آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 خرداد 1402

قالیشویی نزدیک کاشانک |22552909|☎📞

اگر ساکن کاشانک، آجودانیه، نیاوران و فرمانیه هستید و می‌خواهید با یک قالیشویی نزدیک کاشانک آشنا شوید که خدمات آن به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد، ما قالیشویی پاکمهر را به شما معرفی می‌کنیم. قالیشویی پاکمهر یکی از قالیشویی‌های خوب در تهران است که خدمات متنوع و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. استفاده از این قالیشویی، همچنین مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر می‌خواهید با خدمات و مزیت‌های این قالیشویی آشنا شوید، تا انتها با این مطلب همراه شوید.

خدمات قالیشویی نزدیک کاشانک: پاکمهر

سرویس‌ها و خدمات قالیشویی نزدیک کاشانک در ظاهر تفاوت چندانی با قالیشویی‌های دیگر ندارد؛ اما در اصل کیفیت این قالیشویی، تفاوت‌های مهمی را آشکار می‌سازد. این تفاوت‌ها شامل، شست و شو، خدمات تحویل، خدمات ارتباطی و… است.

خدمات شست و شوی قالیشویی نزدیک کاشانک

خدمات شست و شو در قالیشویی پاکمهر در وهله اول شست و شوی باکیفیت را شامل می‌شود. قالیشویی پاکمهر، شست و شوی قالی‌ها را با بهترین دستگاه‌ها انجام می‌دهد. دستگاه‌های این قالیشویی از به‌روزترین و جدیدترین دستگاه‌های قالیشویی هستند که تمام فرآیند شست و شو را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهند. شست و شو در قالیشویی پاکمهر شامل خیس کردن قالی‌ها، استفاده از مواد شوینده، آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است. دستگاه‌های استفاده شده در قالیشویی پاکمهر شامل دستگاه‌هایی چون دستگاه ریلی، دستگاه میزی، دستگاه ثابت و… هستند.

خدمات شست و شوی قالیشویی در آجودانیه شامل شست و شوی قالی‌ها بر اساس موازین اسلامی نیز است. همانطور که گفتیم دستگاه‌های قالیشویی پاکمهر جزء پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها هستند. از این رو فرآیند آبکشی فرش‌ها را به صورت کامل انجام می‌شود. این در حالیست که در برخی از قالیشویی‌ها شست و شوی قالی شامل آبگیری نیست. از این رو برخی از افراد حساس به موازین شرعی از بابت تمیزی کامل فرش‌های خود نگران هستند. اما با قالیشویی پاکمهر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید.

اگر نسبت به رفع آلودگی‌ها و شست و شوی بهداشتی نیز حساس هستید باید بدانید خدمات شست و شوی قالیشویی در نیاوران شامل شست و شوی بهداشتی نیز است. در این قالیشویی از مواد ضدعفونی کننده جهت شست و شوی بهداشتی قالی‌ها و رفع هر گونه آلودگی از قالی‌ها استفاده می‌شود. در شست و شوی بهداشتی، مرحله استریلیزه کردن قالی‌ها نیز به صورت کامل انجام می‌شود.

خدمات تعمیر قالی در کاشانک

سرویس‌های تعمیر قالیشویی در فرمانیه، شامل رفع انواع سوختگی‌ها، رفوگری، لکه برداری و رنگ برداری است. خدمات ریشه زنی، ترمیم، شیرازه نیز بخش دیگری از خدمات قالیشویی پاکمهر است. خدمات لکه برداری به معنای پاک کردن هر گونه لکه سخت مانند جوهر است. خدمات رنگ برداری در مورد فرش‌هایی استفاده می‌شود که رنگ آنها به دلایلی به هم خورده است. این اتفاق بیشتر در مورد فرش‌های دستباف رخ می‌دهد. مثلا ممکن است مقداری آب روی فرش شما ریخته شود و همین موضوع باعث پس دادن رنگ‌ها شود. اما در قالیشویی پاکمهر تمام این مشکلات به راحتی قابل حل شدن هستند.

