آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 آبان 1402

قالیشویی در منطقه 13 |88690517|☎📞

برای خانم‌های خانه‌دار و خوش سلیقه، هیچ چیز به اندازه نگاه کردن به قالی‌های کثیف، آزاردهنده نیست. قالی‌های کثیف گذشته از آنکه آزاردهنده است؛ نگاه دیگران را نسبت به تمیزی و خوش سلیقه بودن شما تغییر می‌دهد. یکی از مواردی که معمولا باعث می‌شود خانم‌ها کمتر به نظافت قالی‌ها بپردازند، سخت بودن شست و شوی قالی‌ها است. اما خوشبختانه قالیشویی‌ها از جمله قالیشویی موردنظر ما یعنی قالیشویی در منطقه 13 این کار را آسان کرده‌اند. منظور از قالیشویی در منطقه 13 همان قالیشویی پاکمهر است که یکی از شغبات آن در منطقه 13 دایر شده است. این قالیشویی در محدوده شرق تهران، دماوند، پیروزی و هفده شهریور است.

خدمات قالیشویی در منطقه 13

قالیشویی در شرق تهران از نظر خدمات و ویژگی‌ها تفاوتی با سایر شعبه‌های قالیشویی پاکمهر ندارد. در این قالیشویی نیز مانند سایر شعبات پاکمهر خدماتی چون شست و شو و تعمیرات ارائه می‌شود. از ویژگی‌های خوب قالیشویی پاکمهر نیز می‌توان به جمع آوری و تحویل سریع قالی‌ها و مشتری مداری اشاره کرد.

خدمات پاکمهر: شست و شو

همانطور که گفتیم یکی از خدمات قالیشویی در دماوند، شست و شوی قالی‌ها است. در روند شست و شو معمولا از فرآیند و مراحل یکسانی استفاده می‌شود. با این حال روش شست و شو شامل دو روش عادی و پیشرفته است. فرآیند شست و شو شامل مراحل زیر است:

  • جارو کردن قالی‌ها و گردگیری
  • خیس شدن کامل قالی‌ها
  • استفاده از مواد شوینده
  • آبگیری
  • خشک کردن

مراحل فوق در هر دو روش شست و شوی عادی و پیشرفته استفاده می‌شود. با اdن حال تفاوتی که میان این دو روش وجود دارد این است که در شست و شوی عادی مراحل فوق یک بار انجام می‌شود؛ اما در شست و شوی پیشرفته یا اعلاشویی چندین بار صورت می‌گیرد.

خدمات شست و شوی قالیشویی در پیروزی تنها به شست و شوی قالی‌ها محدود نیست؛ بلکه در این قالیشویی خدمات مربوط به کفپوش‌های مختلف نیز انجام می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید مبلمان، پرده‌ها، پتو، تشک و تابلوفرش‌های خود را نیز به قالیشویی در هفده شهریور بسپارید. تمام این کفپوش‌ها با دستگاه‌های به روز و کاملا پیشرفته انجام می‌شوند.

خدمات شست و شوی قالیشویی در هفده شهریور در کنار کیفیت بالا از ویژگی‌هایی همچون شست و شوی منطبق با موازین شرعی و شست و شوی استریلیزه نیز برخوردار است. البته این ویژگی‌ها مراحل جداگانه نیستند؛ بلکه از آنجا که شست و شوی قالیشویی در منطقه 13 به طور کامل است یعنی قالی‌ها آبگیری می‌شوند، می‌توان آن را شست و شوی منطبق با موازین شرعی دانست. همچنین استفاده از مواد استریلیزه در مورد تمام قالی‌ها صورت می‌گیرد.

قالیشویی در منطقه 13

خدمات پاکمهر: تعمیرات

تعمیرات قالی‌ها جزء خدمات بسیار تخصصی است که در هر قالیشویی انجام نمی‌شود. قالی‌ها در طول استفاده ممکن است با آسیب‌های جدی مواجه شوند. هر آسیبی تعمیرات تخصصی خود را می‌طلبد. از این رو پیدا کردن قالیشویی که تمام تعمیرات را ارائه دهند بسیار سخت است. اکثر مراکز قالیشویی یا چنین خدماتی را ارائه نمی‌دهند و یا تنها بخشی از آنها را ارائه می‌دهند. اما خدمات تعمیر قالیشویی در منطقه 13 شامل تمام خدمات زیر است:

  • رفوگری
  • رنگبندی
  • دارکشی
  • تعمیر شیرازه
  • ریشه زنی
  • قلم زنی

رفوگری آسیب‌های ناشی از پارگی یا پوسیدگی قالی‌ها را تعمیر می‌کند. در رفوگری قسمت‌های آسیب دیده تار و پودهای قالی با الیافی از جنس و رنگ قالی ترمیم می‌شوند.

