آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 اردیبهشت 1402

قالیشویی در فرشته |22553767|☎📞

در بین شعب ما در شمال تهران، قالیشویی در فرشته یکی از بهترین‌ها است. این قالیشویی در محدوده فرشته و منطقه ۱ تهران واقع شده است و مشتریان زیادی هم دارد. علاوه بر این، خدمات ارائه شده در این قالیشویی تحت نظارت قالیشویی مرکزی میباشد که دستورالعمل‌های خاص خود را دارد. در صورت نیاز به ثبت سفارش در قالیشویی فرشته، می‌توانید مطابق با روند سفارش گیری سایر شعب از جمله قالیشویی در الهیه، به سایت قالیشویی پاک مهر مراجعه کنید و در آنجا به صورت آنلاین یا از طریق تماس با کارشناسان، سفارش خود را ثبت کنید.

خدمات قالیشویی پاک مهر شعبه فرشته

خدمات این قالیشویی در سه مرحله انجام میشود که شامل موارد زیر است:

  • دریافت سفارش از درب منزل شما
  • شستشو و بسته بندی سفارشات
  • تحویل سفارش

در مرحله نخست، همکاران ما جهت دریافت سفارشات با وسایل نقلیه مخصوص به درب منزل شما مراجعه می‌کنند و با دریافت سفارشات و ارائه فاکتور سفارش، آنها را به شعبه مورد نظرتان انتقال می‌دهند. سپس فرآیند شستشو آغاز می‌شود و با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و مواد شوینده با کیفیت کار به پایان می‌رسد.

پس از اتمام کار تمامی سفارشات به دلیل جلوگیری از آلودگی آنها کاور می‌شوند و مجددا از طریق تیم حمل و نقل قالیشویی به دست مشتریان می‌رسند. در مجموع، شعب قالیشویی پاک مهر به دلیل مجهز بودن و داشتن دستگاه‌های پیشرفته نسبت به سایر شعبات خدمات بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کنند که باعث شده است مشتریان رضایت بسیار بالایی داشته باشند.

بنابراین اگر به دنبال یک قالیشویی فول امکانات با خدمات فوق العاده هستید، می‌ توانید با مراجعه به سایت قالیشویی پاک مهر به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که شعب قالیشویی مانند شعبه قالیشویی در تجریش در سر تا سر شهر تهران واقع شده‌اند و شما نیز می‌توانید در شعبه‌ای نزدیک به محل سکونت خودتان سفارش را ثبت کنید.

ویژگی‌های قالیشویی در فرشته

شاید شما بین انتخاب چندین قالیشویی مردد شده باشید. کسب اطلاعات کافی و همچنین دانستنِ ویژگی‌های یک مرکز به شما کمک می‌کند تا با خاطری آسوده و قطعیت، بهترین انتخاب را داشته باشید. اما توجه کنید که قالیشویی در فرشته یا قالیشویی در زرگنده، هر دو تحت نظر مجموعه قالیشویی‌های پاک مهر هستند و بهترین خدمات مطابق با استانداردهای مد نظر این قالیشویی به شما ارائه می‌شود. علاوه بر این، قالیشویی در فرشته ویژگی‌های خاصی دارد که در ادامه به صورت موردی به آنها اشاره کرده‌ایم:

  • این قالیشویی دارای دستگاه‌های پیشرفته و فضایی تجهیز شده می‌باشد که شما می‌توانید کاملا به روند کاری آن اطمینان کنید.
  • در این قالیشویی مواد باکیفیت بالایی استفاده می‌شود که باعث عدم آسیب به سفارشات شما و کیفیت بالای شستشو خواهد شد.
  • در کوتاهترین زمان ممکن و در موعد مقرر سفارش شما به دستتان میرسد که همین موضوع باعث رضایت‌مندی اکثر مشتریان شده است.
  •  کادر متخصصی با ما همکاری می‌کنند که تنها هدف این عزیزان ارائه بهترین خدمات به شما می‌باشد.
  • در این قالیشویی هزینه‌ای نسبتا مناسب دریافت می‌شود که با توجه به امکانات ویژه قالیشویی بسیار راضی کننده است.
  • این قالیشویی ظرفیت بالایی داشته و در منطقه حرف اول را میزند که شما میتوانید با خیالی راحت هر زمان که نیاز پیدا کردید سفارش خود را ثبت کنید.
  • رزرو نوبت و ثبت سفارش به صورت تلفنی یا آنلاین نیز در این قالیشویی امکان‌پذیر است.

