آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 بهمن 1402

قالیشویی در شهرک شهید باقری |44709091|☎📞

اگر در شهرک شهید باقری سکونت دارید احتمالا نام قالیشویی در شهرک شهید باقری پاکمهر را شنیده‌اید. این قالیشویی که می‌توان آن را بهترین قالیشویی در شهر زیبا دانست به یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران یعنی قالیشویی پاکمهر تعلق دارد. البته ادعای بهترین بودن از نظر ما با استناد به ویژگی‌ها و خدمات خوب این قالیشویی است.

خدماتی که بسیاری از شما ساکنین محترم شهرک شهید باقری و یا سراسر مناطق تهران با آن آشنا هستید. اگر هم آشنایی چندانی با خدمات پاکمهر ندارید جای نگرانی نیست؛ زیرا ما با شما هستیم تا این خدمات را معرفی کنیم. پس تا انتها با ما در این مطلب همراه باشید.

خدمات و ویژگی‌های قالیشویی

قالیشویی در شهرک شهید باقری تنها به دلیل خدمات خود معروف نیست؛ بلکه این قالیشویی‌ از ویژگی‌هایی خاصی نیز برخوردار است که نمونه آن در هیچ قالیشویی دیده نمی‌شود. بنابراین بد نیست ابتدا با ویژگی‌های قالیشویی در غرب تهران آشنا شوید و بعد خدمات آن را بشناسید.

ویژگی‌های قالیشویی در شهرک شهید باقری

برخی از بهترین ویژگی‌های قالیشویی در شهرک شهید باقری عبارتند از:

  • استفاده از تجهیزات پیشرفته
  • روش‌های خشک کردن متمایز
  • بسته بندی خاص قالی‌ها بعد از شست و شو
  • اعمال تعرفه‌های منصفانه بر اساس نرخ اتحادیه
  • گستردگی در مناطق مختلف

استفاده از تجهیزات پیشرفته

قالیشویی در شهرک شهید باقری از تجهیزات پیشرفته‌ای برای نظافت قالی‌ها استفاده می‌کند. اکثر تجهیزات و دستگاه‌های به کار گرفته شده توسط این قالیشویی جزء دستگاه‌های به روز هستند و کار نظافت را از اولین تا آخرین مرحله آن به صورت اتومات انجام می‌دهند. این مراحل شامل استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن است. بد نیست این نکته را نیز بدانید که شوینده‌هایی که قالیشویی در صادقیه از آنها استفاده می‌کند جزء شوینده‌های بسیار باکیفیت خارجی هستند.

این شوینده‌ها نه تنها به تمیزی عمقی قالی‌های شما کمک می‌کنند بلکه هیچ تاثیر مخربی بر تار و پودهای قالی شما نیز ندارند. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که بدانید برخی از شوینده‌هایی که برای شست و شوی قالی‌ها استفاده می‌شوند در صورت عدم برخورداری از کیفیت لازم در طول زمان منجربه آسیب دیدن تار و پودهای قالی و در نتیجه کاهش دوام آنها می‌شوند.

روش‌های خشک کردن متمایز

خشک کردن قالی‌ها در قالیشویی خیابان شهرک شهید باقری به صورت کاملا اتومات و با دستگاه‌های پیشرفته است. استفاده از این دستگاه‌ها د.و مزیت فوق‌العاده دارد. اول آنکه قالی‌ها خیلی سریع خشک می‌شوند و بنابراین زمان تحویل آنها نیز به سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. مزیت دوم نیز این است که قالی‌ها زیر آفتاب یا نور خورشید خشک نمی‌شوند. خشک کردن قالی‌ها در آفتاب می‌تواند به بافت و کیفیت آنها آسیب برساند.

قالیشویی در شهرک شهید باقری

بسته بندی خاص قالی‌ها بعد از شست و شو

قالی‌های قالیشویی در شهرک شهید باقری بعد از شست و شو داخل یک کاور محکم قرار می‌گیرند و به اصطلاح بسته بندی می‌شوند تا هنگام تحویل به مشتریان آلوده نشوند. بد نیست بدانید مکانیسم بسته‌بندی قالی‌ها نیز با دستگاه و به صورت اتومات انجام می‌شود.

