آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 مهر 1402

قالیشویی در خیابان پیامبر |44444679|☎📞

قالیشویی در خیابان پیامبر یکی از شعبه‌های قالیشویی شناخته شده و معروف تهران یعنی قالیشویی پاکمهر است. این قالیشویی مختص اهالی مناطق غرب تهران، باغ فیض، پونک و جنت آباد است. قالیشویی پاکمهر که تاکنون شعبات مختلفی را در مناطق 22 گانه تهران تاسیس کرده است در راستای توجه به نیازهای شهروندان خیابان پیامبر، شعبه‌ای را نیز برای آن‌ها در نظر گرفته است. خدمات این قالیشویی نیز مانند سایر شعبات قالیشویی پاکمهر است. با این حال ما جهت آشنایی بیشتر شما در اینجا صفر تا صد شست و شوی قالیشویی در خیابان پیامبر پرداخته‌ایم.

قالیشویی در خیابان پیامبر

در قالیشویی پاکمهر شست و شوی قالی‌ها شامل طی کردن فرآیند مربوط به جمع آوری قالی‌ها، شست و شوی آن‌ها، تحویل، خدمات تعمیر و در نهایت خدمات مشتری مداری است:

مرحله اول: تماس با قالیشویی

تماس با قالیشویی در غرب تهران اولین مرحله شست و شوی قالی‌ها است. برای این کار می‌توانید از طریق شماره تماس‌های قالیشویی تماس بگیرید. حتی در صورت تمایل می‌توانید از روش آنلاین برای ارتباط با مجموعه قالیشویی در باغ فیض استفاده کنید. این روش بسیار آسان است و امکان پرداخت هزینه خدمات شست و شو در آن نیز وجود دارد. در رابطه با اینکه قالیشویی در پونک در چه روزها و ساعاتی فعال است نیز باید گفت قالیشویی در جنت آباد هر روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته فعال است.

مرحله دوم: مراجعه نیروهای قالیشویی به آدرس شما

بعد از تماس، نیروهای قالیشویی پاکمهر به آدرس شما مراجعه می‌کنند و با جمع آوری قالی‌ها، آن‌ها را به قالیشویی منتقل می‌کنند. روند مراجعه نیروهای قالیشویی در خیابان پیامبر بسیار سریع است؛ زیرا همانطور که گفتیم نیروهای قالیشویی به صورت بیست و چهار ساعته فعال هستند. علاوه بر این قالی‌ها به صورت کاملا منظم یعنی لول شده جمع آوری می‌شوند.

مرحله سوم: شست و شوی قالی‌ها

روند شست و شوی قالیشویی در خیابان پیامبر مهم‌ترین بخش خدمات این قالیشویی است. در این قالیشویی، قالی‌ها بر اساس سرویس مورد نظر شما یعنی شست و شوی عادی یا اعلاشویی شسته می‌شوند. مراحل شست و شو شامل مراحل زیر است:

  • مرحله گردگیری
  • خیس کردن قالی‌ها
  • استفاده از شوینده‌ها
  • آبگیری
  • خشک کردن

در هر دو روش اعلاشویی و شست و شوی عادی قالی‌ها تمام مراحل فوق را طی می‌کنند. با این تفاوت که در اعلاشویی مراحل فوق چندین بار تکرار می‌شود. اعلاشویی برای قالی‌هایی که بسیار کثیف هستند کاربرد دارد. شما می‌توانید بر حسب سلیقه و خواسته خود از هر یک از روش‌های فوق استفاده کنید.

در کنار شست و شو، قالیشویی در خیابان پیامبر دارای سرویس شست و شوی انواع کفپوش‌ها نیز است. یعنی شما می‌توانید سایر کفپوش‌های خود غیر از قالی را نیز به این قالیشویی بسپارید. در قالیشویی خیابان پیامبر شست و شوی مبلمان، پرده، تابلوفرش و… نیز انجام می‌شود.

یکی از ویژگی‌های خوب شست و شوی قالیشویی در خیابان پیامبر  شست و شوی متناسب با موازین شرعی است. از آنجا که قالی‌ها به صورت کامل آبگیری می‌شوند بنابراین خیالتان باید از بابت این موضوع راحت باشد. علاوه بر این در قالیشویی خیابان پیامبر مرحله استریلیزه کردن نیز انجام می‌شود. این مرحله برای آن است که قالی‌های شما از هر لحاظ تمیز شوند و ردی از آلودگی باقی نماند.

