آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 دی 1401

قالیشویی نزدیک چیتگر (44709091)☎📞

قالیشویی در چیتگر

افرادی که در مناطق چیتگر مستقر هستند معمولا ساختمان‌هایی با حیاط‌های بزرگ و دلباز دارند و از این رو تصمیم به شستشوی فرش‌ها در حیاط خود می‌افتند. اما شستشو فرش‌ها بدون کمک از افراد ماهر عواقب بسیاری در پیش دارد؛ همچنین با سپردن فرش‌ها به قالیشویی چیتگر می‌توانید روش‌های گوناگونی برای شستشو انتخاب کنید. ما برای راحتی شما قالیشویی در چیتگر تاسیس کرده‌ایم که فرش‌های خود را برای شستشو به ما بسپارید.

ویژگی شستشو فرش در قالیشویی چیتگر

شستشو فرش‌ها توسط قالیشویی مزایای بسیاری دارد. همانطور که اشاره شد اولین مزیت آن روش‌های متفاوتی از شستشو است که در این بخش به توضیح مفصل انواع آن خواهیم پرداخت. سپس مشاورین ما به شما بهترین روش و در عین حال مناسب‌ترین روش شستشو برای فرش‌های شما را نیز به شما معرفی خواهند کرد.

قالیشویی چیتگر

انواع روش‌های شستشوی فرش در چیتگر

شستشو فرش‌ها به چند دسته اعلاشور، شامپو شور، معمولی شور و ابریشم شور تقسیم می‌شوند؛ هر یک از این روش‌ها با توجه به جنس فرش و میزان آلودگی فرش متغیر است. شما می‌توانید هنگام سفارش روش مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ در نهایت اگر برای انتخاب روش شستشو مردد هستید می‌توانید از متخصصان ما برای بررسی فرش خود راهنمایی بگیرید. البته ما این قسمت را برای معرفی انواع روش‌های شستشو فرش قالیشویی در شهرک راه آهن در نظر گرفته ایم.

شستشو فرش با روش اعلاشور در قالیشویی چیتگر

اولین روشی که آن را در قسمت بالایی ذکر کرده‌ایم روش اعلاشور است. خدمات شستشو به صورت اعلاشور یکی از خدماتی است که ما در قالیشویی پاک مهر به بهترین نحو به مشتری‌های خود ارائه می‌دهیم. در روش شستشو به صورت اعلاشور، تعداد دفعات شستشو بیشتر از دیگر روش‌ها است. این تکنیک مناسب برای افرادی است که لکه‌های چربی بسیاری به روی سطح فرش دارند؛و حتی کسانی که در منزل افراد خردسال دارند و نیازمند شستشو با قدرت بیشتری هستند.

اگر فرش‌های شما رنگ روشنی دارد و یا طرح‌های فرش روشن‌تر است، پیشنهاد قالیشویی پاک مهر به شما شستشو اعلاشور فرش است. در شستشوی فرش‌ها با این روش از مواد شوینده‌ای استفاده می‌کنند که قدرت بالاتری دارد و نتیجه بهتری را ارائه می‌دهد. این مواد قدرت بیشتری دارد اما به فرش هیچ گونه آسیبی وارد نمی‌کند و شما می‌توانید فرش‌های دستباف و با ارزش خود را نیز با روش اعلاشور بشویید و از پاکیزگی آن لذت ببرید.

همانطور که از اسم این روش مشخص است، شستشو به صورت اعلا و درجه یک است و با انتخاب آن روش فرش‌های شما نیز هیچگونه آسیبی نمی‌بینند. البته ما در تمامی روش‌ها سلامت فرش‌هایتان را تضمین می‌کنیم. این شیوه از شستشو در بین روش‌های دیگر قیمت بالاتری دارد؛ اما ما این روش را با مناسب‌ترین هزینه و طبق نرخ تعیین شده توسط اتحادیه به شما ارائه می‌دهیم.

شستشو فرش با روش شامپو شور

ما در قالیشویی پاکمهر و قالیشویی در آزادشهر راهکاری منحصر به فرد برای شستشوی فرش‌های شما در نظر گرفته‌ایم که به جای مواد شوینده پودری با استفاده از شامپوهای مخصوص، فرش‌ها و قالیچه‌های شما را مورد شستشو قرار می‌دهیم. استفاده از مواد مایع برای شستشوی هر یک از اسباب و وسایل نسبت به دیگر مواد برتری دارد و پس از تست هر دوی آن‌ها می‌توانید متوجه این مسئله شوید.

