آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 دی 1400

قالیشویی پیکانشهر |44709091

قالیشویی در پیکانشهر:

پیکانشهر بانام جدید شهرک کاج در محدوده جنوبی منطقه 22 در غرب شهر تهران واقع شده است که برای دسترسی به شهرک پیکانشهر از مسیر آزادراه تهران – کرج استفاده میشود. در اطراف این شهرک ، شهرک های آزادشهر که فاصله بسیار نزدیکی با پیکانشهر دارد و شهرک جدید آتی ساز که در ورداورد شمالی  میباشد نیز قرار دارند. پیکانشهر در گذشته به منظور سکونت خانوار های کارکنان شرکت ایرانخودرو بصورت بلوک های مسکونی طراحی و احداث شده بود اما در حدود 15 سال قبل این واحد ها به مزایده گذاشته شد و به فروش رسیدند. شهرک پیکانشهر در قسمت غربی پارک چیتگر واقع گردیده و از آب و هوا و فضای شهری مطلبوبی برخوردار است.

قالیشویی خوب و مجاز در غرب تهران :

قالیشویی پاکمهر در شهرک پیکانشهر تنها قالیشویی مجاز و مجهز به کارخانه قالیشویی با کلیه تجهیزات و دستگاه های مدرن و اتوماتیک در غرب تهران است که میتواند تمامی خدمات مورد نیاز فرش های دستباف و ماشینی شما را ارائه کند هدف قالیشویی پاکمهر در نخست فقط به ارایه خدمات با کیفیت و جلب حداکثر رضایتمندی مشتریان است . اگر بخواهیم این مطلب را برای درک بهتر و بیشتر بیان کنیم به این گونه میتوان شرح اد که قالیشویی پاکمهر بسان باغبان و کشاورزی است که بجای زراعت زود بازده قارچ ، نهال گردو کاشته است و هم اکنون بعد از سالها تجربه با پشتکار و همت والا بهره زحماتش را که همان رضایت مشتریانش میباشد را دریافت میکند. اگر به دنبال یک قالیشویی خوب ،مطمئن ،تمیز و حرفه ای هستید قالیشویی پاکمهر در خدمت شما عزیزان ساکن در پیکانشهر و حومه منطقه 22 تهران میباشد.

قالیشویی پاکمهر قریب به 20 سال است که در تهران با مجوز رسمی از اتحادیه مشغول به ارائه خدمات فرش و قالیچه دستباف و ماشینی و همچنین شستشوی انواع فرش و موکت و پتو باغ بهترین و بالاترین کییفیت می پردازد. کارخانه قالیشویی پاکمهر مجهز به گرمخانه گازی نیز بوده تا زمان تحول فرشها را به حد اقل برساند. فقط کافیست با شماره تلفن محل سکونتتان تماس گرفته تا در اسرع وقت کارشناسان فرش در جلوی درب منزلتان دریابید کارشناس فرش پس از بازدید و و تعیین خدمات مورد نیاز آنها را فاکتور کرده و کارگران زحمتکش پاکمهر فرشهای شما را لول میکنند تا در هنگام حمل و نقل فرشهای گرانبهای شما آسیب نبینند و آنها را به کارخانه انتقال داده پس از انجام شستشو و خدمات فرش ها را لول شده و کاور کشیده در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل میدهند.

اگر فرشهای شما دارای عیوب احتمالی از قبیل پوسیدگی یا سوختگی باشند قالیشویی پاکمهر  عیوب آنها را نیز با تخصص و تبحر خاصی که دارد برطرف نموده سالم و سلامت به شما تحویل میدهد.

در کارخانه قالیشویی پاکمهر عملیات اعلاءشویی ، سفیدشویی ، لکه برداری و رنگبرداری انجام میشود.

قالیشویی پاکمهر ترمیم و تعویض ریشه و شیرازه های فرش های دستباف و ماشینی را نیز انجام میدهد.

ساعات پاسخگویی در قالیشویی پاکمهر 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل از طریق شماره تلفن 02144709091 و سفارش آنلاین در پیکان شهر و اطراف آزادشهر منطقه 22 تهران میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.