آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 دی 1402

قالیشویی میدان هروی |22553767|☎📞

آیا از قالیشویی میدان هروی چیزی می‌دانید؟ احتمالا در میدان هروی و مناطق اطراف آن همچون اختیاریه، قالیشویی‌های زیادی وجود دارد؛ اما منظور ما از قالیشویی میدان هروی، یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است. این قالیشویی که می‌توان آن را قالیشویی در اختیاریه نیز نامید خدمات خود را به صورت تخصصی و کاملا متمایز ارائه می‌دهد.

خدمات قالیشویی میدان هروی

امکانات و خدمات قالیشویی در پاسداران (یا همان میدان هروی) شامل خدمات شست و شو و تعمیر است. اما علاوه بر این خدمات، قالیشویی شرق تهران دارای دو ویژگی خوب نیز است: مشتری مداری و سرعت بالا در جمع آوری و تحویل قالی‌ها

خدمات شست و شو

شست و شوی در قالیشویی میدان هروی دارای چند ویژگی منحصر به فرد است:

  • روش‌های شست و شوی متنوع
  • استفاده از مواد استریلیزه
  • مجهز بودن به دستگاه‌های پیشرفته
  • شست و شو و آبگیری کامل
  • خدمات شست و شوی انواع کفپوش‌ها

روش‌های شست و شوی متنوع در قالیشویی

در قالیشویی میدان هروی از روش‌های شست و شوی زیادی استفاده می‌شود. با این حال دو روش غالب در شست و شوی قالی‌ها شامل شست وشوی عادی و شست وشوی پیشرفته است. مراحل شست وشوی هر دو روش تقریبا یکسان است. تنها تفاوتی که وجود دارد این است که در شست وشوی پیشرفته، مراحل شست وشو چندین بار تکرار می‌شوند.

اما در شست وشوی عادی، تنها یک بار تمام مراحل انجام می‌شود. معمولا انتخاب این روش‌ها بستگی به شما دارد. اما در مواردی که قالی‌های نیاز به شست وشوی پیشرفته یا اعلاشویی داشته باشند، نیروهای پاکمهر آن را با شما در میان می‌گذارند. در صورت موافقت شما از اعلاشویی استفاده می‌شود.

استفاده از مواد استریلیزه

استریلیزه کردن قالی‌ها یکی از کارهای مهمی است که با جرات می‌توان گفت در کمتر قالیشویی دیده می‌شود. این کار برای آن است که تمام مواد بیماری‌زاد یا آلودگی‌هایی که می‌توانند باعث بیماری شوند و از طریق قالی‌ها منتقل شوند از بین بروند.

 مجهز بودن به دستگاه‌های پیشرفته

دستگاه‌های قالیشویی میدان هروی جزء بهترین و به روزترین دستگاه‌های دنیا هستند. این دستگاه‌ها کار شست و شو را به صورت کاملا اتومات انجام می‌دهند و کیفیت شست و شوی آنها نیز بسیار بالا است.

شست و شو و آبگیری کامل

اگر شست و شوی شرعی برایتان اهمیت زیادی دارد احتمالا موضوع آبگیری کامل قالی‌ها نیز برایتان مهم است. خوشبختانه قالیشویی میدان هروی، مرحله آبگیری قالی‌ها را به طور کامل انجام می‌دهد. به گونه‌ای که آب به طور کامل در تمام قسمت‌های قالی نفوذ می‌کند. بنابراین خیالتان از بابت شست و شوی شرعی نیز راحت باشد.

خدمات شست و شوی انواع کفپوش‌ها

در قالیشویی میدان هروی علاوه بر انواع قالی‌ها (ماشینی و دستباف) خدمات کفپوش‌هایی چون موکت، گلیم و… نیز ارائه می‌شود. کیفیت شست و شوی تمام کفپوش‌ها نیز مانند قالی‌ها است. علاوه بر کفپوش‌ها شما می‌توانید شست و شوی مبلمان، پرده، تابلوفرش‌ها و… را نیز به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی میدان هروی

خدمات تعمیر قالیشویی میدان هروی

تعمیر قالی‌ها در قالیشویی میدان هروی شامل انواع تعمیرات است. این تعمیرات شامل دارکشی، رفوگری، تعمیر شیرازه، ریشه زنی، قلم زنی و رنگبندی است.

دارکشی

منظور از دارکشی اصلاح کج شدگی قالی‌ها است. برخی از قالی‌ها به خصوص قالی‌های دستباف بعد از مدت زمانی دچار کج شدگی می‌شوند. این آسیب از طریق دارکشی اصلاح می‌شود.

