آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 دی 1400

قالیشویی در منطقه 6 |66553719

قالیشویی منطقه 6:

منطقه 6 یکی از قدیمی ترین مناطق شهر تهران است که در حوزه مرکزی و قسمت شمالی شهر قرار دارد و از سمت شمال با منطقه 3 از شرق با منطقه 7 و از جنوب به ترتیب با منطقه 10 ، منطقه 11 و منطقه 12 و از غرب با منطقه 2 نقطه تلاقی دارد. منطقه 6 از سه سمت ، شرق، غرب و شمال با سه بزرگراه اصلی ، مدرس، چمران و شهید همت و از سمت جنوب به بزرگترین محور شرقی _ غربی تهران یعنی خیابان انقلاب اسلامی محدود میشود. از اهم محله هایی که بصورت کامل یا قسمتی از آنها در منطقه 6 تهران قرار دارند عبارتند از نصرت، بلوار کشاورز ، فاطمی ، یوسف آباد، امیرآباد، کریم خان،بهجت آباد، ساعی و آرژانتین (بخارست) اشاره کرد. از میدانهایی که در این منطقه واقع شده اند میتوان میدان ولیعصر، میدان سید جمال الدین اسدآبادی و میدان کلانتری یوسف آباد را نام برد.

پاکمهر بهترین قالیشویی در بلوار کشاورز:

قالیشویی پاکمهر یکی از برترین های قالیشویی تهران است که با بیش از ده ها شعبه فعال خدماتی قالیشویی در سراسر تهران مشغول به ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات شستشو و رفوی فرشهای دستباف پشمی ، چله ابریشمی و تمام ابریشم و همچنین رشهای ماشینی قدیمی و جدید ، موکت و پتو و…. می باشد و یکی از این شعب فعال قالیشویی پاکمهر در محدوه خیابان فلسطین و میدان ولیعصر میباشد.

 

خدمات قالیشویی پاکمهر در محدوده منطقه 6 تهران به شرح زیر میباشد.

شستشو: شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف با استفاده از بهترین مواد شوینده خارجی در کارخانه ای مجهز به تمامی ماشین آلات پیشرفته و تمام اتوماتیک برای فرشهای ماشینی و استادکاران ماهر و باتجربه برای شستشوی فرشهای دستباف بصورت تضمینی و حرفه ای، شستشوی انواع موکت ، روفرشی ، کناره ، پادری و پتو بیشترین درصد پاکیزگی و استفاده از مواد گیاهی بجای مواد شیمیایی برای دوام بیشتر فرش و جلوگیری از پوسیدگی، همراه با آبکشی با آب کر و آبکشی اسلامی .

رفوء: خدمات تعویض و ترمیم ریشه و شیرازه برای فرشهای دستباف و ماشینی با تخصص و ارائه قیمت مناسب ، رفع پوسیدگی و پارگی و پرداخت فرشهای سوخته ، تعویض چرم دوزی کناره های فرش برای استحکام بیشتر شیرازه ها و دوام فرش .

خشکشویی: انجام خشکشویی انواع مبلمان منزل و اداری ، خشکشویی موکت ، صندلی ناهارخوری و خوشخواب با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی همراه با شامپو تگزافون برای پاکیزگی 100% از لکه و دوده و… با تضمین .

نحوه پاسخگویی قالیشویی پاکمهر در منطقه 6 از طریق شماره تلفن های 02166553719و 02166597347 و سفارش آنلاین قالیشویی بدون محدودیت زمانی بصورت 7/24 حتی روزهای تعطیل میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.