آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 دی 1400

قالیشویی منطقه 3 پاکمهر |22553767|☎📞

قالیشویی در منطقه 3 :

منطقه 3 تهران در بخش خاوری شمال تهران قرار گرفته که از جنوب به ترتیب به اتوبانهای همت و بزرگراه رسالت از باختر تا اتوبان چمران و از خاور تا خیابان پاسداران و بخشی از خیابان شریعتی و در نهایت از سمت شمال تا بزرگراه مدرس و صدر و بخش شمالی اتوبان چمران متصل شده و قالیشویی پاکمهر در منطقه 3 در تمامی محلات واقع در این منطقه دارای شعبات فعال برای ارایه خدمات قالیشویی میباشد . نواحی که در دسترس قالیشویی پاکمهر برای خدمات رسانی میباشد از این قرار است : ونک و گاندی، امانیه ، احتشامیه ، کاووسیه ، پاسداران، قلهک، داوودیه، اختیاریه،  شهرک فجر، جردن،دروس و منطقه سیدخندان که هم در منطقه 3 و هم در منطقه 7 تهران واقع گردیده برای قالیشویی پاکمهر قابل دسترس بوده و جمعیت قابل توجهی از مشترکین پاکمهر را تشکیل میدهند.

قالیشویی پاکمهر از بارزترین و مجرب ترین قالیشویی های فعال تهران بزرگ است که مجاز بوده و با اخذ مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران بیش از 15 سال است که فعالیتی مستمر و کارنامه ای طلایی با جذب بیشترین رضایت مشتری را در دست دارد.

قالیشویی پاکمهر در اختیاریه :

قالیشویی پاکمهر در محله اختیاریه شمالی و جنوبی دارای شعبه فعال بوده و توانسته با ارائه بهترین خدمات شستشو و ترمیم و رفو برای فرشهای ماشینی و دستباف  خیال تمامی کسانی که در این ناحیه مستقر هستند و به دنبال شستشوی اصولی و حرفه ای و همچنین خواستار بالاترین کیفیت خدمات قالی و فرش هایشان میباشند را آسوده نماید. بنابراین شما مشتریان عزیزی که در خیابان اختیاریه سکنا دارید و خواهان خدمات ممتاز و برتر برای فرشهای دستباف و ماشینی خود میباشید میتوانید بصورت دایمی و آسوده خاطر در طول شبانه روز و تمامی ماه های سال از قالیشویی پاکمهر درخواست خدمات نمایید اگر تمایل به تماس تلفنی ندارید میتوانید از طریق ثبت سفارش آنلاین که در سایت قالیشویی پاکمهر تعبیه گردیده نیز استفاده کنید.

خدمات قالیشویی پاکمهر را بطور خلاصه میتوان به سه دسته تقسیم کرد:

1- خدمات شستشو :شستشوی کاملا تخصصی و تضمینی انواع فرشهای ماشینی با بالاترین کیفیت استاندارد و بهره گیری از بهترین شوینده ها و دستگاه های اتوماتیک و مدرن، شستشوی تضمینی و حرفه ای انواع فرشها و تابلو فرشهای دستباف از قبیل پشمی و نیمه ابریشم تا تمام ابریشمی بصورت سنتی و بدون هیچ گونه آسیب رساندن به آنها حتی اگر در شستشوهای قبلی که بصورت غیر اصولی انجام شده و دچار تداخل رنگ شده باشند در قالیشویی پاکمهر با درصد بالا عملیات رنگ برداری با شیوه اصولی و استاندارد انجام میشود.

شستشوی انواع موکت ، موکت ساده ، طرحدار، گل برجسته ، پالاز ، فانتزی و ماکارون – شستشوی انواع پتو ( گلباف، مخمل و …) شستشوی انواع روفرشی گلیم جاجیم سنتی یا ماشینی که تمامی موارد فوق همراه با آبکشی اسلامی و آب کر میباشد. ( شستشوی ساده، اعلاشویی، سفیدشویی، لکه برداری و رنگ برداری تضمینی بدون آسیب رساندن به آنها )

خدمات قالیشویی پاک مهر

2- خدمات رفو:چرم دوزی ، ریشه زنی هم ماشینی و هم دستی ، دارکشی، چله کشی، ترمیم و بافت فرشهایی که دچار پوسیبدگی و سوختگی شده اند پرداخت فرشهای سوخته ،لفاف دوزی برای ریشه فرشهای دست باف و….

خشکشویی مبلمان در منزل

3- خدمات خشکشویی: خشکشویی انواع فرشها و موکت ها ، خشکشویی مبلمان اداری و منزل و صندلی اتومبیل و صندلی ناهارخوری ، خشکشویی تشک خوشخواب با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی و شامپوی تگزافون آلمانی که درخشندگی و تازگی دوباره ای را به فرشها و موکتها و مبلمان شما میبخشد در محل مورد نظر خودتان .

قالیشویی پاکمهر در منطقه 3 تهران بصورت 7/24 روز هفته در تمام سال با کادری برجسته و مجرب از طریق تلفن های 02122553767 و 02122552909 همچنین از طریق سفارش آنلاین در خدمت کلیه همشهریان در این منطقه و سیدخدان میباشد .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.