رفوگری

اگر قالی شما دچار پارگی یا پوسیدگی است رفوگری حتما برای شما کارآیی خواهد داشت؛ زیرا رفوگری به ترمیم قسمت‌های پاره شده قالی‌ها مربوط است.

تعمیر شیرازه

شیرازه یا کناره‌های قالی‌ها نیز در معرض آسیب‌های مختلفی قرار دارند. اگر شیرازه قالی شما آسیب دید قبل از آنکه قسمت‌های دیگر آن نیز دچار آسیب دیدگی شود حتما از خدمات تعمیر شیرازه استفاده کنید.

ریشه زنی

خدمات ریشه زنی یا تعمیر ریشه نیز به ریشه‌های قالی مربوط است. آسیب دیدن ریشه‌ها علاوه بر آنکه زیبایی قالی شما را از بین می‌برد می‌تواند باعث آسیب دیدن سایر قسمت‌های قالی نیز شود.

قلم زنی

در برخی از موارد قالی‌ها به دلایلی مانند قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب دچار رنگ‌پریدگی می‌شوند. یعنی قسمتی از قالی که در مقابل آفتاب بوده است کمرنگ‌تر از سایر قسمت‌ها می‌شود. این ویژگی نیز می‌تواند ظاهر زیبای قالی شما را از بین ببرد. اما قلم زنی باعث ایجاد یکنواختی در رنگ‌ها می‌شود.

رنگبندی

با رنگبندی نیز می‌توانید به ریختگی رنگ‌های قالی را اصلاح کنید.

مشتری مداری

یکی از اصول مهم که در ارتقا و پیشرفت تمام کسب و کارها اهمیت دارد موضوع مشتری مداری است. مشتری مداری می‌تواند شامل اصول متعددی باشد؛ اما بدون شک تکریم مشتریان مهم‌ترین اصل محسوب می‌شود. تکریم مشتریان نیز می‌تواند با ابزارها و روش‌های مختلفی ایجاد شود.

ایجاد بسترهای ارتباطی و پوشش‌دهی انتقادات، پیشنهادات و شکایات مشتریان از جمله روش‌هایی است که قالیشویی میدان هروی از آن استفاده کرده است تا بتواند نظر مساعد شما مشتریان عزیز را پیرامون کیفیت کارهای خود به دست آورد.

 سرعت بالا در جمع آوری و تحویل قالی‌ها

احتمالا تا به حال تجربه عدم ثبت سفارشات قالی‌ها در برخی از روزها یا ماه‌های سال را داشته‌اید. مثلا در ایام نزدیک به عید این مشکل بسیار رایج است. اما در قالیشویی میدان هروی از این خبرها نیست. شما هر زمانی که با قالیشویی پاکمهر شعبه میدان هروی تماس بگیرید، می‌توانید از خدمات این قالیشویی برخوردار شوید.

گذشته از این، سرعت عمل نیروهای قالیشویی میدان هروی نیز بسیار بالا است. مطمئن باشید در هر زمانی که تماس بگیرید نیروهای قالیشویی به آدرس شما مراجعه می‌کنند و با قالی‌های شما را با سرعت و نظم بالا جمع آوری می‌کنند. روند تحویل نیز به مانند جمع آوری قالی‌ها بسیار سریع و منظم است. علاوه بر این برای نظم بیشتر قالی‌ها در داخل کاور قرار داده می‌شوند تا با تمیزی کامل تحویل شما شوند.

سخن نهایی قالیشویی میدان هروی

قالیشویی میدان هروی راه‌های تماس مختلفی را ایجاد کرده است تا شما به راحتی و بدون آنکه پشت خط بمانید بتوانید سفارش خود را ثبت کنید. پاکمهر علاوه بر خطوط تلفنی، راه‌های ارتباطی آنلاین را نیز ایجاد کرده است. این روش برای اولین بار توسط قالیشویی پاکمهر استفاده شد و هنوز هم استفاده می‌شود. شما می‌توانید از طریق مراجعه آنلاین به پاکمهر تمام مراحل ثبت سفارش از جمله پرداخت هزینه‌ها را نیز به صورت آنلاین ثبت کنید. با قالیشویی میدان هروی در هزینه‌ها و زمان خود صرفه جویی کنید.

 

مطالب مرتبط

اگر ساکن منطقه هروی هستید احتمالا شناسایی امکانات خاص این منطقه مانند قالیشویی در هروی برایتان بسیار مهم است. قالی یکی از لوازم اصلی در خانه‌های ایرانی است که علاوه بر کیفیت، تمیزی آن نیز اهمیت زیادی دارد. قالیشویی از قدیم‌الایام در فرهنگ ایرانیان وجود داشته است و بسیاری از خانم‌ها قالی‌های خود را به […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.