آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 بهمن 1400

قالیشویی در خیابان شهید مدنی | 77752452 ☎📞

قالیشویی پاکمهر در خیابان شهید مدنی:

قالیشویی پاکمهر ارائه کننده برترین و با کیفیت ترین خدمات قالیشویی و مبلشویی در منطقه نظام اباد و خیابان مدنی در محدوده شرق تهران است که میتوانید از طریق تلفنی و ثبت سفارش آنلاین به صورت 7/24 روز هفته حتی روزهای تعطیل با آن در ارتباط باشید.

خیابان شهید مدنی یا همان نظام آباد سابق یکی از محله های اصیل و قدیمی شهر تهران است که در بخش خاوری آن در منطقه های 7 و 8 قرار دارد. این محله از شرق به نارمک و تهران نو و از غرب به محله خواجه نظام و خیابان پلیس محدود است و از شمال به مجیدیه و رسالت ، از جنوب نیز به محله امام حسین و خیابان دماوند میرسد.

خیابان مدنی یا نظام آباد از تقاطع خیابان انقلاب آغاز شده و به میدان رسالت ختم می شود و خیابان سبلان نیز از شمال از میدان سبلان تقاطع خیابان قصر با بزرگراه صیادشیرازی شروع و از سمت جنوب به خیابان دماوند یا تهران نو متصل میشود.

   

قالیشویی پاکمهر که یکی از نامی ترین قالیشویی های مجاز و برتر تهران است ،در منطقه 7 و منطقه 8 تهران نیز سرویس خدماتی قالیشویی به صورت یک پارچه و سراسری دارد از این رو می تواند کلیه خدمات قالیشویی خود را که شامل:  بهترین و با کیفیت ترین شستشوی فرش دستباف و ماشینی ، موکت ، پتو و روفرشی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تمام اتوماتیک و خودکار به همراه آبکشی اسلامی است و رفوء انواع ریشه و شیرازه دستی و ماشینی ، چرم دوزی ، رفع عیوب پارگی، سوختگی، پوسیدگی فرش و همچنین انجام عملیات رنگبرداری فرشهای دستباف و لکه گیری فرش بدون استفاده از مواد شیمیایی و خشکشویی انواع مبلمان، خوشخواب، موکت و پله پوش با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی در محل میشود را در محله نظام آباد و خیابان شهید مدنی ارائه نماید.

قالیشویی مجاز و مطمئن در شرق تهران:  

 تقاطع خیابان سبلان با خیابان مدنی را 4راه نظام آباد میشناسند و خیابان های شارق یا رجبی ، کهن، ناجی و حسینی در نظام آبادجنوبی و خیابان های سبلان، لشکر، بخت آزاد و وحیدیه در نظام آباد شمالی قرار دارند. با احداث و راه اندازی بزرگراه امام علی که شمالی ترین نقطه تهران را به جنوبی ترین ناحیه درشرق به یکدیگر متصل میکند در گذر از این منطقه نیز باعث شد تا محله نظام آباد از بافت قدیمی خارج شودو چهره مدرن تر و پیشرفته تری نسبت به سابق بگیرد.قالیشویی پاکمهر در این قسمت از شهر تهران که در سمت شرق واقع است نیز بخوبی دیگر مناطق تهران ایفای خدمات رسانی قالیشویی پیشرفته و مدرن میکند.

اگر در پی قالیشویی مجاز و مجهز ، مطمئن و معتبر هستید قالیشویی پاکمهر با انجام در اسرع وقت جمع آوری و انتقال فرشها بصورت لول شده به کارخانه و در سریع ترین زمان ممکن بصورت لول شده و کاورشده  تحویل مشتری حرف آخر را در این منطقه میزند.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.