آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 28 خرداد 1400

قالیشویی نزدیک آریاشهر |44022848

قالیشویی پاک مهر نزدیک آریاشهر، از شاخص ترین قالیشویی ها در ارائه خدمات قالیشویی به عزیزان ساکن در آریاشهر و فلکه دوم صادقیه می باشد.

این قالیشویی همه روزه حتی در ایام تعطیل به شما عزیزان خدمات ارائه میدهد. خدمات قالیشویی پاک مهر شامل : شستشوی فرش های ماشینی و دستباف، رنگبرداری، لکه برداری،رفع زردی فرش، ریشه زنی ، شیرازه زنی،رفو،چرم دوزی، رفع سوختگی و پارگی،ترمیم و بازسازی فرش های قدیمی و کهنه میباشد خشکشویی مبلمان و خوشخواب و موکت نیز در محل در کمترین زمان با نرخ اتحادیه  وتضمنی انجام میپذیرد. 

با توجه به علاقه ما ایرانیان از دیرباز به فرش و قالی همیشه در منازل خویش از قالی و فرش استفاده کرده ایم و به همین دلیل اصالت ایرانیان در فرش های دستباف و نقش های خارق العاده اش که هرکدام برگرفته از یک واقعه ای میباشد ، بیشتر به چشم می آید . همه ی ما پس از خرید قالی و فرش های گران بها و ارزشمند خود، بسیار در نگهداری از آنها کوشا میباشیم و پس از استفاده از این فرش ها دریک مدت از زمان ، شاهد کثیفی و چرک در فرش میشویم و نیاز میبینیم که فر شها را شستشو دهیم . اما یک نکته بسیار مهمی که اغلب همشهریان به آن زیاد توجهی ندارند و فقط به دلیل تمیز شدن فرش های خود را میشویند این است که  ، فرش ها مرکز جمع آوری گرد و غبار میباشند و به دلیل اینکه بیشتر با آن سرو کار داریم ازجمله خوابیدن نشستن و راه رفتن به این دلایل میتواند به ما آسیب برساند. شاید با خود بگویید فرش چگونه میتواند به ما آسیب بزند ؟ مسلم است آزآنجا که فرش ها لوازمی هستند که بیشترین کاربرد را در منازل  ما دارند از این رو برای ما آسیب رسان هستن مثلا وقتی شما برروی فرش خوابیده یا استراحت میکنید میکروب های موجود در فرش یا ذرات و گردو غبار ، ازطریق تنفس وارد بدن شما شده و این میکروب ها در بدن رشد یافته و باعث بیماری شما میشود.از این رو باید برای پاک کردن ذرات گرد و غبار و آلودگی در فرش ، فرشهای خود را بشویید تا عاری از هرگونه  آلودگی شود.خب مسعله ای که اینجا بسیار حائز اهمیت میباشد، اینکه قالی های خود را کجابشوییم ؟ متاسفانه به دلیل وجود آپارتمانهای بسیار در تهران و آریا شهر، امکان شستشوی قالی در منازل دیگر وجود ندارد. به همین دلیل نیاز ما به قالیشویی در این برهه  از زمان زیاد میشود.حال به سراغ کارتهای تبلیغاتی و سایت های اینترنتی میرویم تا یک قالیشویی مجهز و مطمعن را برای شستشوی فرش های خود برگزینیم اما کدام قلیشویی ؟ 

من به شما عزیزان قالیشویی پاک مهر را پشنهاد میکنم زیرا ، این قالیشویی مجاز بوده و زیر نظر اتحادیه سالها مشغول فعالیت قالیشویی میباشد و تمام نرخ ها را بر حسب نرخ اتحادیه در نظر گرفته و به دلیل تمرکز و دقت در کار، فرشهای شما را از هر آلودگی و کثیفی و میکروبی به دور کرده و فرش را عاری از میکروب میکند.اعتماد به قالیشویی پاک مهر نه تنها فرش های شما را با کیفیت و زیبا میکند بلکه ، سلامت فرش شما را در مقابل هر گونه آسیبی مقاوم تر کرده و ضمانت میدهد که فرش های شما اگر برای همیشه توسط این قالیشویی شستشوداد شود ، هیچ مشکل و یا خرابی در انتظار فرش شما نخواهد بود. اهالی محترم ساکن  در نزدیک صادقیه  و آریاشهر جهت بهره مندی از خدمات قالیشویی پاک مهر با شماره درج شده تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

قالیشویی در تهران ویلا: محله تهران ویلا یکی از قدیمی ترین محله های تهران بوده که اولی ساختار مدرن سازی شهری در همین محله تهران ویلا بنا شده است. تهرانویلا که در ضلع شمال خیابان تاج ( ستارخان کنونی) نزدیک به محله شهرآرا و در بین کوی نویسندگان از شمال و جنوب قرار گرفته که […] ...

5 تیر 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در اطراف آریاشهر و فلکه اول صادقیه میباشد که از شاخص ترین قالیشویی های معتبر در ارائه خدمات معتبر و تضمینی ، در اختیار ساکنین محترم آریاشهر میباشد. خدمات شستشوی قالیشویی پاک مهر ، اعم از شستشوی فرش های دستباف و ماشینی ، موکت ، پتو، فرش های ابریشم و گل ابریشم […] ...

28 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.