فرش‌ها به علت جنسی که دارند و موادی که قالیشویی در پیکان شهر مورد استفاده قرار می‌دهند پس از شستشو کمی دچار ضبری می‌شوند؛ اما این روش بالعکس باعث می‌شود سطح فرش شما بسیار لطیف شود و هنگام راه رفتن از آن لذت ببرید. استفاده از شامپوها باعث تثبیت رنگ می‌شود، و یا باعث می‌شود فرش شما هنگام شستشو تغییر رنگ ندهد. قالیشویی در چیتگر که از روش شامپو شور برای شستشوی فرش‌ها استفاده می‌کنند باید دقت بیشتری در شستشو به خرج دهند تا کف‌ها به بهترین نحو از فرش خارج شوند.

شستشوی فرش با روش معمولی شور

یکی دیگر از روش‌های شستشو که در تمامی قالیشویی‌ها قابل اجرا است روش معمولی شور است. این تکنیک برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فرش‌های نسبتا تمیزتری دارند و تنها در جهت ضد عفونی قصد شستشو دارند. این روش از تمامی روش‌ها قیمت مناسب‌تری دارد و اگر به دنبال راهکاری با هزینه مناسب هستید می‌توانید هنگام ثبت خدمات این روش را انتخاب کنید. معمولی شور با اینکه آسان‌تر از دیگر روش‌ها است اما همانند روش‌های دیگر نیاز به دستگاه‌های مختص به این کار دارد.

ذهنیت برخی از افراد در رابطه با روش شستشو به نحو معمولی این بوده که تنها آبکشی است؛ این طرز فکر اشتباه است و معمولی شور نیز با استفاده از مواد شوینده است. در قالیشویی پاکمهر روش معمولی شور نیز همانند دیگر روش‌ها از کیفیت بالایی دارد و حتی چربی‌زدایی نیز شامل آن می‌شود. پس از شستشو معمولی ما با دستگاه‌های روز دنیا که در قالیشویی در چیتگر موجود کرده‌ایم فرش شما را خشک و کاور می‌کنیم و در نهایت با سرویس متعلق به قالیشویی پاک مهر در منزل به شما تحویل می‌دهیم و شما در نهایت در صورت رضایتمندی می‌توانید پرداخت در محل انجام دهید.

شستشوی فرش با روش ابریشم شور در قالیشویی چیتگر

این روش در کمتر از قالیشویی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ همچنین برای انجام خدمات ابریشم شور باید مهارت بالایی داشته باشید و دستگاه‌هایی متفاوت از دیگر دستگاه‌های شستشو باید در قالیشویی در چیتگر مورد استفاده قرار دهند. روش شستشوی ابریشم شور مختص به افرادی است که برای طراحی فرش‌هایشان از ابریشم استفاده کرده‌اند و ممکن است در هنگام شستشو با راهکارهای دیگر آسیب ببینند. موادی که در شستشوی با این روش استفاده می‌شود نیز متفاوت است و در درخشندگی بیشتر فرش‌ها پس از شستشو تاثیر بسیاری دارد. خشک کردن در روش ابریشم شور نیز با روش‌هایی همچون معمولی شور و شامپو شور تفاوت‌هایی دارد و در هنگام خشک کردن فشار وارده محدودتر است.

شما با انتخاب این روش به نو شدن فرش‌هایتان کمک می‌کنید و می‌توانید همانند روز اول از آن لذت ببرید. در نهایت اگر برای انتخاب شستشوی ابریشم شور تردید دارید، کارشناسان ما هنگام حضور در محل به شما بابت این روش راهنمایی می‌دهند و تکنیک شستشوی مناسب برای فرش شما را ارائه می‌دهند. وجود کارشناسان و تشخیص حرفه‌ای آن‌ها موجب می‌شود با انتخاب روش اشتباه به فرش و قالیچه‌های شما آسیبی وارد نشود.

 

مطالب مرتبط

خدمات قالیشویی پاک مهر یکی از بهترین خدمات قالیشویی در منطقه چیتگر تهران است. این قالیشویی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با تجربه‌ای چندین ساله که در این زمینه دارد، به شما خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌دهد و انواع مختلفی از شسشتشوی قالی‌ها را تقبل می‌کند از جمله قالی‌های […] ...

11 آذر 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.