آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 آذر 1401

قالیشویی نزدیک نواب پاک مهر | 66597347|☎📞

قالیشویی نزدیک نواب

قالیشویی پاکمهر در نواب با جدید ترین و بروز ترین دستگاه های روز دنیا پیشگام در ارائه خدمات برتر یک قالیشویی به ساکنین نواب و مناطق حومه آن و همچنین کلیه خیابان های منتهی به نواب نیز میباشد. پاکمهر با به کار گیری از دو روش کاری در شستشو به حفظ سلامت و زیبایی فرش های شما می اندیشد.     

قالیشویی در نواب

این قالیشویی در سراسر تهران بزرگ دارای خدمات  می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید ، با قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید ، تاپرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند برای اینکه به قالی های شما شما صدمه ای وارد نشود.قالیشویی نزدیک نواب قالیشویی پاک مهردر اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

اگر در منطقه نواب  به دنبال قالیشویی مطمعن می باشید میتوانید ، فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.قالیشویی پاکمهر تمام خدمات در شستشو به صورت تضمین شده می باشد و نرخ شستشو، طبق نرخ اتحادیه می باشد.اهالی محترم ساکن در و نواب میتوانند با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر اقدام نمایند.

این روش ها شامل :

1. روش سنتی : در این شستشو با استفاده از نیرو های انسانی و کارداران که شامل : استاد کاران ماهر و نیرو های مجرب و با تجربه میباشد. روشی است که برای شستشوی فرشهای دستباف از آن استفاده میشود.

2. روش مکانیزه : روشی است که برای شستشوی فرش های ماشینی از آن استفاده میشود. این روش با به کار گیری از روشهای مدرن و دستگاه های به روز دنیا با دقت و سرعت عمل متقابلی انجام میشود.

قالیشویی نواب قالیشویی پاکمهر بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی:

شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، فرشهای گل ابریشم ، ابریشم ، انواع صندلی خودرو، انواع پادری و فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه وکفپوش اتاق و کفپوش اتاق کودک و…  را به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز، برای شما عزیزان انجام میدهد.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در نواب: اتوبان نواب از پر تردد ترین بزرگراه های تهران به شمار میرود که جهتی شمالی – جنوبی داشته و از میدان توحید ( شمال) تا بزرگراه تندگویان و اتوبان شهید چراغی یا بوستان ولایت در جنوب شهر امتداد می یابد. قالیشویی پاک مهر که یک قالیشویی متخصص و دارای آوازه ای نیک […] ...

قالیشویی در نواب: یکی از بروزترین قالیشویی ها با سیستم مکانیزه و مردن بصورت 24 ساعته در محله نواب قالیشویی پاک مهر میباشد . این قالیشویی با استفاده از جدیدترین متد های علمی روز و فناوری های جدید و استفاده از نیروهای  انسانی مطمعن و قوی  استفاده ازتکنولوژی های جدید ، بهترین شستشو را برای […] ...

23 آذر 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.