آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 اسفند 1395

قالیشویی نزدیک زرکش | 88690517

قالیشویی در خیابان زرکش:

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی خیابان زرکش در محله فدک شعبه فعال قالیشویی دارد و میتواند به همه شهروندان ساکن در زرکش و محله های اطراف این خیابان 

 خدمات ممتاز و درجه یک قالیشویی و خشکشویی و دیگر خدمات فرش و موکت و… را در کوتاهترین زمان و حداثر پاکیزگی بصورت تضمینی ارائه نماید.  

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام تجهیزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه میباشید .قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیلات در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و درکوتاه ترین زمان وبا کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.