آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 بهمن 1395

قالیشویی فدائیان اسلام | 66597347

قالیشویی پاکمهر در فدائیان اسلام:

قالیشویی پاکمهر با افتخار آماده خدمت رسانی  به همشهریان گرامی در نزدیکی خیابان فدائیان اسلام و دیگر محله های منطقه میباشد.

قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش ، شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد. و از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش،بافت زنی،خدمات پس از شستشو،رفع زردی فرش،پرداخت،انجام میدهد.

نحوه ی شستشوی قالی های شما در قالیشویی پاک مهر به دو صورت قابل انجام میباشد  : 1 شستشوی مدرن و مکانیزه با تجهیزات و ماشین آلات مدرن 2. شستشو به روش  سنتی و قدیمی با استفاده از استاد کاران و متخصصین ماهر.

روش مکانیزه بیشتر مناسب برای شستشوی فرشهای ماشینی و فانتزی و بلژیکی میباشد اما روش دوم مناسب برای شستشوی فرشهای قدیمی و گلیم  قالی میباشد که برحسب تشخیص کارشناس فرش ، شستشوی هرکدام توسط او تعیین شده و باکیفیت در شستشو و با رعایت کامل اصول مذهبی  و آبکشی کامل و بهداشتی و ضدعفونی ، همراه میباشد.  همچنین قالیشویی پاکمهر خشکشویی مبلمان ، خوشخواب و موکت شما را درمحل ، با دستگاه راکتور و شامپو های خارجی و آلمانی انجام میدهد .

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

اگر درمنطقه فدائیان اسلام به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی وباکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

نزدیکترین قالیشویی به فدائیان اسلام قالیشویی مجاز پاکمهر میباشد.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.