آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 24 شهریور 1400

قالیشویی محدوده اتوبان شهیدباکری |44444679

 

قالیشویی در نزدیک بزرگراه شهید باکری:

اتوبان شهید باکری که نام سابق آن اتوبان آسیا یا بلوار آسیا بوده است ، بزرگراهی شمال به جنوب میباشد که در غرب تهران واقع شده و از منطقه حصارک در بلوار سیمون بولیوار آغاز و پس از گذر از بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید حکیم به بزرگراه تهران کرج ، درست جنب پارک ارم به پایان میرسد. این بزرگراه یکی از اصلی ترین بزرگراه های شهر تهران در غرب است ، بزرگراهی که از نظر سلسله مراتب شبکه ای بزرگراهی در رتبه بزرگراه های درون شهری پرکاربردی قرار دارد. اتوبان باکری را میتوان به عنوان پل ارتباطی محله های حصارک ، پونک، شهران ، جنت آباد که خود شامل سه بخش شمالی ، مرکزی و جنوبی است، بلوار فردوس  ، شهرزیبا و شیخ فضل الله را به دیگر نقاط مرتبط به آن ها دانست.

بزرگراه باکری را در واقع می توان کامل کننده شبکه بزرگراهی غرب تهران شناخت که در واقع نقش توزیع ترافیک ورودی پایتخت به شبکه بزرگراهی موجود و جمع آوری ترافیک خروجی و انتقال به آزادراه تهران-کرج را ایفا میکند.

قالیشویی پاکمهر در حاشیه اتوبان باکری:

قالیشویی پاکمهر یکی از قدیمی ترین و البته معرفترین قالیشویی های مجاز در غرب تهران است که بیش از 20سال میباشد که در منطقه غرب تهران مشغول به فعالیت است ودر ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن یکه تاز عرصه خدمات قالیشویی با کارنامه ای درخشان میباشد.

خدمات قالیشویی پاکمهر شامل:

شستشو: شستشوی مکانیزه و سنتی انواع فرشهای ماشینی و دستباف با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک و مواد شوینده استاندارد بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر برای تار و پود فرشها بصورت کاملا تخصصی و تضمینی همراه با آبکشی اسلامی. (شستشوی انواع موکت، پتو، روفرشی، پادری، کناره و…. با شامپوی خارجی).

رفو: ریشه زنی، شیرازه دوزی، چرم دوزی، دارکشی، پرداخت ، رفوی پارگی و جای سوختگی ، رفع پوسیدگی و…. توسط استاد کار ماهر قالیشویی پاکمهر در سریع ترین زمکان ممکن و بالاترین کیفیت با قیمت مناسب.

خشکشویی: خشک شویی انواع موکت و مبلمان ، خوشخواب و صندلی با دستگاه مخصوص خشکشویی توسط پرسنل زبده و ماهر قالیشویی پاکمهر در محل.

کلیه نرخهای مربوط به شستشو مطابق با نرخ تعرفه اتحادیه قالیشویی می باشد .

شماره های تماس با قالیشویی پاکمهر در غرب تهران:

02144444679 – 02144308040 – 02144022848 – 02144709091 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.