آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 بهمن 1401

قالیشویی در فرشته |22553767|☎📞

فرشته یکی از منطق شمالی تهران است که ساکنین آن همواره به دنبال پیدا کردن مرکزی مناسب برای شستشوی فرش‌هایشان هستند. در این محل کمتر قالیشویی‌هایی فعالیت می‌کنند و آن قالیشویی‌های فعال نیز سرویس دهی محدودی دارند؛ این موضوع باعث می‌شود افراد برای شستشوی فرش‌های خودشان دچار مشکلاتی شوند. البته دقت کنید که قالیشویی‌های بسیاری تاسیس شده‌اند که تمام مناطق را تحت پوشش خود قرار داده اند، اما ممکن است در جمع آوری و تحویل تاخیر داشته باشند و کاربران از این موضوع نارضایتی داشته باشند. ما برای جلوگیری از این موضوع قالیشویی در فرشته تاسیس کرده‌ایم که سرویس دهی گسترده‌ای دارد و تمامی محله‌های اطراف را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

بهترین قالیشویی در فرشته

مرکز قالیشویی که در بند بالایی به آن اشاره کرده‌ایم پاک مهر نام دارد که قطعا حتی برای یکبار نام آن را شنیده اید. این مجموعه همانند نام خود فرش‌های شما را به بهترین نحو پاک و نظافت می‌کند و مطمئنن پس از تحویل با دیدن کیفیت کار رضایتمندی شما را به دست می‌آورد. پاکمهر بهترین قالیشویی در تجریش به شمار می‌رود که در ادامه علت این موضوعات را در کنار شما بررسی خواهیم کرد.

مزایای بهترین قالیشویی در منطقه فرشته تهران

پاکمهر پس از سال‌ها تجربه و رجلب رضایت صد درصدی کاربران به نام بهترین قالیشویی در الهیه ثبت شده است. این مجموعه مزایای بسیاری دارد که برای بیان آن این بخش کافی نیست؛ بنابراین ما برای راهنمایی شما در انتخابی بهتر این بخش را در نظر گرفته‌ایم که در آن مزایای بهترین قالیشویی در فرشته را بررسی کنیم.

انواع خدمات قالیشویی در خیابان فرشته

اولین و بهترین ویژگی این مجموعه خدمات گسترده است؛ این جمله به این معنا است که قالیشویی پاکمهر تنها در شستشوی فرش مهارت ندارت و خدماتی متفاوت به شما ارائه می‌دهد. از جمله این دسته از خدمات گوناگون می‌توان به شستشوی مبلمان با جنس، مدل و ابعاد متفاوت اشاره کرد؛ قالیشویی پاکمهر مبلمان شما را بدون هیچ گونه فشاری مورد شستشو قرار می‌دهد.

در زمان قدیم شستشوی مبلمان به نحوی انجام می‌گردیده که با نفوذ آب داخل مبل و یا پاک نشدن مواد شوینده به نحو احسنت، الیاف و پارچه مبل دچار آسیب دیدگی می‌شد؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه‌های شستشوی مبلمان هیچ گونه آسیبی به مبل وارد نمی‌شود و میزان درخشندگی نیز افزایش پیدا می‌کند. استفاده از این دستگاه تنها سطح مبل را مورد شستشو قرار می‌دهد و از ورود آب و مواد شوینده به داخل مبل جلوگیری می‌کند.

نکته قابل توجهی که وجود دارد، این خدمات گسترده تنها شامل شستشوی مبلمان نمی‌شود بلکه شما برای شستشو دیگر اسباب خود از جمله صندلی‌های میز ناهارخوری و صندلی یا مبل‌های تک و تزئینی، تشک‌های خوشخواب، انواع تابلو و قالیچه‌های دکوری نیز می‌توانید بهره بگیرید. با وجود انجام تمامی این خدمات توسط قالیشویی مجرب دیگر نیاز به خانه تکانی و نظافت وسایل منزل خود نخواهید داشت و تنها نیاز به برقراری تماس با قالیشویی پاکمهر دارید. قالیشویی پاکمهر پاسخگوی ۲۴ساعته شما است و پذیرای تمامی اسباب و وسایل شما است.

قالیشویی در فرشته

انواع روش‌های شستشو

پس از بررسی خدمات گسترده‌ی قالیشویی پاکمهر، نوبت به معرفی انواع روش‌های شستشوی فرش می‌رسد. شاید تا به حال تنها به یک روش معمولی فرش‌های خود را مورد شستشو قرار داده اید، اما قالیشویی پاکمهر امروزه روش‌های نوین شستشوی فرش را در نظر گرفته است. هر یک از این روش‌ها مناسب برای یک بافت و جنس فرش است و به علت محدود کردن آسیب‌ها طراحی شده است.

