آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 مرداد 1401

قالیشویی در فاطمی | 66553719

قالیشویی پاک مهر در خیابان فاطمی:

باسلام ؛

قالیشویی پاکمهر با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در خیابان فاطمی، خیابان جمالزاده، خیابان کارگر، خیابان حجاب، خیابان کاج، خیابان فلسطین میباشد.

قالیشویی بزرگ پاکمهر ، یک قالیشویی متخصص وحرفه ای میباشد که تمام خدمات خود را  به صورت تضمین شده به ساکنین این منطقه ارائه میدهد . در اینصورت شما میتوانید با خیال راحت از خدمات این قالیشویی برای فرشها ی خود استفاده کنید . این قالیشویی از آنجایی که  قالیشویی مورد اعتماد تمام ساکنین کلیه مناطق تهران میباشد ، پاکمهر تصمیم بر آن  گرفت تا شعبه خود را درمحله فاطمی نیز افتتاح و خدمات رسانی خود را در این منطقه افزون و تسریع نماید . قالیشویی بزرگ پاکمهر ،  عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران با کد اتحادیه 155 ، با داشتن بیش از 17 سال سابقه درخشان کاری در زمینه قالیشویی و خکشویی مبلمان میباشد .

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی، مبلمان و موکت و پتو شما شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد . وفرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند.

قالیشویی کارگر شمالی:

قالیشویی پاک مهر برترین و شاخص ترین قالیشویی مجاز و معتبر در منطقه امیراباد ( کارگرشمالی) است که با بیست سال تجربه تخصصی در ارائه خدمات قالیشویی فرشهای دستباف و ماشینی فعالیت می نماید و تا کنون توانسته حیطه پوشش دهی خدمات خود را در پایتخت سراسری نموده و از تمامی نقاط واقع در تهران سفارشات قالیشویی و خشکشویی ( مبل، موکت، صندلی، تشک خوشخواب) می پذیرد.

قالیشویی پاک مهر با به کار بردن مواد مرغوب اما  بهای گران قیمت در شستشو ، به سلامت قالی های شما فکر میکند و هدف خود را یک شستشوی با کفیت و اصولی در کنارحفظ سلامت فرش و سالم نگه داشتن هرچه بیشتر فرش شما میداند . این قالیشویی از اصول تخصصی و مواد استاندارد جهانی ، قالیشویی و مبل شویی شما را انجام میدهد و خدمات شستشو را به صورت تضمینی و باکفیت ، به شما عزیزان ارئه میدهد. پاک مهر متخصص در شستشوی هرگونه فرش ، قالی، موکت و پتو میباشد.

 

 قالیشویی پاکمهر در نزدیک فاطمی  با کیفیت بالا درخدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

شماره تماس قالیشویی: 02166553719

مطالب مرتبط

قالیشویی در خیابان فاطمی: خیابان دکتر فاطمی که جهتی شرقی_ غربی داشته مبداء آن از اتوبان شهیدچمران آغاز شده و با خیابانهای شمالی _ جنوبی که به ترتیب : خیابان جمالزاده شمالی، خیابان کارگر شمالی، خیابان حجاب، خیابان کاج، خیابان فلسطین و بزرگراه شهیدگمنام تقاطع دارد تا به میدان دکتر فاطمی و خیابان ولیعصر در […] ...

1 مرداد 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در فاطمی: خیابان فاطمی (نام پیش ازانقلاب: خیابان ایران‌نوین و خیابان آریامهر) یکی از خیابان‌های مرکزی شهر تهران است. این خیابان جهتی شرقی-غربی دارد و از شرق به خیابان ولیعصر و از غرب به بزرگراه چمران منتهی می‌شود.  خیابان فاطمی با خیابان‌های شمالی-جنوبی مانند خیابان جمالزاده، خیابان کارگر، خیابان حجاب، خیابان کاج، بزرگراه شهید گمنام و خیابان فلسطین نیز تقاطع دارد. میدان فاطمی، هتل بین‌المللی لاله، موزه فرش ایران، پارک لاله، ساختمان وزارت […] ...

1 مرداد 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.