آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 22 مرداد 1401

قالیشویی آزادشهر |44709091

قالیشویی در آزادشهر:

آزادشهر از محلات ناحیه 4منطقه 22 شهرداری تهران است که در جنوب غربی این منطقه و در غرب شهر تهران قرار گرفته . محدوده ی آزادشهر و پیکانشهر از شمال به بزرگراه شهید همت از جنوب به آزادراه تهران – کرج از سمت شرق به پارک جنگلی چیتگر و از غرب به بلوار دانش تا انتهای باغ گیاه شناسی منتهی میشود و از قدیمی ترین بخش محله آزادشهر واحدهای مسکونی معروف به شهرک پیکان شهر میباشد. که در ابتدا بنا به درخواست شرکت ایران خودرو این واحد های مسکونی ساخته شده است ، اما در این محله خانه های شخصی ساز هم بسیار است که بصورت ویلایی بوده و از آب و هوای سالم و طبیعت سبز این منطقه لذت میبرند . اگر شما هم در این محله باصفا و خوش آب و هوا زندگی میکنید و برای شستشوی فرشهای دستباف و ماشینی خود به دنبال یک قالیشویی نزدیک به محل سکونتتان که علاوه بر نزدیکی قابل اعتماد و مجاز هم باشد و خدمات قالیشویی که ارائه میکند از بالاترین کیفیت برخوردار باشد به جای خوبی مراجعه کرده اید قالیشویی پاکمهر با بیش از ده ها شعبه معتبر در سراسر تهران بزرگ مشغول ارایه خدمات ویژه و ممتاز قالیشویی بوده و در منطقه 22 در نزدیکی محله های آزاد شهر و پیکان شهر همچنین شهرک آتی شهر که از جمله شهرکهای جدید در بخش محدوده وردآورد میباشد شعبه فعال دارد.

قالیشویی مجاز در منطقه 22 :

قالیشویی پاکمهر از شمالی ترین نقطه غرب تهران تا جنوبی ترین منطقه غرب تهران را در اختیار سرویس دهی خدمات قالیشویی خود دارد و در منطقه 22 تهران دارای شعبات فعال میباشد که این خود برای کسانی که در پی یک شرکت دارنده مجوز های لازم از طرف اتحادیه تهران میباشند برای ارائه خدمات قالیشویی یک امتیاز بزرگ و ویژه میباشد زیرا قالیشویی پاکمهر کلیه خدماتی که در مورد خدمات قالی و فرش عرضه میدارد دارای ضمانت و گارانتی کیفیت خدمات میباشد . پس شما همشهریان گرامی منطقه وسیع و بزرگ 22 تهران در هر جایی از این منطقه ساکن هستید و خواهان خدمات با کیفیت و تضمینی برای فرش های دست باف و ماشینی ارزشمند خود میباشید میتوانید با فراغت خاطر و اطمینان صددرصد تضمینی خدمات قالیشویی خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

   

حال در اینجا به خدماتی که قالیشویی پاکمهر عرضه میدارد اشاره میکنیم:  

خدمات شستشو: در این بخش سه نوع شستشو هست که به بنا بر تراکم ، رنگ فرش ، میزان چرکی  کثیفی فرش اعمال میشود مثلا اگر فرشهای شما اگر قدیمی بوده و رنگ آنها تیره و لاکی باشد و میزان کثیفی فرشتان کم و در حد گرد و غبار بوده باشد از شستشوی معمولی که فقط از پود شستشوی فرش استفاده میشود استفاده میکنند ولی اگر فرشهای شما دارای لکه و رنگ بوده باشد و رنگ روشن داشته و تراکم بالا باشند آنها را با شامپوی مخصوص فرش شویی در کارخانه به همراه لکه بر و نرم کننده که براقیت و جلوه تازه ای به فرش میبخشد استفاده میکنند که به اصطلاح به این نوع شستشو اعلاء شویی گفته میشود. اگر فرشهای شما سفید بوده ظریف و متراکم باشد علاوه بر اعلاء شویی عملیات سفید شویی انجام میشود که در این بخش از مواد سفید کننده مجاز در حد استاندارد که به تاروپود و ریشه فرش آسیب نزند استفاده میشود. کلیه شستشوهای فرشهای ماشینی با دستگاه های مجهز و استاندارد که با آبکشی اسلامی همراه است بوده و کلیه فرشهای دستباف چه از جنس پشم باشند و چه از جنس نیمه ابریشم تا تمام ابریشم و ظریف با دست و نظارت استاد کار فرش انجام میشود تا فرشهای گرانقیمت و دستباف از تار و پود گرفته تا ریشه های فرش هیچ آسیبی نبینند.

خدمات رفو : در این قسمت از کار اگر فرشهای دست باف و ماشینی شما دارای عیوبی چون سوختگی ، پوسیدگی و پاره گی باشند و شما نیاز دارید که این عیوب برطرف شوند میتوانید این مشکلات را به قالیشویی پاکمهر بسپارید تا با تخصص و مهارتی که دارد و با تجربه دیرینه در زمینه رفو و بر طرف کردن عیوب فرش و قالی این عیوب را برایتان با تضمین برطرف نماید همچنین اگر خواهان ترمیم و تعویض ریشه ، شیرازه یا چرم دوزی پشت فرشهایتان هستید قالیشویی پاکمهر این کارها را نیز برای فرش های ماشینی و دستباف شما انجام میدهد.

خدمات خشکشویی: اگر بخواهید مبلمان و تشک خوش خواب یا فرش و موکت منزل یا اداره به کارخانه انتقال نیابد و فقط خشکشویی شود بدون آبکشی قالیشویی پاکمهر این کار را هم با بالاترین کیفیت برایتان انجام میدهد. بیشتر قالیشویی های غیر مجاز و بی تجربه برای شستشوی مبلمان از مایع ظرفشویی یا پودر لباسشویی استفاده میکنند تا شاید قدری بیشتر از حد سود عایدشان شود ولی قالیشویی پاکمهر هرگز اعتبار چندین ساله اش را فدای سود ناچیز نمیکند. قالیشویی پاکمهر از افراد با تجربه در زمینه خشکشویی استفاده کرده و از دستگاه های مخصوص خشکشویی و شامپوی مخصوص مبلمان و فرش و موکت با نام شامپو تگزافون استفاده مینماید کافیست فقط یکبار از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده کنید تا برای همیشه در هر جای دیگر تهران هم که باشید فقط فرشهایتان را به قالیشویی پاکمهر میسپارید.

ساکنین محترم آزادشهر در غرب تهران جهت سفارش خدمات میتوانید با شماره تلفن 02144709091 و یا از طریق ثبت سفارش آنلاین سایت قالیشویی پاکمهر بصورت 7/24 روز هفته تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.