آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 22 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک ساعی | 88611079

قالیشویی پاکمهر در ساعی:

قالیشویی پاکمهر مفتخر است که در محله ساعی ، خیابان ولی عصر ، میدان ونک خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده را برای مشتریان گرامی انجام میدهد.

از جمله این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

1. خدمات رنگ برداری : برداشتن رنگ فرش های آسیب دیده با تعیین درصد مشخص ، با تشخیص کارشناس به صورت تضمینی بدون آسیب رسیدن به فرش های شما.

2. خدمات لکه برداری : برداشتن لکه های سطحی و عمیق از روی فر شهای شما به صورت تضمینی و تخصصی با استفاده از موادمتناسب با جنس فرش 

3. خدمات رفو گری : پرداخت ، ریشه ، چرم دوزی ، شیرازه ، بافت و تعمیر فر شهای آسیب دیده ، رفع سوختگی و پارگی ، تعمیر و ترمیم و بازسازی فر شهای پوسیده.

کلیه شستشوی های شما زیر نظر اساتید و کارشناسان ماهر شستشو داده میشود و ما سلامت فر شهای شما را به شما تضمین میدهیم. اگر کوچکترین مشکلی در فرش ما وجود داشته باشد، به صورت تخصصی و تضمینی این مشکل را رفع میکنیم و به شما ضمانت سالم ماندن فر شهایتان را میدهیم.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

اگر درمنطقه  ساعی به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود هستید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

شماره تماس قالیشویی: 02188611079

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.