قالیشویی در خیابان پیامبر

مرحله تحویل قالی‌ها در قالیشویی در خیابان پیامبر

قالی‌ها بعد از جمع آوری معمولا طی مدت زمان بسیار کوتاهی تحویل داده می‌شوند. دلیل تحویل سریع قالی‌ها استفاده از دستگاه‌های و ماشین‌های پیشرفته . متعدد است. این دستگاه‌ها کار شست و شو را به بهترین شکل ممکن و با سرعت بسیار بالا انجام می‌دهند. در زمان تحویل، قالی‌ها به صورت لول شده داخل کاوری که مخصوص قالیشویی پاکمهر است قرار داده می‌شوند. این کار مانع از کثیف شدن قالی‌ها در زمان تحویل می‌شود.

سایر خدمات قالیشویی در خیابان پیامبر : انواع تعمیرات

تعمیرات جزء خدمات اختصاصی است که تنها در قالیشویی‌های پیشرفته صورت می‌گیرد. قالیشویی خیابان پیامبر با استفاده از نیروهای کاملا کارآزموده و مجرب به تعمیر انواع آسیب‌ها می‌پردازد. این تعمیرات آسیب‌هایی مانند پارگی، فرسودگی، به هم ریختگی رنگ‌ها و هرآنچه که به قالی شما آسیب زده باشد را برطرف می‌کند. با این حال برای آشنایی بیشتر با جزئیات این تعمیرات بد نیست که به صورت مجزا با آن‌ها آشنا شوید:

تعمیر شیرازه

در خدمات مربوط به تعمیر شیرازه قالی‌هایی که شیرازه یا کناره طولی آن‌ها آسیب دیده باشند اصلاح می‌شوند.

قلم زنی

تعمیرات قلم زنی مختص قالی‌هایی است که دچار بورشدگی شده‌اند و اصطلاحا رنگ آن‌ها به دلایلی کمرنگ شده است.

ریشه زنی

از ریشه زنی برای ترمیم ریشه قالی‌ها استفاده می‌شود. در این روش‌ها ریشه از طریق نخ‌ها یا الیاف مشابه بازسازی می‌شوند.

دارکشی

اگر قالی شما به خصوص قالی دستباف‌تان دچار از نظر طولی دچار کجی شده است می‌توانید با دارکشی آن را تعمیر کنید.

رنگبندی

در رنگبندی رنگ‌های به هم ریخته قالی‌ها بازسازی می‌شوند.

رفوگری

در نهایت از رفوگری نیز برای ترمیم بخش‌های آسیب دیده یا پوسیده شده قالی‌ها استفاده می‌شود.

خدمات مشتری مداری

یکی دیگر از خدمات اختصاصی و مهم قالیشویی در خیابان پیامبر مربوط به خدمات مشتری مداری است. مشتری‌مداری به معنای احترام به دیدگاه‌ها و پیشنهادات مشتریان است. گرچه قالیشویی پاکمهر مدعی ارائه بهترین خدمات است؛ اما برای دیدگاه‌ها، شکایات و انتقادات شما نیز ارزش زیادی قائل است. از این رو شما می‌توانید با درمیان گذاشتن دیدگاه‌های خود با مدیریت قالیشویی، پیگیر مطالبات خود باشید.و قالیشویی پاکمهر به طور جدی انتقادات و شکایات شما را پیگیری می‌کند و در صورت سازنده و کارساز بودن پیشنهادات شما از آنها کمال استفاده را نیز می‌برد.

سخن نهایی قالیشویی در خیابان پیامبر

در قالیشویی پاکمهر رضایت شما شهروندان از اهمیت زیادی برخوردار است. مجموعه قالیشویی پاکمهر در تمام شعبات خود تلاش خود را به کار می‌برد تا ماحصل نتایج آن کیفیت بالا و رضایت شما عزیزان باشد. در کنار آن، این قالیشویی خدمات خود را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌کند تا تمام شهروندان با هر جایگاه مالی و اقتصادی بتوانند از آن استفاده کنند.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.