آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 13 دی 1396

قالیشویی نزدیک خاوران |66597347

قالیشویی در خاوران: 

قالیشویی پاک مهر حوالی خاوران ، بروز ترین ومعتبر ترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویی های خاوران و حوالی آن میباشد ، این قالیشویی همه روزه حتی در ایام تعطیلات نیز خدمات خود را به صورت تخصصی به عزیزان ساکن در این منطقه عرضه میکند ، شما با در نظر گرفتن اینکه قالیشویی پاک مهر مجاز میباشد میتوانید ، فر شها ی خود را با اطمینان خاطر به این قالیشویی بسپارید. بدون اینکه به فرش های شما عزیزان آسیب زده شود. این قالیشویی به دلیل مجاز بودن و زیر نظر اتحادیه بودن ، بیش از 15 سال است که زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران ، فعالیت کرده و تمامی خدمات خود را به صورت تخصصی و تضمینی با در نظر گرفتن نرخ های اتحادیه برای شما عزیزان انجام میدهد.

قالیشویی پاک مهر به دلیل اینکه مورد اعتماد شهروندان تهرانی بوده ، تمام شهروندان ساکن در نزدیک خاوران ، حد اقل یکبار از خدمات این قالیشویی استفاده کرده و توانسته قالیشویی مورد اعتماد شهروندان تهرانی محسوب شود.

قالیشویی پاک مهر، به دلیل ویژگی های فراوانی که دارد، مورد اعتماد شهروندان تهرانی محسوب شده :

1. قالیشویی تنها به شستشوی قالی ختم نمیشود بلکه ، اهدافش باید  به یک شستشوی با کیفیت و تخصصی ختم شود . پاک مهر با هدف بهبودی در وضعیت شستشو روزانه خدمات تکمیل شده  و کاملی را در قالب سرویس های VIP  به شما عزیزان عرضه میکند.

2. پاک مهر یک قالیشویی مجاز بوده  و تمامی خدمات و نرخ های خود را به صورت تخصصی و تضمینی برای شما عزیزان ، انجام میدهد.

3. نرخ هایی که این قالیشویی برای مشتریان خویش در نظر میگیرد ، باید با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده شهروندان مطابقت داشته باشد و نرخ های بیشتر از نرخ اتحادیه نباشد. قالیشویی پاک مهر، با توجه به بودجه در نظر گرفته شده شهروندان تهرانی ، برای ایشان خدمات عرضه کرده و سعی دارد تا رضایت تمامی شما عزیزان را در زمینه قالیشویی و مبل شویی رفع نماید.

4. قالیشویی پاک مهر خدمات پس از تحویل فرش دارد یعنی ، شما عزیزان اگر خدمات ارائه شده رضایت کامل را نداشته میتوانید ، برای بار دیگر قالی های خود را به قالیشویی پاک مهر سپرده تا بار دیگر خدمات خود  را به این منطقه عرضه نماید.

5. از دیگر ویژگی های قالیشویی پاک مهر تحویل به موقع فرش در ساعات تعیین شده میباشد . پاک مهر در مدت 48 ساعت فر شهای شما عزیزان را بدون بدقولی و اتلاف وقت تحویل داده

نحوه سفارش در قالیشویی پاکمهر :

1-شماره تلفن 02166597347 شبانه روزی

2- سرویس سفارش آنلاین قالیشویی

شما عزیزان ،  تنها با یک تماس از خدمات قالیشویی پاک مهر در حوالی و نزدیک خاوران بهره مند شوید.