اعمال تعرفه‌های منصفانه بر اساس نرخ اتحادیه

قیمت‌هایی که برای خدمات مختلف قالیشویی در شهرک شهید باقری وضع شده است قیمت‌هایی کاملا منصفانه و مطابق با نرخ اتحادیه هستند. بنابراین شما با مواردی همچون افزایش ناگهانی و دلخواهانه قیمت‌ها در فواصل زمانی کوتاه مدت مواجه نخحواهید شد.

گستردگی در مناطق مختلف

همانطور که در ابتدا به طور مختصر اشاره کردیم قالیشویی پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران شعبه‌هایی را دایر کرده است. هر شعبه امکان دسترسی برای چندین منطقه مختلف را فراهم می‌کند. از طرفی گستردگی شعبات به گونه‌ای است که برخی از مناطق امکان دسترسی به چندین قالیشویی را دارند.

خدمات قالیشویی در شهرک شهید باقری

حالا که با ویژگی‌های قالیشویی در شهرک شهید باقری آشنا شدید بد نیست با خدمات آن نیز آشنا شوید. خدمات قالیشویی در شهرک شهید باقری شامل شست و شوی قالی‌ها و خدمات تعمیر است.

شست و شوی قالی‌ها

قالی‌ها در قالیشویی خیابان شهرک شهید باقری به سه روش شامپوشور، اعلاشور و عادی شسته می‌شوند. شامپو شوری مختص قالی‌هایی است که بسیار خشک یا زبر هستند. از این رو در این روش از موادی استفاده می‌شود که خشکی قالی‌ها را برطرف کند و به لطافت بیشتر قالی کمک کند. اعلاشویی تکرار مراحل شست و شو است. یعنی تمام مراحل شست و شو دو بار انجام می‌شود. اما در شست و شوی عادی مراحل شست و شو فقط یک بار صورت می‌گیرد. انتخاب این روش‌ها به نوع قالی شما بستگی دارد. البته کارشناسان ما نیز در انتخاب روش درست به شما کمک می‌کنند.

خدمات شست و شوی قالیشویی در شهرک شهید باقری دارای چند ویژگی است. از جمله آنکه شست و شو در این قالیشویی، شرعی است و مرحله استریلیزه کردن نیز در آن صورت می‌گیرد. منظور از شست و شوی شرعی آن است که اگر قالی‌های شما به نجاست آغشته باشد با آبگیری کامل تمیز و مباح می‌شوند.

در کنار شست و شوی شرعی، قالی‌ها به طور کامل استریلیزه می‌شوند. استریلیزه کردن برای آن است که قالی‌ها از هر گونه آلودگی پاک شوند. این مرحله بسیار مهم است؛ زیرا پاهای شما در ارتباط مستقیم با قالی‌ها هستند و می‌توانند عامل انتقال هر نوع آلودگی به بدن باشند. در نهایت آنکه خدمات شست و شوی قالیشویی در شهرک شهید باقری تنها به قالی‌ها محدود نیست. بلکه سفارشات انواع کفپوش‌ها، میز ناهار خوری، مبلمان (شست و شو در محل) و…. نیز پذیرفته می‌شود.

خدمات تعمیر قالیشویی در شهرک شهید باقری

تعمیر قالی‌ها در قالیشویی خیابان شهرک شهید باقری نیز یکی از خدمات خوب این قالیشویی است که هر نوع آسیبی را پوشش می‌دهد. خدمات تعمیر شامل اصلاح و یا ترمیم انواع پارگی‌ها یا همان رفوگری، ریشه زنی، دارکشی، تعمیر شیرازه، قلم زنی و رنگبندی (رنگ برداری) است. قلم زنی و رنگبندی، فرآیند اصلاح رنگ‌های قالی است.

سخن نهایی قالیشویی در شهرک شهید باقری

همانطور که مشاهده کردید قالیشویی در شهرک شهید باقری از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه فردی برخوردار است. مجموعه این خدمات و ویژگی‌ها برای آن است که شما شهروندان عزیز ضمن دسترسی آسان، کیفیت لازم را نیز به دست آورید. در واقع از آنجا که ما خود را متعهد به مشتری مداری می‌دانیم برای زمان، هزینه و انرژی شما ارزش زیادی قائل هستیم و خدمات خود به گونه‌ای ارائه می‌دهیم که در زمان، انرژی و هزینه‌های شما صرفه جویی شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.