معمولی شور:

برای مثال روشی معمولی وجود دار که اگر فرش‌های شما نیاز به شستشوی اساسی ندارد می‌توانید با استفاده از این روش فرش‌های خود را ضد عفونی کنید؛ این روش طرفداران بسیاری دارد، به خصوص به علت انتقال ویروس‌هایی همچون کرونا افراد هر چند ماه یک بار فرش‌های خود را برای شستشو به قالیشویی می‌سپارند.

اعلاشور:

اگر به دنبال شستشو به روش‌های تخصصی و اساسی‌تر هستید، قالیشویی پاکمهر انتخاب تکنیک‌های شستشوی اعلا و شامپو شور را پیشنهاد می‌کند. در روش اعلاشور فرش‌های شما دو مرتبه مورد شستشو قرار می‌گیرد که مناسب برای چربی‌زدایی و لکه‌زدایی با قدرت بیشتر است.

شامپو شور:

همچنین روش شامپو شور نیز از مواد شوینده شامپویی به جای پودر و مایع‌های دیگر استفاده می‌شود که در نرم شدن سطح فرش بسیار موثر است. از این روش برای فرش‌های فانتزی که از حساسیت بالایی نیز برخوردار است می‌توان استفاده کرد.

ابریشم شور:

آخرین روشی که حتی برای فرش‌های با ارزش و گران بها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابریشم شور نام دارد. در این روش، شستشو کمی سطحی‌تر و با لطافت بیشتری انجام می‌شود و در نتیجه از هرگونه آسیب‌هایی پیشگیری می‌شود.

قالیشویی پاکمهر تمامی روش‌هایی که نام برده‌ایم را به بهترین نحو انجام می‌دهد. در نهایت اگر شما به میزان کافی در این کار مهارت ندارید نیز نیاز به نگرانی نخواهید داشت؛ هنگام جمع آوری فرش‌ها قالیشویی پاکمهر کارشناسی همراه با نیروی اصلی می‌فرستد که بهترین روش شستشو برای فرش‌های شما را پیشنهاد خواهد کرد و شما را برای شستشوی فرش‌هایتان راهنمایی می‌کند. امروزه با نزدیک شدن به عید نوروز و زیاد شدن دغدغه مراکز، کمتر قالیشویی در فرشته از این ویژگی برخوردار است.

بهترین قالیشویی در فرشته

در نهایت سعی ما در معرفی قالیشویی پاکمهر، جلوگیری از مراجعه به مراکز نامعتبر و یا مراکزی با کیفیت کار پایین است. همانطور که اشاره شد قالیشویی پاکمهر به علت عوامل ذکر شده بهترین قالیشویی در خیابان ولیعصر به شمار می‌رود.

قالیشویی پاکمهر از سایتی معتبر و دارای نماد تجارت برخوردار است که با وجود به سایت می‌توانید سفارش‌های خود را ثبت کنید و همچنین واریزی مورد نظر در جهت شستشوی فرش‌ها را نیز داخل سایت انجام دهید و دیگر نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید

. همچنین ما برای افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند نیز پشتیبانی پاسخگو در نظر گرفته‌ایم که تنها با برقرار کردن تماس می‌توانید از نرخ قیمت مطلع شوید و آدرس خود را شرح دهید. نیروهای فعال در قالیشویی پس از ثبت سفارش در کمترین بازه زمانی در محل مورد نظر حضور به هم می‌رسانند و فرش‌های شما را برای شستشو به روش دلخواه حمل می‌کنند. همچنین قالیشویی پاک مهر تنها پس از گذشت ۴۸ ساعت فرش‌های شسته شده را کاور کرده در محل به شما تحویل می‌دهند.

مطالب مرتبط

توجه به نظافت فرش‌ها، یکی از مهم‌ترین نکات خانه‌داری است. اما مسئله‌ی قابل تامل در این رابطه پیدا کردن بهترین قالیشویی نزدیک خیابان فرشته است که ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد. اما باید بدانید که انتخاب قالیشویی در شمال تهران و تمامی مناطق 22 گانه نیازمند توجه و دقت است؛ زیرا […] ...

1 فروردین 1403
ادامه مطلب

در بین شعب ما در شمال تهران، قالیشویی در فرشته یکی از بهترین‌ها است. این قالیشویی در محدوده فرشته و منطقه ۱ تهران واقع شده است و مشتریان زیادی هم دارد. علاوه بر این، خدمات ارائه شده در این قالیشویی تحت نظارت قالیشویی مرکزی میباشد که دستورالعمل‌های خاص خود را دارد. در صورت نیاز به […] ...

3 اردیبهشت 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.