آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 اردیبهشت 1402

قالیشویی نزدیک رسالت |88690517|☎📞

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در مجموعه با آن روبه رو هستیم این است که بهترین قالیشویی نزدیک رسالت و مناطق اطراف کدام است. اگر قصد دارید فرش‌های منزل را برای شستشو اصولی به بهترین قالیشویی در رسالت تحویل دهید، ولی اطلاع کافی در خصوص نحوه شستشو، تجهیزات و کیفیتی که ارائه می‌دهند ندارید، از این رو پیشنهاد ما به شما قالیشویی پاک مهر است. در ادامه به ویژگی‌های قالیشویی نزدیک رسالت و مسائل مربوطه می‌پردازیم.

قالیشویی نزدیک رسالت

رسالت بلند‌ترین بزرگراه است که حدود ۱۲ کیلومتر درازا دارد. این بزرگراه از غرب به تونل رسالت که در گذشته با نام میدان آفریقا شناخته می‌شد شروع شده و با پشت سر گذاشتن چند پل و بزرگراه تا شرق تهران ادامه دارد. یکی از قالیشویی‌های ویژه در محدوده رسالت، قالیشویی پاک مهر است.

این قالیشویی در منطقه ۴ تهران واقع شده و از قالیشویی‌ نزدیک رسالت می‌توان به قالیشویی در دبستان، قالیشویی در هفت حوض، قالیشویی در فدک و قالیشویی در مجیدیه اشاره کرد. قالیشویی پاک مهر نزدیک به ۲۰ سال است که فعالیت خود را در زمینه شستشو انواع فرش، خشکشویی، رخت شویی و… آغاز کرده است. قالیشویی پاکمهر در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است.

خدمات قالیشویی پاکمهر در نزدیکی رسالت

قالیشویی‌ها خدمات بسیاری دارند و شستشوی فرش‌های ماشینی و دستباف یکی از این خدمات محسوب می‌شود و خدمات دیگر مربوط به خشکشویی است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روش‌های مدرن دسترسی به خدمات بیش‌تر، برای مشتریان فراهم شده است. در ادامه به انواع خدمات قالیشویی نزدیک رسالت می‌پردازیم.

شستشوی انواع فرش و قالی

قالیشویی پاک مهر با بکارگیری بروز‌ترین ماشین‌آلات و برخورداری از نیرو‌های با تجربه و کارشناس متخصص، فرش‌های دستباف، ماشینی و قالی‌ها را با استفاده از مواد شوینده نانو شستشو می‌دهد. نخستین مراحل شستشو فرش و قالی شامل؛ بررسی فرش از تمام جهات، جارو کشیدن سطح فرش، لکه‌برداری، شستشو اصولی، آبکشی و در نهایت خشک کردن فرش‌ها توسط دستگاه مکانیزه صورت می‌گیرد.

رفوگری و ترمیم فرش

اگر ریشه فرش‌ شما خراب شده است تنها با سپردن آن به قالیشویی نزدیک رسالت آن‌ها را ترمیم کنید. این کار توسط متخصصین قالیشویی انجام می‌شود. همچنین خدمات رفوگری و ترمیم بید خوردگی نیز توسط بروز‌ترین روش‌ها ارائه می‌شود.

رنگ برداری

مجموعه ما فرش‌هایی که احتمال رنگ‌دهی دارند را با استفاده از مواد شوینده تثبیت رنگ و روش خاص شستشو می‌دهند.

دوا شویی

کهنه کردن فرش‌های نو توسط مواد گوناگون از قبیل کلر، هیدرور و مواد شوینده مخصوص انجام می‌شود و برای کهنه نما کردن بیش‌تر از دستگاه‌های خاص بهره می‌برند.

دارکشی و پرداخت

در روش جدید دارکشی و پرداخت، فرش را روی دستگاه پهن می‌کنند تا پرز‌های اضافی گرفته شود و طراوت و زیبایی فرش نمایش شود.

خشکشویی مبلمان

قالیشویی پاک مهر در خشکشویی مبلمان از فرچه‌های مخصوص استفاده می‌کند تا هیج‌گونه آسیبی به پارچه و فوم مبل وارد نشود.

شستشوی موکت

قالیشویی نزدیک رسالت یا بهره‌گیری از خدمات پیشرفته و دستگاه‌های اتومات قادر است انواع موکت از قبیل، پشمی، طرح دار و… را شستشو دهد.

شستشوی مبلمان

از دیگر خدمات ویژه قالیشویی پاک مهر، شستشوی مبلمان است. نیرو‌های ما با مجهزترین دستگاه‌ها عملیات خشکشویی مبلمان را انجام می‌دهند.

شستشوی پرده

در این قالیشویی شستشوی پرده به صورت کاملا تخصصی با مواد شوینده مناسب با جنس پرده صورت می‌گیرد.

قالیشویی نزدیک رسالت

ویژگی‌های بهترین قالیشویی نزدیک رسالت

یک قالیشویی معتبر از مزایای فراوانی برخوردار است که می‌توان بر اساس آن مجموعه مدنظر را انتخاب کرد. قالیشویی‌های بسیاری در تهران وجود دارد اما خدمات هیچ یک از آن‌ها به قالیشویی پاکمهر نزدیک رسالت نمی‌رسد. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌ها در منطقه ۴ شناخته می‌شود.

