آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 اسفند 1398

قالیشویی نزدیک فرحزاد تهران |22376723

پاک مهر در محدوده فرحزاد تهران:

قالیشویی پاکمهر بهترین قالیشویی پایتخت در منطقه فرحزاد و شمال غرب تهران است که با کیفیت ترین خدمات قالیشویی را ارائه میکند.

محله فرحزاد در شمال غرب تهران در منطقه2 قراردارد که به سه بخش محله فرح زاد بالا، محله فرحزاد پایین و محله امام زاده فرحزاد تقسیم می شود. بخشی که در بالای بزرگراه یادگار امام قرار گرفته فرحزاد بالا و قسمتی از این محله که در پایین اتوبان یادگار است محله فرحزاد پایین گفته میشود، همچنین بخاطر وجود امام زادگان 1-ابوعبدالله بن حسن امام زاده حسن 2- امامزاده ابوطالب 3- امام زاده هادی که یکی از اجداد امام زاده داوود نیز میباشد که در این محل هستند این منطقه منسوب به محله امام زاده فرحزاد شده است . گرچه این محله منطقه ای کوهستانی است و دارای آب و هوایی مطبوع و اغلب سرد میباشد اما از چنگ اجتماع شهری در امان نمانده و در حدود 1500خانوار در این محله قدیمی و خوش آب و هوا ساکن هستند. از آنجایی که این محله فاصله بسیار نزدیکی با منطقه 5 دارد و چسبیده به محله حصارک در شمالی ترین نقطه غرب تهران نیزهست و قالی شویی پاکمهر که از بارزترین قالیشویی های مطرح در منطقه سعادت آباد، شهرک غرب و منطقه 5 میباشد و دارای مجوز رسمی و قانونی از اتحادیه قالیشویان تهران است قابلیت ارائه خدمات قالیشویی پا کیفیت و درجه یک به محله باصفا و ییلاقی فرحزاد را دارد.

قالیشویی بلوار فرحزادی:

قالی شویی پاکمهر از طریق دسترسی بزرگ راه یادگار امام و نیایش تردد سهل و آسانی نیز به بلوار فرحزادی در سعادت آباد و شهرک غرب دارد از این رو میتواند خدمات ارزنده و مطمئن قالیشویی خود را به ساکنین بلوار فرحزادی، بلوار دادمان ، بلوار شهید پاکنژاد و شهرک غرب ارائه نماید. اگر ساکن سعادت آباد و شهرک غرب هستید قالیشویی پاک مهر بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما می تواند باشد. فرشهای دست بافت و ماشینی خود را با خاطری آسوده میتوانید به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

انواع موکت و روفرشی یا پتو را نیز شرکت قالیشویی پاکمهر قادر است با بهترین کیفیت و استفاده از شامپو های خارجی شستشو داده و مانند روز اول به شما عزیزان در پوشش کاور بهداشتی تحویل دهد، همچنین اگر بخواهید مبلمان اداری یا منزل خود را با تضمین وبالاترین کیفیت شستشو دهید قالیشویی پاکمهر می تواند در محل مورد نظر خوتان در بلوار فرحزادی، سعادت آباد یا شهرک غرب انجام دهد کافی است با یک تماس تلفنی یا ثبت سفارش آنلاین با این شرکت ارتباط داشته و کلیه سفارشات قالیشویی خود را به پاکمهر اعلام دارید تا در اسرع وقت و کوتاه تریثن زمان خدمات قالی شویی پاکمهر را دریافت نمائید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.