آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 خرداد 1402

قالیشویی نزدیک میدان رسالت |88690517|☎📞

شستن فرش‌ها در زمان قدیم در حیاط منزل به روش دستی با استفاده از صابون، جارو و آب صورت میگرفت. این روش آسیب بسیاری به تارو پود و الیاف فرش وارد می‌کرد، اما امروزه با وجود قالیشویی‌ها پیشرفته در سطح شهر و استفاده از تجهیزات و مواد شوینده با کیفیت این اتفاقات ناگوار تکرار نشدنی است. اگر ساکن منطقه ۴ تهران هستید، شاید نام قالیشویی پاک مهر برایتان آشنا باشد این قالیشویی خدمات ویژه‌ای به ساکنان و میدان رسالت ارائه می‌دهد. جهت آشنایی یا خدمات و ویژگی قالیشویی نزدیک میدان رسالت کافیست ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

بهترین قالیشویی نزدیک میدان رسالت

از جمله سوالات پر تکرار که از کارشناسان ما پرسیده می‌شود، این است که بهترین قالیشویی در رسالت و اطراف کدام مجموعه است؟ منطقه رسالت جزء منطقه‌های پر تردد تهران به شمار می‌رود که ساکنین بسیاری دارد و افراد با در نظر گرفتن این موضوع، قالیشویی‌های فراوانی را در رسالت تاسیس کرده‌اند.

اگر شستشو و تمیز بودن فرش‌های شما برایتان اهمیت بسیاری دارد می‌توانید به هریک از قالیشویی‌ نزدیک میدان رسالت مراجعه کنید و یا از خدمات قالیشویی در گلبرگ، بهره‌مند شوید که در ۲۴ ساعت شبانه روز در اختیار شما همشریان عزیز است.

اگر به دنبال معتبر‌ترین قالیشویی نزدیک میدان رسالت با بهترین خدمات هستید، و می‌خواهید تنها یکبار برای همیشه به آن اطمینان کنید و جزء مشتریان دائمی آن محسوب شوید. شما می‌توانید فرش‌های منزل خود را چه از نوع، دستباف، ماشینی، ابریشم و… را به قالیشویی در فرجام بسپارید. این قالیشویی به عنوان تمیز کردن قالیشویی و ارائه دهنده خدمات ویژه به شما عزیزان است.

خدمات قالیشویی نزدیک میدان رسالت

امروزه به دلیل مشغله‌های کاری، اداری بودن بسیاری از افراد و خانه‌های کوچک شستشوی فرش ممکن نیست و تنها راه چاره، تحویل به قالیشویی نزدیک محل زندگی است. البته قالیشویی که خدمات فوق‌العاده‌ای به مشتریان و میدان رسالت ارائه دهد. در این بخش به خدمات قالیشویی پاک مهر واقع در رسالت تهران می‌پردازیم.

اما امروزه به دلیل مشغله های کاری بیشتر افراد، خانه های با فضای کوچک یا آپارتمانی و افزایش هزینه‌های آب مصرفی، شستشوی فرش به کارخانه های قالیشویی در نارمک سپرده می شود.

شستشوی فرش‌های ماشینی و دستباف

شستشوی فرش‌ها از جمله مهمترین خدمات قالیشویی در سید خندان شمرده می‌شوند که امروزه توسط قالیشوییان صورت می‌گیرد. شستن فرش‌های ماشینی، دستباف، گل ابریشم، قالیچه، گبه، ترکی و… در قالیشویی پاک مهر با استفاده از خدمات ویژه، دستگاه‌های مدرن و تمام اتوماتیک انجام می‌شود. دستگاه‌های موجود در قالیشویی بدون دخالت انسان فرش و ریشه‌ها را به خوبی با با بهره‌گیری از مواد شوینده مخصوص شستشو می‌دهند.

شما بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانید فرش‌های گران قیمت و با ارزش خود را به این قالیشویی بسپارید و همانند روز اول تحویل بگیرید. همچنین قالیشویی نزدیک میدان رسالت در عملیات شستشو از آب کلر جهت رفع لکه‌ها، نجاسات و چرک مرده‌ها استفاده می‌کند.

شستشوی انواع موکت

موکت‌شویی از دیگر خدمات قالیشویی در فرجام محسوب می‌شود. خدمات شستشوی موکت نیز همانند؛ فرش‌ها توسط پرسنل دوره دیده و با کمک دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود. انواع موکت شامل؛ ساده، پشمی، پرز کوتاه، پرز بلند، طرح‌دار و… در این قالیشویی به بهترین نحوه ممکن شسته می‌شوند.

شستشوی مبلمان

یکی از اجزای جدایی ناپذیر سالن‌های پذیرایی مبلمان است. قالیشویی پاک مهر علاوه بر خدمات دیگری که ارائه می‌دهد، در زمینه‌ی شستشوی مبلمان راحتی، استیل و.. فعالیت می‌کند. این قالیشویی با بهره‌گیری از دستگاه‌های مخصوص مبل شویی و حرفه‌ای همچنین کارکنان خبره قادر است، انواع لکه، چربی، آلودگی و از این قبیل را به سرعت تمیز کند. البته قالیشویی نزدیک میدان رسالت علاوه بر شستشو در قالیشویی می‌تواند با ارسال کادر ویژه به محل زندگی شما خدمات شستشو را در محل ارائه دهد.