رنگبندی

یکی از تهدیدهای جدی مربوط به قالی‌ها به خصوص قالی‌های دستباف، به هم ریختن رنگ آنها است. این آسیب معمولا بر اثر شست و شوی نادرست و یا ریختن مایعات مختلف اتفاق می‌افتد. در این نوع آسیب‌ها چاره کار استفاده از تعمیرات رنگبندی است.

دارکشی

یکی دیگر از مشکلات شایع در قالی‌ها به خصوص قالی‌های دستباف، کج شدن آنهاست. معمولا قالی‌ها از قسمت طول دچار کجی می‌شوند. برای اصلاح این ایراد نیز می‌توان از دارکشی استفاده کرد.

تعمیر شیرازه

شیرازه قسمت کناری قالی‌ها است که معمولا دارای نواری از جنس چرم است. شیرازه قسمت طولی قالی را محافظت می‌کند. اگر شیرازه قالی شما با مشکل مواجه شد می‌توانید از خدمات تعمیر شیرازه قالیشویی در منطقه 13 استفاده کنید.

ریشه زنی

ریشه‌های قالی‌ها نیز به دلیل شست و شو یا جنس نامناسب با آسیب‌های جدی مواجه هستند. خوشبختانه در مورد این آسیب‌ها نیز خدمات تعمیر ریشه زنی وجود دارد.

قلم زنی

برخی از قالی‌ها به دلیل الیاف خاص به کار رفته در آنها ممکن است با بور شدگی رنگ‌ها مواجه شوند. یعنی قسمتی از قالی روشن‌تر از قسمت دیگر آنها باشد. برای رفع این مشکل نیز می‌توانید از خدمات قلم زنی استفاده کنید.

ویژگی‌های قالیشویی در منطقه 13

در ادامه با معرفی این ویژگی‌ها می‌توانید با خیالی راحت، از خدمات قالیشویی پاک مهر بهره‌مند شوید.

خدمات جمع آوری و تحویل

قالیشویی در منطقه 13 علاوه بر خدماتی که ارائه می‌دهد، از ویژگی‌هایی چون سرعت و نظم بالا نیز برخوردار است. ویژگی سرعت و نظم را می‌توان در بسیاری از خدمات این قالیشویی از جمله خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها مشاهده کرد. بر این اساس نیروهای قالیشویی به فاصله کمی از تماس شما به آدرس مراجعه می کنند و قالی‌ها را با سرعت و نظم بالا جمع آوری می کنند

قالیشویی هر هفت روز هفته فعال است و شما هر زمانی که تماس بگیرید می توانید از خدمات قالیشویی استفاده کنید. البته روش آنلاین نیز برای ثبت سفارشات وجود دارد.

بعد از شست و شو، قالی‌ها در کاوری قرار داده می‌شوند تا قسمت زیرین آن ها در مسیر انتقال کثیف نشود

فرآیند تحویل نیز بسیار سریع است و طی دو یا سه روز صورت می‌گیرد.

ویژگی‌های قالیشویی: خدمات مشتری مداری

مشتری مداری یکی از خدمات مربوط به مشتریان است که در راستای احترام و تحکیم به خواسته‌ها و انتظارات مشتریان صورت می‌گیرد. قالیشویی پاکمهر برای این موضوع اهمیت زیادی قائل است و معتقد است رضایت شهروندان بر هر چیزی به خصوص منافع شخصی ارجحیت دارد. از این رو پذیرای شنیدن انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی شما عزیزان است. در صورتی که قصوری یا اشتباهی از نیروهای پاکمهر متوجه شما شد و یا خدمات با کیفیت پایینی ارائه شد حتما آن را با مدیریت این مجموعه در ارتباط بگذارید.

سخن نهایی قالیشویی در منطقه 13

قالیشویی در منطقه 13 از نظر کیفیت خدمات و حتی قیمت تعرفه‌ها جز منحصربه فردترین قالیشویی‌ها است. بنابراین مطمئن باشید با سپردن قالی‌های خود به این قالیشویی، در زمان، انرژی و هزینه‌های شما صرفه جویی زیادی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.