیشویی نزدیک علم و صنعت

تعرفه شستشوی قالی توسط اتحادیه‌ی مروبطه مشخص می‌شود اما برخی از قالیشویی‌های تهران قیمت‌گذاری را بر اساس منطقه‌ای که پوشش می‌دهند، قیمت را بیش از تعرفه مصوب اعلام می‌نمایند. قالیشویی پاکمهر با هدف خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز، تعرفه خود را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مشخص کرده است و می‌توانید با خیالی راحت از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

ارائه روش‌های مختلف شستشو

همان‌طور که می‌دانید، علاوه بر ماشینی یا دست‌بافت بودن فرش‌ها، جنس نخ فرش‌های متفاوت با دیگری فرق دارد. به همین دلیل وجود انواع مختلف شستشو نیز ضرورت پیدا می‌کند. شما می‌توانید به کمک کارشناسان پاک مهر از میان روش‌های شستشوی معمولی‌شور، اعلاشور و ابریشم شور بهترین گزینه را انتخاب کنید تا نهایت کیفیت را با منصفانه‌ترین قیمت در اختیار داشته باشید.

سوابق و رضایت مشتریان قبلی

یکی از مهم‌ترین روش‌های اطمینان از کیفیت و صلاحیت قالیشویی نزدیک علم و صنعت این است که شما از نظرات و تجربه‌ی مشتریان سابق قالیشویی پاکمهر مطلع شوید. با دیدن نظرات کاربران در وب‌سایت رسمی قالیشویی پاک مهر می‌توانید رضایت حداکثری مشتریان این مجموعه را متوجه شوید. این قالیشویی با بیش از یک دهه تجربه‌ی درخشان تضمین کیفیت خدمات را به شما خواهد داد.

بهترین قالیشویی نزدیک علم و صنعت

همان‌طور که در این نوشتار خواندیم، انتخاب بهرتین قالیشویی نزدیک علم و صنعت ینزامند توجه به پارامترهای مختلف است. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که برای در اختیار داشتن کیفیت بالای شستشو در کنار حفظ سلامت فرش‌ها با قیمت مناسب، با کراشناسان مجموعه پاکمهر به صورت تلفنی و یا از طریق وب‌سایت رسم پاک مهر در ارتباط باشید.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.