آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 خرداد 1402

قالیشویی در خیابان حافظ |66553719|☎📞

شستن فرش‌ها و قالی‌ها یکی از بخش‌های مهم نظافت خانه است. شستن قالی‌ها در فرهنگ ایرانی معمولا سالی یک بار انجام می‌شود. حتی برخی از خانم‌های وسواس یا حساس ممکن است در سال بیشتر از یک بار نیز این کار را انجام دهند. در گذشته کار شستن قالی توسط خود خانم‌ها و در حیاط خانه انجام می‌شد. این کار با سختی‌های زیادی همراه بود. اما در حال حاضر مراکز شست و شوی قالی این کار را راحت کرده‌اند. البته کیفیت کار همه قالیشویی‌ها یکسان نیست. اما ما در نظر داریم یک قالیشویی در خیابان حافظ معرفی کنیم که خدمات خوب و باکیفیتی ارائه می‌دهد. این قالیشویی قالیشویی پاکمهر است.

آیا سپردن قالی‌ها به قالیشویی در خیابان حافظ کار درستی است؟

قبل از اینکه با خدمات قالیشویی در خیابان حافظ آشنا شوید، بد نیست بدانیم که آیا سپردن قالی‌ها به قالیشویی درست است؟ پاسخ ما این است که بله. اگر با خدمات خوب قالیشویی در خیابان حافظ آشنا شوید متوجه خواهید شد که این کار از هر لحاظ کاری عاقلانه و درست است. و اما خدمات قالیشویی در خیابان حافظ یا همان قالیشویی پاکمهر:

تحویل به موقع و سریع

احتمالا برایتان پیش آمده است که قالی‌های خود را برای شست و شو به یک قالیشویی در ولیعصر سپرده‌اید؛ اما دیرتر از موعد آن را تحویل گرفته‌اید. معمولا در زمان ازدحام کار قالیشویی‌ها مثلا در ایام نزدیک به عید یا ماه رمضان که خانم‌ها اقدام به شست و شوی قالی‌ها می‌کنند این مشکل زیاد پیش آمده است. اما بهترین ویژگی قالیشویی در خیابان حافظ این است که شما قالی‌های خود را در کمترین فرصت و مطابق با تاریخ تعیین شده تحویل خواهید گرفت.

کیفیت عالی

شاید با خود بگویید تحویل دادن سریع قالی‌ها می‌تواند بر کیفیت کار تاثیر بگذارد. اما این طور نیست. قالیشویی پاکمهر در هفت تیر یا حافظ بر کیفیت بالای کار و شست و شوی تمیز قالی‌ها بسیار حساس است. این قالیشویی، کار شست و شوی قالی‌های شما را با جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا و با بهترین مواد انجام می‌دهد.

توجه به اصول بهداشتی

قالیشویی پاکمهر تمام موارد مربوط به بهداشت و ایمنی را مطابق با استانداردهای بهداشتی انجام می‌دهد. چنانجه در دوره کرونا، این قالیشویی از شوینده‌های ضدکرونا و کاورهای استریلیزه استفاده می‌کرد. نیروهای قالیشویی نیز هنگام مراجعه به منزل افراد حتما از ماسک و یا دستکش استفاده می‌کردند و… در حال حاضر نیز علیرغم پایان دوران کرونا، این قالیشویی خود را ملزم به رعایت تمام موارد بهداشتی می‌داند.

قالیشویی در خیابان حافظ

شست و شو با موازین شرعی

در موازین اسلامی، برای پاک شدن کامل فرش‌ها یا قالی‌ها، اصولی ذکر شده است. یکی از این اصول آبکشی درست و کامل قالی‌ها است. متاسفانه برخی از مراکز قالیشویی این مرحله را به درستی انجام نمی‌دهند. اما در قالیشویی پاکمهر این مشکل به هیچ وجه وجود ندارد. اگر قالی‌های خود را به قالیشویی در خیابان حافظ سپردید و نسبت به این موضوع حساسیت داشتید مطمئن باشید که قالیشویی پاکمهر این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