قالیشویی نزدیک کاشانک

خدمات دریافت و تحویل قالیشویی نزدیک کاشانک

خدمات تحویل در قالیشویی فرمانیه نیز به مانند سایر خدمات آن به بهترین شکل انجام می‌شود. دریافت قالی‌ها بعد از تماس شما با قالیشویی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. نیروهای مجرب قالیشویی پاکمهر با رعایت احتیاط کامل قالی‌ها را لول کرده و به قالیشویی می‌رسانند. بعد از اتمام کار شست و شو، قالی‌ها مجددا به صورت لول شده به مشتریان تحویل داده می‌شود. قالی‌های لول شده در کاور مخصوص قالیشویی پاکمهر قرار داده می‌شوند. اکثر سفارشات نیز طی همان روز جمع آوری می‌شوند. جالب است بدانید سفارشات تا 48 ساعت بعد از جمع آوری، تحویل داده می‌شوند.

راه‌های ارتباطی قالیشویی کاشانک

تماس با قالیشویی پاکمهر در کاشانک به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. بهترین و آسان‌ترین روش، استفاده از شماره تلفن‌هایی است که در سایت قالیشویی قرار داده شده است. علاوه بر آن شما می‌توانید از طریق سفارش اینترنتی نیز سفارش شست و شوی قالی‌های خود را ثبت کنید. حتی می‌توانید پرداخت هزینه را نیز در صورت تمایل به صورت اینترنتی انجام دهید. تماس با قالیشویی پاکمهر 7/ 24 است. یعنی هر هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته می‌توانید با این قالیشویی در ارتباط باشید.

قیمت مناسب قالیشویی نزدیک کاشانک

قالیشویی پاکمهر خدمات خود را با قیمتی مناسب‌تر از هر قالیشویی دیگری ارائه می‌دهد. هزینه خدمات این قالیشویی به نسبت کیفیت، سرعت و نحوه تحویل قالی‌ها بسیار مناسب است. اگر خودتان کیفیت و قیمت را مقایسه کنید قطعا به این نتیجه خواهید رسید. هر چند به طور کلی عقیده ما این است که سپردن قالی‌ها به یک قالیشویی باکیفیت، صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه‌ها است.

شست و شوی انواع کفپوش‌ها در قالیشویی کاشانک

خدمات قالیشویی پاکمهر در کاشانک شامل انواع مختلف کفپوش‌ها است. علاوه بر انواع قالی‌های دستباف و ماشینی، کار شست و شوی موکت، گلیم و… نیز در این قالیشویی انجام می‌شود. علاوه بر این قالیشویی پاکمهر، شست و شوی مبلمان را نیز انجام می‌دهد.

پشتبانی گسترده از مناطق 22 گانه تهران

قالیشویی پاکمهر بعد از کسب رضایت مردمی، کار خود را گسترش داد و شعبات متعددی را در مناطق 22 گانه تهران تاسیس نمود. در حال حاضر شما در هر نقطه از مناطق 22 گانه تهران که باشید می‌توانید قالی‌های خود را به یکی از شعبات نزدیک به محل سکونت خود بسپارید. چنانچه شعبه کاشانک، مناطق نیاوران، آجودانیه و فرمانیه را تحت پوشش دارد.

سخن نهایی

قالیشویی پاکمهر جهت ارائه خدمات باکیفیت در تمام بخش‌های خود از نیروهای مجرب استفاده کرده است. نیروهای این مجموعه با تسلط بر مهارت‌های ارتباطی قوی، با برخوردی محترمانه پاسخگوی تمام سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما هستند. همچنین در صورت وقوع هر حادثه‌ای که باعث آسیب رسیدن به قالی‌های شما شود مدیریت این مجموعه پاسخگو و پیگیر خواهد بود. هر چند با جرات می‌توانیم ادعا کنیم که در قالیشویی پاکمهر نه تنها چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، بلکه قالی‌های آسیب دیده شما نیز به شکل اول آن ترمیم می‌شوند.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.