آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 بهمن 1400

قالیشویی در منطقه نیرو هوایی | 88690517

قالیشویی پاک مهر در نیروهوایی:

قالیشویی درمنطقه نیروهوایی قالیشویی پاک مهر شاخص ترین قالیشویی میباشد. این قالیشویی متخصص در شستشوی انواع فرش های ماشینی  دستباف انواع قالی گلیم گبه جاجیم و موکت پتو پادری فرش ابریشم گل ابریشم پاپوش پله پوش خشکشویی مبلمان و خوشخواب و موکت در محل میباشد. خدمات قالیشویی پاک مهر بر حسب نیاز شما ، رنگ برداری لکه برداری رفع سوختگی و پارگی و پوسیدگی مرمت و باز سازی انواع فرشهای قدیمی و کهنه رفوکاری را توسط بهترین و مجرب ترین استاد کاران ماهر انجام میدهد.

باتوجه  به فرارسیدن عید نوروز ، همه ی شما به فکر شستشوی فرش و خانه تکانی میباشید.گویا زمان فرا رسیدن نگرانی های شما نسبت به شستشوی فرش هایتان رسیده است اما نگران نباشید قالیشویی پاک مهر در صورت تماس شما با ایشان پرسنل مجرب خود را به همراه یک کارشناس به محل شما اعزام کرده و فرش های شما را به صورت لول شده جهت جلوگیری از هرنوع آسیب جمع کرده و به کارخانه جهت شستشو به صورت اعلا شویی میبرد.این قالیشویی بهترین شستشو را برای فرشهای شما با مواد ضد پوسیدگی فرش و شامپوهایی که لطافت و نرمی فرش شما را دوچندان میکند انجام میدهد و پس از شسشتو در مدت 48 ساعت به صورت اتو و رول شده ، در بسته بندی کاور در ب منزل به شما تحویل میدهد. این قالیشویی مجازو زیر نظر اتحادیه است پس نرخ های شستشو رت برحسب نرخ تعیین شده توسط اتحادیه از شما دریافت میکند.شما میتوانید در صورت نداشتن رضایت کافی هزینه را پس از تحویل فرش پرداخت نکنید تا باره دیگر فرش شما توسط پرسنل پاک مهر به کارخانه باز میگردانند و دوباره برایتان شستشو انجام میدهد. 

قالیشویی در پیروزی:

قالیشویی پاک مهر خدمات  قالیشویی ومبل شویی را درمنطقه پیروزی و نیرو هوایی به صورت تضمنی  عرضه میکند.روند مبل شویی در کارخاه قالیشویی بدنی صورن میباشد که بعد از تماس شما با قالیشویی پاک مهر ، پرسنل در محل شما حاضر شده و مبل و خوشخوایب و مبل شما را بادستگاه رادکتور و شامپوی تگزافون آلمانی  به صورت تضمینی خشکشویی کردهقالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روز و هفت روز هفته  و حتی در ایام تعطیل در خدمت  شما همشهریان می باشد.خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.قالیشویی پاک مهر رمزشادی و پاکیزگی را  در خدمات رسانی به  شما هم وطنان گرامی در زمینه شستن قالی و مبلمان و موکت و قالی ابریشم به صورت تضمین شده و اعلاء در اختیار شما می گذارد.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در نیرو هوایی: قالیشویی پاک مهر، شاخص ترین قالیشویی اطراف نیرو هوایی میباشد که ، با  در نظر گرفتن استاندارد های شستشو و کیفیت در شستشو، همه روزه به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته حتی ، در ایام تعطیل به شما عزیان خدمات قالیشویی را عرضه میکند و […] ...

11 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.