سفارش اینترنتی قالیشویی در خیابان حافظ

تمام مشخصات قالیشویی پاکمهر در سایت مربوط به این قالیشویی آمده است. شما می‌توانید اطلاعات تماس، نحوه کار و شعبه‌های مربوط به این قالیشویی مانند قالیشویی در الهیه را در سایت مشاهده کنید. اما مهم‌تر از همه اینکه شما می‌توانید با سفارش آنلاین نیز امکان سفارش و پرداخت آنلاین را انجام دهید. قالیشویی پاکمهر از معدود قالیشویی‌هایی است که امکان سفارش کامل آنلاین را فراهم آورده است. حتی می‌توان گفت این قالیشویی اولین و پیشرفته‌ترین قالیشویی آنلاین است.

خدمات مربوط به تمام قالی‌ها

خدمات قالیشویی پاکمهر شامل تمام قالی‌ها و فرش‌ها مانند فرش‌های ماشینی و دستباف است. این قالیشویی خدمات مربوط به موکت، قالیچه، تابلوفرش و … را نیز به خوبی انجام می‌دهد. علاوه بر این، کار شست و شوی مبلمان و کفپوش نیز در این قالیشویی صورت می‌گیرد.

تحویل مناسب و مرتب

قالیشویی پاکمهر، قالی‌های شما را به صورت لول شده از منزل شما دریافت می‌کند و آنها را به صورت لول شده همراه با کاور مخصوص تحویل می‌دهد. کار لول فرش‌ها با برترین متدهای بسته‌بندی انجام می‌شود. بنابراین با این روش شما هیچ دغدغه‌ای بابت نحوه تحویل قالی‌ها نخواهید داشت.

پوشش‌دهی محدوده‌های مختلف

این قالیشویی به دلیل استفاده از نیروهای کارآمد و متعدد خود، قادر به ارائه سرویس در محدوده‌های وسیعی (هفت تیر، ولیعصر، حافظ، شاپور و…) است. به عنوان نمونه اگر دنبال قالیشویی در شاپور هستید نیز می‌توانید به راحتی قالی‌های خود را به این قالیشویی بسپارید. علاوه بر این، خدمات این قالیشویی شامل مناطق دیگر نیز است.

برخورد مناسب نیروها

نیروهای قالیشویی پاکمهر، نیروهایی آموزش‌دیده و مجرب هستند. افرادی که در این قالیشویی فعالیت دارند، علاوه بر برخورد مناسب، آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما نیز هستند. علاوه بر این در صورت نیاز، نیروهای پاکمهر راهنمایی‌‌های لازم را نیز به شما ارائه خواهند داد. پاسخگویی، مشاوره و راهنمایی این قالیشویی هم به صورت مستقیم و هم غیرمستقیم (تلفنی، اینترنتی و…) امکان‌پذیر است. خدمات قالیشویی پاکمهر شامل ارائه خدمات و سرویس‌های لازم به صورت 24 ساعته است.

قیمت قالیشویی در خیابان حافظ

قالیشویی پاکمهر خدمات خود را با قیمتی مناسب‌تر از هر قالیشویی دیگری ارائه می‌دهد. اگر کیفیت و قیمت خدمات این قالیشویی را با قالیشویی‌های دیگر مقایسه کنید متوجه این واقعیت خواهید شد. در واقع شما با سپردن قالی‌های خود به این مرکز می‌توانید در هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید.

سخن نهایی قالیشویی در خیابان حافظ

همان‌طور که مشاهده کردید خدمات قالیشویی پاکمهر خدمات کاملی است. این قالیشویی هر روز و به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان است. در صورتی که از خدمات این قالیشویی انتقاد داشته باشید، پرسنل قالیشویی پاسخگوی انتقادات یا شکایات شما خواهند بود. اگر به دنبال قالیشویی در هفت تیر، ولیعصر، شاپور و… هستید قالیشویی پاکمهر در خیابان حافظ بهترین و نزدیک‌ترین قالیشویی به شما است.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.