شستشوی پتو و لحاف

از آنجایی که پتو و لحاف جزء کالا‌های خواب به شمار می‌روند، شستشوی آن‌ها نیز اهمیت زیادی دارد. بهترین زمان برای شستشوی پتو و لحاف ماهی یکبار است، البته اگر شرایط برایتان مهیا بود آن‌ها را هر دو هفته یکبار به قالیشویی پاک مهر در میدان رسالت تحویل دهید. این قالیشویی با تفکیک رنگ‌های پتو و لحاف با استفاده از چندین روش موثر به شستشو می‌پردازد البته مواد شوینده‌ای که برای شستن آن‌ها استفاده می‌شود، مرغوب و درجه یک بوده به همین دلیل کالایی خواب شما از هرگونه آسیبی دور است.

قالیشویی نزدیک میدان رسالت

شیرازه دوزی فرش‌ ماشینی و دستباف

شیرازه‌ دوزی با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که رایج‌ترین آن روش ماشینی در فرش‌های ماشینی است. شیرازه‌دوزی در این قالیشویی توسط دستگاه و ماشین آلات پیشرفته انجام می‌شود و متخصص تنها در جنس، تعیین رنگ و نوع نخ دخالت دارد. فرش‌های ماشینی نسبت به فضای دستباف مقاومت بیش‌تری در برابر پوسیدگی و بید‌زندگی دارند به همین دلیل بیش‌تر به شیراز‌دوزی نیاز پیدا می‌کنند.

رفو فرش‌های دستباف:

شیرازه‌دوزی در قالیشویی نزدیک میدان رسالت برخلاف فرش‌های ماشینی توسط افراد با تجربه و به روش دستی انجام می‌شود. فرد رفوگر با توجه به میزان ضخامت فرش، نخ را انتخاب کرده و با دقت فراوان و حساسیت بالا شروع به دوختن می‌کند.

ریشه بافی:

فرش‌ها طی استفاده بسیار و شستشوی نامناسب دچار خرابی و از بین رفتگی ریشه‌ها می شوند، در این صورت به خدمات ریشه بافی نیاز پیدا می‌کنند. اگر ریشه فرش شما به طور کلی پوسیده شده باشد، متخصصان ریشه های خراب را از ابتدای بافت فرش قیچی کرده و وارد مرحله ترمیم ریشه می‌کنند. این قالیشویی صفر تا صد خدمات را دارا بوده و به بهترین نحوه به مشتریان عرضه می‌کند.

چرم دوزی:

از دیگر خدمات منحصر به فرد قالیشویی نزدیک میدان رسالت می‌توان به چرم‌دوزی فرش‌های ماشینی و دستبافت اشاره کرد. برای این که لبه‌های فرش زود به زود ساییدن نشوند، آن‌ها را با نوار چرمی می‌پوشانند. این عمل نیز از سر خوردن فرش روی سرامیک و پارکت جلوگیری می‌کند.

ترمیم و بازسازی:

لکه‌های موجود روی فرش را باید سریعا از بین برد زیرا؛ وجود آن‌ها به مرور زمان باعث پوسیدگی الیاف فرش می‌شود. کادر محرب قالیشویی پاک مهر در تمام زمینه‌‌های خدمات حرف اول را می‌زند.

ساعات کاری قالیشویی نزدیک میدان رسالت

قالیشویی پاک مهر، برای پاسخگویی سریع و مرتب به شما مشتریان عزیز در دو شیفت روز و شب به جمع آوری فرش‌ها اقدام می‌کند. این قالیشویی حتی در ایام تعطیل آماده دریافت سفارشات است و برای دریافت ساعات کاری دقیق کافیست با مجموعه پاک مهر تماس بگیرید و البته می‌توانید از طریق همین صفحه به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید تا پرسنل زحمت‌کش در اولین فرصت جهت حمل فرش‌ها به منزل شما حضور یابند.

نتیجه‌گیری بهترین قالیشویی نزدیک میدان رسالت

شستشوی فرش‌ها و ملافحه همچنین خدمات رفوگری و ترمیم فرش از جمله موادی هستند که همه ما در طول سال با آن سرکار داریم. در این صورت انتخاب یک قالیشویی معتبر و سرشتاس بسیار مهم است.

همان‌طور که می‌دانید قالیشویی‌های متعددی در میدان رسالت فعالیت می‌کنند که تنها خدمات ویژه قالیشویی پاک مهر با وجود المان‌های کمی و کیفی ان را از سایر قالیشویی‌ها متمایز کرده است. باعث خوشحالی ماست پیشنهادات خود را در خصوص قالیشویی نزدیک میدان رسالت با مجموعه ما در میان بگذارید.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.