آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 تیر 1400

قالیشویی نزدیک یوسف آباد | 88611079

قالیشویی در یوسف آباد:

قالیشویی پاکمهر در یوسف آباد که یکی از محله های قدیمی تهران در منطقه 6 می باشد ، یکی از بهترین و ممتاز ترین قالیشویی های مجاز در منطقه یوسف آباد و خیابانهای اطراف مانند ، سید جمال الدین اسد آبادی ، خیابان مستوفی ، خیابان جهان آراء و از شمال بزرگراه شهید همت ، از جنوب خیابان دکتر فاطمی ، از شرق خیابان ولیعصر واز غرب به بزرگراه کردستان و محله امیر آباد میباشد .

قالیشویی پاکمهر با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه تهران و همچنین ارایه بهترین وتخصصی ترین خدمات که بصورت ویژه و vip نیز میباشد در محدوده یوسف آباد محبوبیت خاص و ممتازی را در بین ساکنان این محل دارد و جایگاه خاصی را در بین مشترکین خود کسب کرده است به این معنی که هر کس که با اولین سفارش به پاکهر داده است تبدیل به مشترک همیشگی این شرکت شده است ، زیرا پاکمهر براین باور است که مشتری راضی همواره کوهی از مشتری را در پشت سر دارد . نرخ هایی که قالیشویی پاکمهر برای خدمات باکیفیت خود ارائه میکند مطابق با معیار های تعیین شده از جانب اتحادیه تهران میباشد و دیگر هیچ هزینه ای مازاد بر آن از مشتریان خود مطالبه نمی نماید ، و همینطور کیفیت خدماتی که به مشتریان عرضه میکند با بالاترین استانداردهای کیفی موجود میباشد .

کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر بصورت کاملا تخصصی  ، vip و تضمینی است وبه منظور بهبود در عملکرد وسفارشات قبل از تحویل فرش برای شستشو کارشناس مجرب فرش را مورد ارزیابی و بازدید قرار میدهد تا برحسب نوع فرش و جنس آن خدمات مناسب به آن را تشخیص دهد تا رضایت مشتری را در هنگام تحویل فرش پس از خدمات جلب نماید . بنابراین با خیالی راحت شما مشتری عزیز میتوانید به قالیشویی پاکمهر اعتماد کنید.

قالیشویی زرتشت:

 

قالیشویی مجاز پاکمهر در خیابان زرتشت واقع در نزدیکی خیابان ولی عصر و خیابان فاطمی  تهران، سرویس دهی فعال دارد و به مشتریان گرامی ساکن در این منطقه نیز خدمات قالیشویی خود را ارائه میکند. قالیشویی پاکمهر تنها قالیشویی مجاز در این منطقه است که تحت نظارت اتحادیه تهران کلیه خدماتش نرخ گذاری شده است بر همین اساس عرضه خدماتش ارزانتر از دیگر قالیشویی های مجاز میباشد همینطور برای انجام خدمات خود از بهترین مواد شوینده ودستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده میکند به همین دلیل از محبوبیت ویژه ای در بین ساکنان خیابان زرتشت و دکتر فاطمی برخوردار است

خدمات قالیشویی مجاز پاکمهر عبارتند از :

* شستشوی تخصصی انواع فرش ماشینی و دستباف که شامل ، ( ابریشم ، گل ابریشم ، تابلوفرش ، گلیم ، گبه ، جاجیم ، فانتزی ، ماکارون ، و….) بصورت شستوی اعلاء شویی ، سفید شویی با   بهترین  مواد وشامپو های مخصوص در کارخانه قالیشویی وبا پیشرفته ترین امکانات روز دنیا به روش کاملا اسلامی .

* شستشوی تخصصی انواع کف پوش ، موکت ، پله پوش ، روفرشی ، پتو ، خوشخواب ، و…

* خشکشویی تخصصی صندلی داخل اتومبیل ، خوشخواب ، مبلمان ، کفپوش و… با دستگاه مخصوص خشکشویی و شامپوی تگزابن .

* انجام تخصصی پرداخت ، ریشه زنی و شیرازه ، لکه بری ، رنگبرداری ، رفو ، چرمدوزی ، ترمیم وباز سازی فرشهای قدیمی و فرسوده ، رفع عیوب فرش مانند پاره گی ، پوسیدگی ، کیس و چین خوردگی و….

پذیرش سفارش در قالیشویی پاکمهر بصورت 24/7در تمام روز های هفته حتی جمعه ها و تعطیلات رسمی بصورت تلفنی و آن لاین در منطقه یوسف آباد و محله های اطراف امکان پذیر است .

قالیشویی پاکمهر با تجربه وسابقه ی طولانی در عرضه خدمات وشستشو پیشگام در پاکیزگی و درخشندگی فرشهای شماست .

 

مطالب مرتبط

برترین قالیشویی یوسف آباد محله یوسف آباد یکی از محله های قدیمی تهران است که در دو منطقه 6 و 7 تهران قرار دارد این محله گرچه در گذشته جزو محله های شمال غرب پایتخت بوده ولیکن با گسترش مناطق شهری و خیابان کشی های پیش رفته هم اینک در قلب تهران جای گرفته است […] ...

26 آذر 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.