آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 آذر 1401

قالیشویی یوسف آباد (88690517)☎📞

برترین قالیشویی یوسف آباد

محله یوسف آباد یکی از محله های قدیمی تهران است که در دو منطقه 6 و 7 تهران قرار دارد این محله گرچه در گذشته جزو محله های شمال غرب پایتخت بوده ولیکن با گسترش مناطق شهری و خیابان کشی های پیش رفته هم اینک در قلب تهران جای گرفته است ، با وجود اینکه این محله از محله های قدیم تهران که در 2 منطقه شش و هفت و در جوار منطقه 2 قرار داره ، به شمار میره ولی امروزه اکثر ساختمان ها و بناهای مسکونی و تجاری و حضور خیابان های جدید به این محله ظاهری مدرن بخشیده است. در ادامه درباره قالیشویی یوسف آباد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اغلب ایرانیان سالی ۱ الی ۲ بار فرش‌های خود را می‌شورند که بیشتر آن‌ها این کار را به قالیشویی می‌سپارند؛ زیرا قالیشویی‌ها می‌توانند فرش‌های شما را بدون این که آسیبی به فرش‌های شما وارد شود، خیلی تمیز شسته و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهد.

بهتر است که مکان قالیشویی به خانه شما نزدیک باشد تا بتوانید فرش‌های خود را زودتر تحویل بگیرید؛ به همین دلیل ما در این مطلب می‌خواهیم راجع به قالیشویی در منطقه یوسف آباد و همچنین خیابان‌های اطراف مانند خیابان ولیعصر، امیرآباد، جردن، عباس آباد (بهشتی) صحبت کنیم و شما را راهنمایی کنیم تا بهترین قالیشویی یوسف آباد را انتخاب کنید؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قالیشویی یوسف آباد

 

قالیشویی در منطقه یوسف آباد

یوسف آباد و خیابان‌های نام برده از محله‌های واقع در شهر تهران هستند که جزو منطقه ۶ به حساب می‌آیند. اما ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که بهترین قالیشویی در منطقه یوسف آباد باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد. به همین دلیل ما به شما می‌گوییم که یک قالیشویی مناسب و خوب باید چه تجهیزاتی در اختیار داشته باشد و چگونه است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که فرش خود را به یک قالیشویی سپرده‌اید و زمانی که فرش را تحویل گرفتید، متوجه شدید که فرش شما به طور کامل تمیز نشده و یا این که در اثر شستشوی نامناسب و استفاده از دستگاه‌های قدیمی، فرش آسیب دیده باشد.

پس با همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین قالیشویی در یوسف آباد را باهم بررسی کنیم.

ویژگی‌های بهترین قالیشویی در منطقه یوسف آباد

فرش‌های خود را باید به قالیشویی بسپارید که دارای ویژگی‌های خاصی باشد مانند استفاده از دستگاه‌های به روز، نیروی متخصص، مواد شوینده با کیفیت و… در ادامه این ویژگی‌های بهترین قالیشویی در خیابان ولیعصر را بررسی خواهیم کرد.

وقت‌شناسی قالیشویی یوسف آباد

در بسیاری از مواقع شما نیاز دارید فرش خود را سریع بشویید. به همین دلیل قالیشویی باید در روز و ساعتی که با شما هماهنگ کرده است، در مکان شما حاضر شود و فرش را از شما تحویل بگیرد. همچنین لازم است که قالیشویی فرش شما را در زمانی که می‌خواهید به شما تحویل دهد. 

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته

در بیشتر قالیشویی‌ها برای شستشوی فرش از دستگاه استفاده می‌کنند. امروزه دستگاه‌هایی ساخته شده است که می‌توانند فرش‌های شما را کاملا تمیز بشویند و در ضمن سلامت فرش را نیز حفظ کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند فرش‌ها را در یک بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه بشورند و تحویل دهند. شما می‌توانید فرش‌های دستباف خود را نیز به قالیشویی‌هایی که دارای این دستگاه‌های پیشرفته هستند، تحویل دهید؛ بدون این که نگران آسیب دیدن و رنگ مردگی آن‌ها باشید.

به همین دلیل حتما قبل از این که فرش خود را به قالیشویی در امیرآباد تحویل دهید، مطمئن شوید که از دستگاه‌های پیشرفته و به روز برای شستن فرش‌های شما استفاده می‌کنند. بهترین قالیشویی در منطقه جردن، مجهز به این دستگاه‌های پیشرفته و مدرن هستند.

