آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 دی 1401

قالیشویی در محدوده پل پارک وی |22553767|☎📞

قالیشویی پاک مهر حوالی پارک وی:

پارک‌وی نام چهارراهی در شمال تهران است. این چهارراه در محل تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگراه‌های چمران – مدرس قرار دارد. سمت شمال پارک‌وی در محدوده منطقه ۱ شهرداری و سمت جنوب آن در محدوده منطقه ۳ شهرداری قرار دارد.

قالیشویی پاکمهر بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی:

شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و انواع مبلمان و خوشخواب وفرشهای گل ابریشم و ابریشم و انواع انواع پادری و فرش رولی و گبه و ترمه و تابلو ترمه وکفپوش اتاق و کفپوش اتاق کودک و… به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز.

شرکت پاکمهر در سراسر تهران بزرگ دارای شعبه می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید با نزدیک ترین شعبه قالیشویی پاک مهر تماس حاصل فرمایید تاپرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند برای اینکه به قالی های شما شما صدمه ای وارد نشود.

اگر در منطقه پارک وی به دنبال قالیشویی مطمئن می باشید میتوانید فرشهای خود را به قالی شویی پاک مهر بسپارید.

   

مؤسسه پاک مهر تمام خدمات در شستشو به صورت تضمین شده می باشد و نرخ شستشو طبق نرخ اتحادیه می باشد.

قالیشویی در محمودیه:

 پاک مهر با استفاده ازمواد شوینده باکیفیت و قیمت مناسب درمنطقه محمودیه و مقدس اردبیلی در زمینه شستشوی فرش های ماشینی و به خصوص دستباف تخصص داشته و بیست سال است که به صورت دائمی در پایتخت فعالیت می کند . قالیشویی پاک مهر در خشکشویی انواع مبل ،صندلی نهارخوری، موکت،و تشک خوشخواب نیز تبحر داشته و پرسنل کارآزموده و با تجربه را به منازل واقع در منطقه 1 و منطقه 2 اعزام میدارد. از دیگر خدماتی که این شرکت قالیشویی معتبر ارائه می نماید شستشوی انواع گلیم، جاجیم، گبه، پادری، کفپوش اتاق  کودک و تابلو فرش و در زمینه  ترمیم فرش که شامل: سوختگی و رنگ برداری و ریشه زنی ست آماده خدمت رسانی می باشد. قالیشویی پاکمهر با داشتن سالها تجربه درشستشوی فرش و موکت با سرویس دهی دوالی سه روزه با تضمین و قیمت مناسب در اختیار شماست.

مبل شویی پاک مهر :

از دیگر خدمات قالیشویی پاک مهر که به صورت درجه یک و تضمینی می باشد خدمات روشویی و خشک شویی انواع مبلمان، صندلی، موکت و تشک خوشخواب در محل مورد نظر مشتری میباشد.

شماره های تماس با قالیشویی پاکمهر در شمال تهران: —2255376722376723

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.