این قالیشویی با دارا بودن پرسنل مجرب و قیمت مناسب توانسته نظر مشتریان را به خوبی جلب کند. ویژگی‌های قالیشویی پاک مهر نشان دهنده مجموعه معتبر و فوق‌العاده در خصوص شستشوی فرش‌ها است.

قیمت مناسب

از مهم‌ترین ویژگی‌های قالیشویی پاک مهر، قیمت مناسب بودن آن است. همانطور که می‌دانید قیمت مناسب تاثیر بسیاری در جذب مشتری دارد، از آنجایی که برخی از قالیشویی‌ها قیمت پایین تری دارند، خدمات خود را به درستی ارائه نمی‌دهند اما قالیشویی نزدیک رسالت علاوه بر مقرون به صرفه بودن دیگر نیازی نیست نگرانی بابت شستشو فرش‌ها داشته باشید زیرا؛ پرسنل مجموعه فرش‌ها را به بهترین نحوه ممکن شستشو می‌دهند. نکته بسیار مهم، قیمت شستشوی هر فرش دستباف، ماشینی، قالیچه، قالی و‌.. با یکدیگر متفاوت هستند.

داشتن پرسنل با تجربه

این مجموعه برای شستشوی فرش‌ها، قالی‌ها و.. از پرسنل مجرب و کار بلد کمک می‌گیرد. پرسنل و متخصصان تجربه کافی در خصوص نحوه شستشوی انواع فرش‌ها و نوع مواد شوینده متناسب با جنس فرش‌ها را دارند.

تحویل به موقع

با فرا رسیدن سال جدید یکی از دغدغه‌های بانوان سپردن فرش به قالیشویی است که آن‌ها را به موقع تحویل دهد. این ویژگی باعث می‌شود، قالیشویی مشتریان بیش‌تری جلب کند و رضایت کافی از انتخاب خود داشته باشند.

ارائه خدمات با کیفیت

هنگامی که شما فرش‌های منزل را به قالیشویی می‌سپارید، انتظار دارید فرش‌های سالم و تمیزی تحویل بگیرید. قالیشویی‌هایی وجود دارد علاوه بر این که خدمات خوبی ارائه نمی‌دهند، بلکه به فرش‌های شما آسیب وارد می‌کنند. از این رو قالیشویی پاک مهر با بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته و مخصوص، فرش‌ها را با دقت فراوان شسته و با کیفیت بالا درب منزل به مشتری تحویل می‌دهند.

استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات روز دنیا

شستشوی فرش باید توسط متخصص انجام شود به خصوص فرش‌های دستباف که تارو پود ظریف‌تری دارند. از ویژگی های دیگر قالیشویی نزدیک رسالت می‌توان به استفاده از تجهیزات مدرن جهت شستشوی فرش قالی و… است. به طور‌کلی برخی از قالی‌ها را نمی‌توان با دستگاه‌های ساده شست، بلکه به دستگاه پیشرفته‌تری نیاز دارد. بنابراین یک مجموعه معتبر باید از تمام امکانات خود پشتیبانی کند تا بتواند مدل‌ها و کارها را بپذیرد و به خوبی تمیز کند.

هزینه شستشو قالیشویی نزدیک رسالت

مهم‌ترین فاکتوری که مشتریان هنگام تحویل فرش از مجموعه سوال می‌کنند، هزینه شستشوی فرش است. این قیمت‌ها به عوامل مختلفی از‌جمله؛ روش‌های شستشو، نوع مواد شوینده به کار رفته، استفاده از تجهیزات مدرن، متراژ فرش، نوع پارگی و خرابی، نوع لکه و… بستگی دارد.

از دیگر موضوعاتی که موجب تغییر قیمت فرش می‌شود، میزان خدماتی است که برای شستشو انجام می‌شود. از جمله این خدمات می‌توان به رفوگری، ترمیم فرش‌های آسیب دیده، ریشه زنی و… اشاره کرد که در انتهای کار فاکتوری جهت خدمات صورت گرفته به شما تحویل داده می‌شود. البته قابل ذکر است بدانید، قالیشویی پاک مهر زیر نظر اتحادیه رسمی قالیشوییان تهران بوده و براساس قیمت تعیین شده خدمات به مشتری ارائه می‌دهد.

نتیجه‌گیری

قالیشویی نزدیک رسالت برای شهروندانی که در نزدیکی آن ساکن هستند، خدمات قابل توجهی را می‌تواند ارائه کند. در این قالیشویی انواع قالی‌ها و فرش‌های شما با مواد شوینده مرغوب و با شیوه کاملا مکانیزه شستشو داده و خشک می‌شوند.

با وجود قیمت بسیار مناسبی که این قالیشویی برای خدمات خود تعیین کرده است، فرصتی مناسب برای شما شهروندان فراهم شده تا از خدمات این مرکز بهره‌مند شوید. به این منظور از شما دعوت می‌کنیم تا با مجموعه ما تماس گرفته و جهت شستشوی فرش‌های خود درخواست خدمات نمایید.

مطالب مرتبط

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که از مجموعه ما پرسیده می‌شود این است که بهترین قالیشویی در رسالت و مناطق اطراف کدام مجموعه است. رسالت یکی از مناطق پر تردد تهران به شمار می‌رود که ساکنین بسیاری دارد؛ افراد با توجه به این موضوع قالیشویی‌های متعددی در رسالت تاسیس کرده‌اند که درآمد خود را افزایش دهند. […] ...

17 بهمن 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.