کاور و بسته‌بندی فرش

قالیشویی باید وقتی فرش را از شما تحویل می‌گیرد، آن را داخل کاور کند تا در حین حمل و نقل آسیبی به فرش وارد نشود. همچنین وقتی قالیشویی می‌خواهد فرش تمیز را به شما برگرداند، باید آن را داخل کاور بپیچد تا فرش کثیف نشود و در این صورت هنگام بازگشت نیز سلامت آن به طور کامل حفظ خواهد شد.

نیروی کار متخصص

قالیشویی پاک مهر با استفاده از نیروی آموزش دیده و متخصص در این حوزه سعی کرده است که خدماتی با بالاترین کیفیت ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. همچنین این نیروهای متخصص سعی دارند تا فرش و مبلمان شما در بهترین حالت ممکن شسته و خشک شوند تا فرش‌های شما از آسیب‌های احتمالی در امان باشند. متخصصان قالیشویی پاکمهر می‌توانند فرش، مبلمان، گلیم، روفرشی و… سوخته و آسیب دیده‌ی شما را تعمیر و مثل روز اول به شما تحویل دهند.

گرم خانه گازی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان تحویل فرش‌های خود از قالیشویی در عباس آباد، فرش دارای نم و رطوبت باشد که باعث می‌شود فرش بوی بدی را به خود بگیرد و همچنین خشک نشدن فرش سرعت آسیب و پوسیدگی الیاف آن را افزایش می‌دهد. قالیشویی پاکمهر با بهره‌گیری از خشک کن گازی تمامی فرش‌های شما را خشک و بدون نم و رطوبت تحویل می‌دهد که فرش دیگر بوی نامطبوعی نخواهد گرفت و همچنین عمر فرش افزایش پیدا می‌کند.

مواد شوینده‌ی خارجی و باکیفیت

بهترین قالیشویی در یوسف آباد از بهترین مواد شوینده برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کند. استفاده از مواد با کیفیت و خارجی باعث می‌شود که حتی کثیفی‌هایی که در عمق الیاف فرش هستند هم تمیز شوند. همچنین یکی دیگر از امتیازهای استفاده از مواد شوینده با کیفیت این است که شما دیگر لک‌های غلیظ مانند چایی و غذا که روی فرش بوده‌اند را مشاهده نمی‌کنید. قالیشویی پاک مهر فرش شما را در تمیزترین حالت ممکن به شما تحویل می‌دهد.

خدمات ۲۴ ساعته قالیشویی یوسف آباد

قالیشویی پاکمهر با بهره بردن از ارائه خدمات ۲۴ ساعته این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده که در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات قالیشویی نیاز داشتید، با ما در تماس باشید. همچنین قالیشویی پاک مهر در هفت روز هفته و بدون تعطیلی به ارائه خدمات قالیشویی پرداخته است. حتی در زمان پیک کاری مانند اسفند ماه که روزهای پایانی سال است، حداکثر زمان برای ارائه خدمات ۴۸ ساعت است.

انواع خدمات قالیشویی یوسف آباد

قالیشویی پاک مهر خدمات تخصصی متنوعی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد که آن‌ها را در ادامه برای شما بیان می‌کنیم.

  • شست‌وشوی انوع فرش‌های ماشینی و دست بافت
  • شست‌وشوی انواع کف پوش، موکت، پله پوش، روفرشی، پتو و خوش خواب
  • خشک شویی صندلی اتومبیل، خوش خواب، مبلمان و کف پوش
  • انجام تخصصی پرداخت، ریشه زنی و شیرازه، لکه بری، رنگ برداری، رفو، چرم دوزی، ترمیم فرش‌های فرسوده، رفع سوختگی و پوسیدگی

قالیشویی پاکمهر با سابقه درخشانی که دارد در تلاش است پاکیزگی و درخشندگی را برای فرش‌های شما به ارمغان بیاورد.

مطالب مرتبط

قالیشویی در یوسف آباد: قالیشویی پاکمهر در یوسف آباد که یکی از محله های قدیمی تهران در منطقه 6 می باشد ، یکی از بهترین و ممتاز ترین قالیشویی های مجاز در منطقه یوسف آباد و خیابانهای اطراف مانند ، سید جمال الدین اسد آبادی ، خیابان مستوفی ، خیابان جهان آراء و از شمال […] ...

8 تیر 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.