قالیشویی در فرشته

چرا شعبه خیابان فرشته بهترین قالیشویی است؟

قالیشویی پاک مهر، به ویژه شعب آن از جمله قالیشویی در فرشته و قالیشویی در اندرزگو افتخار دارد که سالها به عنوان یکی از بهترین مراکز قالیشویی به مردم تهران خدمت کند و اعتماد و نظر مثبت این عزیزان را جلب نماید. قالیشویی در فرشته به‌خدمات حرفه‌ای و شستشوی انواع فرش‎های دستباف، ماشینی، تابلوفرش و… تثبیت رنگ، استفاده از دستگاه‌های خودکار، بهترین مواد شوینده و تضمین شستشو در شمال تهران معروف است.

رضایت‌مندی  مشتریان جزو اصلی‌ترین اهداف ما است و ما با ارائه‌ی با کیفیت‌ترین و منظم‌ترین خدمات در تمام مناطق تهران مفتخر به جلب رضایت و اعتماد شما عزیزان هستیم.

علاوه بر این کیفیت کار ما بیشتر به علت استانداردهایی است که در نظر می‌گیریم و به همین خاطر تفاوت عمده‌‌ای بین قالیشویی ما در فرشته و سایر قالیشویی‌های این منطقه است. اکثر بازخوردهایی که ما در مجموعه پاک مهر از مشتریان عزیز خود گرفته‌ایم، تعریف‌هایی از جمله کیفیت خدمات، حمل و نقل با دقت بالا و همچنین حرفه‌ای بودن کادر این مجموعه است.

همچنین یکی از ویژگی‌های خاص قالیشویی پاک ‌مهر و قالیشویی در فرشته این است که دسترسی به شعب این قالیشویی بسیار آسان است و مردم عزیز تهران از هر کجای این شهر می‌توانند به یکی از شعب‌ ما مراجعه کنند یا اینکه با مراجعه به سایت و درگاه آنلاین ما سفارش خود را ثبت نمایند.

هزینه خدمات قالیشویی در فرشته چقدر است؟

در این قالیشویی تعرفه‌هایی به میزان اعلام شده توسط اتحادیه قالیشویی داران دریافت می‌شود و هیچ گونه افزایش یا کاهش قیمت غیر موجهی نخواهیم داشت. ممکن است برای یک سری از خدمات ویژه هزینه جداگانه ای در نظر گرفته شود و یا همچنین در مواقعی از سال یا در مواجهه با برخی از مشتریان تخفیفاتی اعمال شود.

به طور کلی این هزینه‌ها هنگام تماس با مشاوران و کارشناسان قالیشویی‌ یا ثبت سفارش در سایت به شما اعلام می‌شوند و به هنگام دریافت سفارشات از شما مقداری پیش پرداخت گرفته خواهد شد که مجموع هزینه و پیش پرداخت در فاکتور سفارش ثبت شده و سپس فاکتور به شما تحویل داده می‌شود.

سخن پایانی قالیشویی در فرشته

ما امیدواریم که شما مشتریان عزیز قالیشویی در فرشته، بازخوردهای خود را از طریق سایت قالیشویی پاک مهر یا درگاه پیشنهادات و انتقادات با ما در میان بگذارید؛ زیرا این بازخوردها بخش مهمی از ارتقای عملکرد کاری و همچنین بهبود کیفیت تا حد اعلا میباشد. شما ساکنینِ این منطقه می‌توانید سفارش خود را برای قالیشویی در فرشته ثبت کنید و در مجموع توجه داشته باشید که تمام مراحل دریافت تا تحویل فرش، قالی، قالیچه، موکت و غیره توسط تیم ما به صورت حرفه‌ای انجام میشود و می‌توانید با خیالی راحت کار را به کاردان بسپارید و تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

توجه به نظافت فرش‌ها، یکی از مهم‌ترین نکات خانه‌داری است. اما مسئله‌ی قابل تامل در این رابطه پیدا کردن بهترین قالیشویی نزدیک خیابان فرشته است که ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد. اما باید بدانید که انتخاب قالیشویی در شمال تهران و تمامی مناطق 22 گانه نیازمند توجه و دقت است؛ زیرا […] ...

1 فروردین 1403
ادامه مطلب

فرشته یکی از منطق شمالی تهران است که ساکنین آن همواره به دنبال پیدا کردن مرکزی مناسب برای شستشوی فرش‌هایشان هستند. در این محل کمتر قالیشویی‌هایی فعالیت می‌کنند و آن قالیشویی‌های فعال نیز سرویس دهی محدودی دارند؛ این موضوع باعث می‌شود افراد برای شستشوی فرش‌های خودشان دچار مشکلاتی شوند. البته دقت کنید که قالیشویی‌های بسیاری […] ...

26 بهمن 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.